Van mijn mag je hoor, leef je uitquote:Op dinsdag 30 december 2014 07:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Amy is echt![]()
Zou trouwen en kindjes mee krijgen![]()
Ik heb haar nog nooit echt live meegemaaktquote:Op dinsdag 30 december 2014 07:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
destijds knapte ik hopeloos af na het horen van een live versie
zo slecht
Ach wel wat diversiteit tenminstequote:Op dinsdag 30 december 2014 07:43 schreef D. het volgende:
[..]
Sommige mensen denken er kennelijk anders over
ik ook niet, maar zag een paar YT filmpjes , dat was voldoendequote:Op dinsdag 30 december 2014 07:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb haar nog nooit echt live meegemaakt
zou ik ook wel willenquote:Op dinsdag 30 december 2014 07:54 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga nog even een uurtje pitten
Dat schijnt een rage te zijnquote:Op dinsdag 30 december 2014 07:54 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga nog even een uurtje pitten
Het enige slechte is dit gedrocht van Marcoquote:Op dinsdag 30 december 2014 08:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tis nog een half uur wachten voordat dit uur goed is..
Klopt, daarna is het eerste half uur degelijk en het tweede half uur erg tofquote:Op dinsdag 30 december 2014 08:06 schreef D. het volgende:
[..]
Het enige slechte is dit gedrocht van Marco
Het schommelt een beetjequote:Op dinsdag 30 december 2014 08:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, daarna is het eerste half uur degelijk en het tweede half uur erg tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |