Iedereen in de prijzen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:17 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon heeft net ¤ 10,= gewonnen met zijn kraslotIk heb ¤ 5,= gewonnen en Peace en Twan hadden beiden een nieuw lot.
Irritant inderdaad, maar hij heeft wel mooie teksten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:18 schreef livelink het volgende:
Ik kan gewoon niet luisteren naar Frank Boeijen. De manier waarop hij elk woord net verkeerd uitspreekt, half inslikt, verkeerd beklemtoont enz.
Net alsof er iemand met zijn nagels over een bord gaat
'Da's Nijmeegsquote:Op dinsdag 30 december 2014 08:18 schreef livelink het volgende:
Ik kan gewoon niet luisteren naar Frank Boeijen. De manier waarop hij elk woord net verkeerd uitspreekt, half inslikt, verkeerd beklemtoont enz.
Net alsof er iemand met zijn nagels over een bord gaat
Ow Twan ook nog ¤ 2,= op zijn nieuwe lot. Maar jaquote:Op dinsdag 30 december 2014 08:18 schreef D. het volgende:
[..]
Iedereen in de prijzen?
Tijd voor staatsloten lijkt me dan
ik deed heel zachtjesquote:
ik ging gewoon weer naar bedquote:Op dinsdag 30 december 2014 08:19 schreef D. het volgende:
[..]
Heel zacht wakker maken is nog steeds wakker
Ik heb er ook eentjequote:Op dinsdag 30 december 2014 08:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow Twan ook nog ¤ 2,= op zijn nieuwe lot. Maar jaEn we hebben nog 1 dag... en kans.
Ligt al in huis.
als die troostprijs 6 cijfers voor de komma heeft....quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er ook eentje
Hopelijk neem je genoegen met een troostprijs
Als we het lot eruit hebben, vind ik het al leuk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er ook eentje
Hopelijk neem je genoegen met een troostprijs
8quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als we het lot eruit hebben, vind ik het al leuk.Maar liever ietsje meer. Welk eindcijfer heb je?
jammer......quote:
Ik ben van 08-'74quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
jammer......
onze eindcijfers: 74!
Ik had 1x door een foutje geen 8 gekregenquote:Op dinsdag 30 december 2014 08:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow die hebben wij ook vaakMaar dit jaar gekozen voor 4.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |