Het zegt me zo nietsquote:Op dinsdag 30 december 2014 08:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Venice fanclub heeft weer een plaatje op 442 gekregen hoor.
Misschien ben ik er al eerder bij in slaap gevallen, en heb ik dus de afkondiging gemistquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je kent het wel hoor, maar je valt er van in slaap
Dat is op zich wel fijn. Wij zijn nu ook bezig om een schaal hoger te krijgen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik krijg er binnenkort eentje, diploma gehaald, dus een schaal hoger (maar ja, gehandicaptenzorg, da's kwartjeswerk)
Peace appt achter het stuur.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mijn ex smste achter het stuur
Als semi-ambtenaar bij de universiteit verdiende ikjaren geleden meer dan nuquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is op zich wel fijn. Wij zijn nu ook bezig om een schaal hoger te krijgen.
Maar er gloort hoop aan de horizon vwb de salarissen van ambtenaren, na bijna 5 jaar nullijn.
Hij bedoelde misschien ook wel: ontstemband... (althans dat hoop ik)quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga maar douchen na Venice. Dat is beter dan I See Fire en Ontarm, waarmee het uur hierna begint
Waarom niet gebleven?quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Als semi-ambtenaar bij de universiteit verdiende ikjaren geleden meer dan nu
ga eerst maar eens werken luilak!quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb nog nooit een loonsverhoging gehad
Omdat ik leuk werk wilde doen. Ik zat alleen maar rapportjes te schrijven die in een la verdwenen. Dingen voor studenten organiseren was wel leuk, maar helaas een klein onderdeeltje. Toen 7 jaar geleden overgestapt naar begeleider in de gehandicaptenzorg en nu heb ik elke dag lol op mijn werk.quote:
Da's veel belangrijker dan centen!quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Omdat ik leuk werk wilde doen. Ik zat alleen maar rapportjes te schrijven die in een la verdwenen. Dingen voor studenten organiseren was wel leuk, maar helaas een klein onderdeeltje. Toen 7 jaar geleden overgestapt naar begeleider in de gehandicaptenzorg en nu heb ik elke dag lol op mijn werk.
Maar centen zijn ook wel fijnquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Da's veel belangrijker dan centen!
Lol in je werk is ook veel belangrijker inderdaad.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Omdat ik leuk werk wilde doen. Ik zat alleen maar rapportjes te schrijven die in een la verdwenen. Dingen voor studenten organiseren was wel leuk, maar helaas een klein onderdeeltje. Toen 7 jaar geleden overgestapt naar begeleider in de gehandicaptenzorg en nu heb ik elke dag lol op mijn werk.
454 Little Wing Jimi Hendrix 1969 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1901 1070 454quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:09 schreef peaceman het volgende:
Alhoewel dit een mooie was van Jimi, snap ik eigenlijk niet dat die zo hoog staat.
Hij heeft gewoon vele mooiere gemaakt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
454 Little Wing Jimi Hendrix 1969 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1901 1070 454
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |