Mogguh!quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:16 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Slechte herinneringen aan deze plaat...
Volgens Sander staat Heroes van Bowie niet in de lijstquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb Sander aardig kunnen ontwijken, op een half uurtje vanochtend na
Dat kleine beetje maakt het verschilquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij bent ook snel tevreden he? Nah, hij deed het cool.
Ik heb me aan elke DJ wel een keer geergerd, maar aan geen enkele DJ elke dag.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:20 schreef MadMaster het volgende:
Dat jullie het zo lang volhouden hier.
Voor het eerst sinds jaren heb ik mijn buik een beetje vol van de Top 2000.
Elke keer die te enthousiaste 'DJ's' die doen alsof ze de platen zelf hebben gemaakt.
Het begint te irriteren...
Ik snap je, maar probeer me te focussen op de mooie dingenquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:20 schreef MadMaster het volgende:
Dat jullie het zo lang volhouden hier.
Voor het eerst sinds jaren heb ik mijn buik een beetje vol van de Top 2000.
Elke keer die te enthousiaste 'DJ's' die doen alsof ze de platen zelf hebben gemaakt.
Het begint te irriteren...
Daarom niets van na 1980 luisteren van Fleetwood Mac.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik weet pas sinds een paar jaar dat dit ook Fleetwood Mac is, ze hebben het in de eighties zo grondig bij me verpest.
Dat en de gezelligheid hier.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik snap je, maar probeer me te focussen op de mooie dingen
Dat heb ik nooit gevolgdquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat was hij al bij ons. Ik vond hem in WIDM ook![]()
Aha! Je hebt niet elke dag Sander gehoord!quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb me aan elke DJ wel een keer geergerd, maar aan geen enkele DJ elke dag.
en veel hier posten helpt ook, het sfeertje hier is niet te evenarenquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ga vandaag mijn best ook maar doen...quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Moet je toch eens gaan doen. Erg leuk.quote:
Klopt, die draaide niet op de eerste dagquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Aha! Je hebt niet elke dag Sander gehoord!
Die staat op mijn eerste gekochte hitzone CDquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:21 schreef Szura het volgende:
Smooth Criminal
Leerde m kennen door die cover van Alien Ant Farm
Ik door Sade...quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:21 schreef Szura het volgende:
Smooth Criminal
Leerde m kennen door die cover van Alien Ant Farm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |