SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Second Round
Saturday December 27
Afternoon Session
13:40 Robert Thornton v Ronnie Baxter 4-0
15:15 Terry Jenkins v Lawrence Ryder 4-0
16:45 Peter Wright v Ronny Huybrechts 4-1
Evening Session
20:10 Dave Chisnall v Benito van de Pas 2-4
21:40 Michael van Gerwen v Sascha Stein 4-1
23:15 Gary Anderson v Jelle Klaasen 4-3
Sunday December 28
Afternoon Session
13:40 Andy Hamilton v Kyle Anderson 4-2
15:15 Cristo Reyes v Kevin Painter 4-3
16:45 Ian White v Kim Huybrechts 3-4
Evening Session
20:10 Darren Webster v Dean Winstanley 3-4
21:40 Phil Taylor v Mark Webster 4-0
23:15 Adrian Lewis v Keegan Brown 4-2
Monday December 29
Afternoon Session
13:40 Brendan Dolan v Michael Smith 2-4
15:15 Max Hopp v Vincent van der Voort 0-4
16:45 Raymond van Barneveld v Jamie Caven 4-3
Evening Session
20:10 James Wade v Stephen Bunting 1-4
Third Round
21:40 Michael van Gerwen v Terry Jenkins
23:15 Benito van de Pas v Robert Thornton
Tuesday December 30
Afternoon Session
13:40 Peter Wright v Andy Hamilton
15:15 Gary Anderson v Cristo Reyes
16:45 Dean Winstanley v Vincent van der Voort
Evening Session
20:10 Adrian Lewis v Raymond van Barneveld
21:40 Phil Taylor v Kim Huybrechts
23:15 Stephen Bunting v Michael Smith
Quarter-Finals
Thursday January 1
20:10 Wright/Hamilton v G. Anderson/Reyes
22:00 Van Gerwen/Jenkins v Van de Pas/Thornton
Friday January 2
20:10 Taylor/K. Huybrechts v /Winstanley/Van der Voort
22:00 Lewis/Van Barneveld v Bunting/Smith
Handige websites
Live Score
Nieuws
PDC op Twitter
PDC op Youtube
Darts Database
Wikipedia Nederland
Wikipedia England
Simba180 fansite
http://web.archive.org/we(...)wardvancuilenborg.nl
Nationaliteiten (21):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
Alexandra Palace, London.
Wanneer?
18-23 december, 27-30 december, 1-4 januari.
Kan ik dit ook ergens zien?
Ja, op RTL7 (of je zoekt een Sky Sports stream).UI Made bij VanilleKwark.
Die zag ik voorbij flitsen iddquote:
Hij staat er bij als een bejaarde inderdaad.quote:Op maandag 29 december 2014 23:07 schreef bianconeri het volgende:
Wauw die manier van gooien van Benito ziet er echt belachelijk uit![]()
En als hij niet snel beter gaat spelen vliegt hij er ook kansloos uit deze ronde, maar alsnog wel knap natuurlijk!
Wat is daar het probleem van?quote:Op maandag 29 december 2014 23:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Boring boring tables
You're poor and you know you are
Feed the stands..
Onnodige spreekkoren vind ik. Waarom die grote vijandigheid?
Als een Oude Dame.quote:Op maandag 29 december 2014 23:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij staat er bij als een bejaarde inderdaad.
Okquote:Op maandag 29 december 2014 23:10 schreef bianconeri het volgende:
Zijn manier is echt niet om aan te gluren man....
Heeft hij ook nog eens geluk dat Thornton ongelofelijk veel laat liggen, kan hij het zelf niet eens afmaken.
Matige wedstrijd tot nu toe.
Onprettige sfeerquote:Op maandag 29 december 2014 23:10 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wat is daar het probleem van?
En dat is het enige wat je hier wil zeggen? Beetje dartshumor man, azijnpisser.quote:
Niet voor 'Ben'.quote:
Nou nou nou doe maar rustig, mafkees. Ik stoor me er alleen aan. Overigens post ik hier vaker dan je denkt en kijk ik al jaren darts.quote:Op maandag 29 december 2014 23:12 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
En dat is het enige wat je hier wil zeggen? Beetje dartshumor man, azijnpisser.
Ja, iets vaker. Als jij je daar al aan stoort dan word het hier nog gezellig.quote:Op maandag 29 december 2014 23:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Nou nou nou doe maar rustig, mafkees. Ik stoor me er alleen aan. Overigens post ik hier vaker dan je denkt en kijk ik al jaren darts.
Wat zei die nou weer? Miste het net even.quote:Op maandag 29 december 2014 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een weerzinwekkende commentantor is die nieuwlaat ook bah bah bah
Waarom die onnodige vijandigheid?quote:Op maandag 29 december 2014 23:14 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja, iets vaker. Als jij je daar al aan stoort dan word het hier nog gezellig.
Geen vijandigheid, maar vind het raar dat jij je daaraan stoort, wat voor last heb jij er nou van? Zit je soms in de zaal?quote:Op maandag 29 december 2014 23:14 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Waarom die onnodige vijandigheid?
Die zat zich weer druk te maken om de keuze van Thornton voor D2 en Thornton gooide 'm aan de binnenkant dus D1 voor Thornton. Thornton gooit beurt later met 1 dart perfect uit.quote:Op maandag 29 december 2014 23:14 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wat zei die nou weer? Miste het net even.
Vast een van die types die een kaartje op de tribune moet kopenquote:Op maandag 29 december 2014 23:15 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Geen vijandigheid, maar vind het raar dat jij je daaraan stoort, wat voor last heb jij er nou van? Zit je soms in de zaal?
Sommige mensen vinden het nou raar dat het publiek zich meer met elkaar bezighoud dan met de wedstrijd. Dat jij dat nou niet kan begrijpen ligt dan aan jou. De regie vindt het blijkbaar ook nodig om deze spreekkoren soms de dempen.quote:Op maandag 29 december 2014 23:15 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Geen vijandigheid, maar vind het raar dat jij je daaraan stoort, wat voor last heb jij er nou van? Zit je soms in de zaal?
Ik vindt dat de mensen op FOK! mét abonnement ook wel te keer mogen gaan tegen mensen zonder abonnement.quote:Op maandag 29 december 2014 23:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Vast een van die types die een kaartje op de tribune moet kopen
niksquote:
serieusquote:
quote:Op maandag 29 december 2014 23:17 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het nou raar dat het publiek zich meer met elkaar bezighoud dan met de wedstrijd. Dat jij dat nou niet kan begrijpen ligt dan aan jou. De regie vindt het blijkbaar ook nodig om deze spreekkoren soms de dempen.
Dat dempen is niet omdat de regie zich er aan stoort maar dat wil je niet als organisator want daarmee schrik je eventuele kaartjeskopers misschien nog af. En 'sommige mensen'? Jij bent de eerste die er over begint.quote:Op maandag 29 december 2014 23:17 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het nou raar dat het publiek zich meer met elkaar bezighoud dan met de wedstrijd. Dat jij dat nou niet kan begrijpen ligt dan aan jou. De regie vindt het blijkbaar ook nodig om deze spreekkoren soms de dempen.
Je hebt weinig te vinden als je niet eens weet hoe je ik vind schrijft.quote:Op maandag 29 december 2014 23:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik vindt dat de mensen op FOK! mét abonnement ook wel te keer mogen gaan tegen mensen zonder abonnement.
paalliftenquote:
Het is mijn mening en daar verander je helaas niks aan. Graag einde discussie.quote:Op maandag 29 december 2014 23:18 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
[..]
Dat dempen is niet omdat de regie zich er aan stoort maar dat wil je niet als organisator want daarmee schrik je eventuele kaartjeskopers misschien nog af. En 'sommige mensen'? Jij bent de eerste die er over begint.
Mensen die niet door de grammatica test komen stemrecht ontnemen!quote:Op maandag 29 december 2014 23:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je hebt weinig te vinden als je niet eens weet hoe je ik vind schrijft.
Waarom quote je mij steeds dan?quote:Op maandag 29 december 2014 23:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Het is mijn mening en daar verander je helaas niks aan. Graag einde discussie.
BAM BAM BAM BAM BAMquote:Op maandag 29 december 2014 23:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En opeens een 134quote:Op maandag 29 december 2014 23:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Van de pas raakt amper het bord nog
Lever jij je stembiljet maar in dan.quote:Op maandag 29 december 2014 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mensen die niet door de grammatica test komen stemrecht ontnemen!
stoute jongenquote:
hehequote:
Kinderachtig gedrag uit SPTquote:Op maandag 29 december 2014 23:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jacques moet lekker zijn smoel houdenquote:Op maandag 29 december 2014 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
HET SPOOK VAN DE PREMIER LEAGUE JACQUES!!!
quote:Op maandag 29 december 2014 23:23 schreef Sked het volgende:
Snel naar Jacques tweeten dat we naar Schotland gaan
Laat SLECHTEWOORDGRAPPEN het maar niet horen, slecht voor z'n bloeddruk.quote:
goed ideequote:
Of jij schrijft hem te vroeg af, kan ook nog.quote:Op maandag 29 december 2014 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Jacques begint nu pas te vrezen voor Big Bent
Neuh.quote:Op maandag 29 december 2014 23:25 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Of jij schrijft hem te vroeg af, kan ook nog.
quote:Op maandag 29 december 2014 23:25 schreef PowerLoungen het volgende:
80
Flikker maar weer op naar de BDO
Stijlfout is geen grammatica.quote:Op maandag 29 december 2014 23:20 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Lever jij je stembiljet maar in dan.
Lallana lalalana lalalalaquote:Op maandag 29 december 2014 23:27 schreef Caland het volgende:
En wij dachten dat Ad erg is, je hebt nog altijd Leo Oldenburger
https://vine.co/v/OwhZO0XVAm0
Als het Sierd de Vos was geweest had ik het geniaal gevonden.quote:Op maandag 29 december 2014 23:27 schreef Caland het volgende:
Mén-oh-mén!quote:Op maandag 29 december 2014 23:27 schreef Caland het volgende:
6 keer een 1quote:Op maandag 29 december 2014 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Snel over naar morgen.
Afternoon Session
Evening Session
4-0, 4-0, 2-4, 4-1, 4-0, 4-0quote:Op maandag 29 december 2014 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Snel over naar morgen.
Afternoon Session
Evening Session
quote:Op maandag 29 december 2014 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stijlfout is geen grammatica.
quote:Op maandag 29 december 2014 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Jacques met zijn viesdikke worstenbroodjeshoofd.
Jij verdient ook niks met je spelling.quote:Op maandag 29 december 2014 23:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Dat verdiend die met zijn spel
lol
ik weet hetquote:Op maandag 29 december 2014 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij verdient ook niks met je spelling.
quote:Op maandag 29 december 2014 23:38 schreef Szura het volgende:
En Ajacied, pleur eens op met die negatieve posts de hele tijd
Hoeveel keer verkracht achter het station vandaag ?quote:Op maandag 29 december 2014 23:39 schreef Smoofie het volgende:
Klaar met werk nu, is het afgelopen :s
Het is betaald, derhalve geen verkrachting.quote:Op maandag 29 december 2014 23:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoeveel keer verkracht achter het station vandaag ?
dat is niet aardigquote:Op maandag 29 december 2014 23:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Betaald gepaald.quote:Op maandag 29 december 2014 23:40 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Het is betaald, derhalve geen verkrachting.
Ik verdien meer dan je moeder.quote:Op maandag 29 december 2014 23:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
SPOILER: DeelnemersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tweede RondeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Derde ronde:
Ajacied422 - Szura
Van_Poppel - Insomnia_
johannes_vermeer - Smoofie
icloud - Monolith
Anoonumos - DeHovenier
Sked - MarkoAlmelo
Mani89 - jaykop
IkeDubaku99 - luckass
Game on!![]()
Rip mike gregoryquote:
Ah, het zijn maar 20 delen. Zet hem gelijk even aan.quote:
'Hoe trekt de Bunt zijn trui aan?'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet het minder goed op de vloer en op andere TV-toernooien.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:21 schreef Smoofie het volgende:
Hoezo staat barny zo laag op de world ranking?
Presteert vooral op de toernooien waar geen geld verdiend wordt voor de ranking.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:22 schreef BB-King het volgende:
[..]
Doet het minder goed op de vloer en op andere TV-toernooien.
Speelt ie nog wel vloertoernooien? Ik dacht dat hij daarmee gestopt was.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:22 schreef BB-King het volgende:
[..]
Doet het minder goed op de vloer en op andere TV-toernooien.
zoals PLquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Presteert vooral op de toernooien waar geen geld verdiend wordt voor de ranking.
Nee hoor. Maar kwam dit jaar over het algemeen niet ver op de vloer.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Speelt ie nog wel vloertoernooien? Ik dacht dat hij daarmee gestopt was.
quote:Op maandag 29 december 2014 21:34 schreef Jovatov het volgende:
[..]
En opkwam met een sjaal vanADO DEN HAAG
Zegt niks schokkends. Zegt alleen dat 'ie makkelijk had gewonnen als hij z'n normale niveau haalt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:39 schreef TserrofEnoch het volgende:
https://audioboom.com/boo(...)urce=twitter#t=0m28s
Interview met Wade.. slechte verliezer.
Heeft er naderhand ook zijn excuses voor aangeboden.
Dat Bunting maar een gewone speler is, en dat hij door zijn slechte spel ervoor zorgde dat het leek alsof Bunting goed gooide. Hij praat ook alleen maar over zichzelf.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:51 schreef Sportex het volgende:
[..]
Zegt niks schokkends. Zegt alleen dat 'ie makkelijk had gewonnen als hij z'n normale niveau haalt.
Hij heeft wel een lekkere meid.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:58 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Dat Bunting maar een gewone speler is, en dat hij door zijn slechte spel ervoor zorgde dat het leek alsof Bunting goed gooide. Hij praat ook alleen maar over zichzelf.
Op een ander redelijk groot Engels dartsfora waren de mensen in ieder geval 'not amused'.
Als er niks ergs aan was, waarom heeft hij er naderhand dan excuses voor aangeboden?
Wade moet gewoon geen interviews geven binnen een kwartier na een verloren partij. Hij moet het een uurtje laten rusten en dan pas met mensen praten, anders doet hij dus uitspraken die niet echt getuigen van respect.
Sowieso leek Wade in zijn vorige interview, iets te vrolijk.. en Wade kent hoge pieken en diepe dalen. Dus was misschien wel te verwachten dat Wade het niet ging waarmaken vandaag..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, als Barney niet direct na een verloren partij een interview wil geven wordt hij uitgekotst. Sommige mensen zijn nu eenmaal emotioneler na een verloren partij.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:58 schreef TserrofEnoch het volgende:
Wade moet gewoon geen interviews geven binnen een kwartier na een verloren partij. Hij moet het een uurtje laten rusten en dan pas met mensen praten, anders doet hij dus uitspraken die niet echt getuigen van respect.
Volgens mij was hij in 2014 weer consequent begonnen met vloertoernooien, maar werd nogal vroeg uitgeschakeld. Als hij voorlopig weer doorgaat met vloertoernooien zal hij wel weer snel stijgen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Speelt ie nog wel vloertoernooien? Ik dacht dat hij daarmee gestopt was.
Ik vrees ervoor, voor Barney.quote:Op maandag 29 december 2014 23:52 schreef RingBewoner het volgende:
Lewis - V. Barneveld, nu al zin in.
quote:
quote:Barney: "Mijn hart is nog groen-geel"
Raymond van Barneveld heeft tegenover de media inmiddels uitleg gegeven over het "Ajaxshirtjes-incident." Barney was zacht gezegd niet blij dat de gewraakte foto in het stadhuis te bewonderen was.
De foto dateert van elf jaar geleden. Ajax had net de Champions League gewonnen en Raymond van Barneveld wilde wel eens Europacup-wedstrijden zien. Met ADO Den Haag lukt dat niet, dus bezocht hij rond die tijd ook wedstrijden van Ajax, Feyenoord en PSV. De polo waarmee hij een tijd lang in het stadhuis pronkte draagt hij inmiddels allang niet meer.
De fanclub ADO Den Haag vroeg in eerste instantie aan het Haagse bestuur om het ambassadeurschap van de darter nog eens tegen het licht te houden. Maar nadat bekend werd dat de foto elf jaar oud is, komt de supportersvereniging op dit standpunt terug. "Hier kan Barney niks aan doen," aldus voorzitter Dennis de Bruin tegen het AD/HC. Maar in eerste instantie vonden wij die foto niet slim, zeker niet na wat er dit jaar gebeurd is.
De foto waarop Raymond van Barneveld met zijn dartpijlen in een Ajax-polo poseert hangt inmiddels niet meer in het stadhuis. De afbeelding maakte deel uit van een tentoonstelling ten aanzien van het tienjarig jubileum van burgemeester Wim Deetman. Wat de burgervader (met een ADO Den Haag-hart) zelf van de foto, of de verantwoordelijk ambtenaren vindt, is niet duidelijk.
Als ie nog 1 keer zo'n kutkop trekt bij een 140 ofzo zie ik hem er graag uitvliegenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Toch even die sneer naar Golvend_Galjoen...twitter:BigBen180 twitterde op dinsdag 30-12-2014 om 09:29:23Played not my best game yesterday but still last 16 is very good for a 21 years old who plays his first World Championsschip at the PDC! reageer retweet
quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:36 schreef heywoodu het volgende:
Zin in de wedstrijd van Hamilton.Jemig, die likt de pussy van zijn vrouw nog helemaal droogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks aan toe te voegen... Al maakt Peter Griffin ook wel een kansquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:41 schreef Mozart13 het volgende:
Wie verwachten jullie in de PL? Of mag ik het daar nog niet over hebben?
Mijn verwachting:
1 Michael van Gerwen (PDC Order of Merit)
2 Phil Taylor (PDC Order of Merit)
3 Adrian Lewis (PDC Order of Merit)
4 Gary Anderson (PDC Order of Merit)
5 Peter Wright (PDC Wildcard)
6 James Wade (PDC Wildcard)
7 Robert Thornton (PDC Wildcard)
8 Dave Chisnall (PDC Wildcard)
9 Mervyn King/Terry Jenkins (Sky Sports Wildcard)
10 Raymond van Barneveld (Sky Sports Wildcard)
Griff in plaats van Merv' The Swerve?quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niks aan toe te voegen... Al maakt Peter Griffin ook wel een kans
Absoluut! Afhankelijk van wat ie dit toernooi neer gaat zetten. Maar dan op plaats 9, want ik ga ervan uit dat ze Raybar (als winnaar van de PL 2014) niet zullen passeren.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niks aan toe te voegen... Al maakt Peter Griffin ook wel een kans
Griffin/Jenkins/Barneyquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:47 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Griff in plaats van Merv' The Swerve?
Uit commercieel opzicht zouden ze dat goed kunnen doen, ja. Maar ik hoop echt van niet!!quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Al doet Whitlock ook al sinds 2010 altijd mee. Wellicht dat ze hem erbij houden om ook in beeld te komen in Australie
Zou wel een kut Line-Up zijn. Gooi lekker Huybrechts en Smith er in ipv Wriight, Jenkins oid. Trouwens, Jenkins gaat toch sowieso niet meedoen omdat hij het fysiek niet meer trekt?quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:41 schreef Mozart13 het volgende:
Mijn verwachting:
Goed punt, Jenkins zal niet meedoenquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zou wel een kut Line-Up zijn. Gooi lekker Huybrechts en Smith er in ipv Wriight, Jenkins oid. Trouwens, Jenkins gaat toch sowieso niet meedoen omdat hij het fysiek niet meer trekt?
Ik zeg ook niet dat ik dit hoop, ik zeg dat ik dit verwacht..quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zou wel een kut Line-Up zijn. Gooi lekker Huybrechts en Smith er in ipv Wriight, Jenkins oid. Trouwens, Jenkins gaat toch sowieso niet meedoen omdat hij het fysiek niet meer trekt?
Ik acht de kans dat Bunting toegelaten wordt op de plek van King/Jenkins behoorlijk groot. Zeker als hij nog een rondje doorkomt op het WK.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:41 schreef Mozart13 het volgende:
Mijn verwachting:
Zin in de wedstrijd van Hamilton.Om je vingers bij af te likken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zin in de wedstrijd van Hamilton.Echt dat geklauw in die mond idd altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even a broken clock is right twice a day.
Liever geen van allen in mij..quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:41 schreef Mozart13 het volgende:
Mijn verwachting:
Waar ik zeker achter heb gezet, waren volgens mij al een keer bevestigd door Jacques (toen hij commentaar gaf bij een vorig darttoernooi)quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:41 schreef Mozart13 het volgende:
Mijn verwachting:
1 Michael van Gerwen (PDC Order of Merit) Zeker
2 Phil Taylor (PDC Order of Merit) Zeker
3 Adrian Lewis (PDC Order of Merit) Zeker
4 Gary Anderson (PDC Order of Merit) Zeker
6 James Wade (PDC Wildcard) Zeker
10 Raymond van Barneveld (Sky Sports Wildcard) Zeker
Is sowieso bevestigd door de PDCquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:31 schreef Smoofie het volgende:
Als winnaar van vorige PL is barny idd zeker
http://www.pdc.tv/premier(...)-new-three-year-dealquote:Betway Premier League Darts, the UK & Ireland's biggest indoor sporting event, sees ten of the most recognisable PDC darts players, including reigning champion van Barneveld, current World Champion Michael van Gerwen, 16-time World Champion Phil Taylor and Adrian Lewis, compete in packed arenas across 16 weeks from February to May.
twitter:rtl7darts twitterde op dinsdag 30-12-2014 om 13:27:03Gasten aan tafel bij @KoertWesterman zijn @JelleK180 en @rscholtendart commentaar van @180deRuiter en @AdVoiceOver #rtl7darts reageer retweet
JAAAAAAAAA ADquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:33 schreef showtimer het volgende:
twitter:rtl7darts twitterde op dinsdag 30-12-2014 om 13:27:03Gasten aan tafel bij @KoertWesterman zijn @JelleK180 en @rscholtendart commentaar van @180deRuiter en @AdVoiceOver #rtl7darts reageer retweet
Klopt. En veel kennis natuurlijk.quote:
Dit is de laatste middagsessie van het toernooi.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:35 schreef Mani89 het volgende:
Adblock moest weer opgelapt worden na alle twitterhaat. Dus jullie weten wat je te doen staat.
Dat doen ze alleen met Vischschraper en Viesdikquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:35 schreef Kopiko het volgende:
[..]
... Ad zo (even) in beeld? *fingers crossed*
JUICHEN.RARquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:34 schreef Zipportal het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE AD BLOCK.
Albert en Niels mochten ook halve finales doen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is de laatste middagsessie van het toernooi.
Maar Van Gerwen praat dan ook als een mongool.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:36 schreef Smoofie het volgende:
Jelle is eigenlijk chiller dan mvg, op de fotos na dan.
... discriminADie!quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat doen ze alleen met Vischschraper en Viesdik
Jelle woont in Overijssel doet hem goed.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Van Gerwen praat dan ook als een mongool.
Jelle heeft leren praten in de bron van alle genialiteit Brabant.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Doe eens utube linkje van wedstrijd.
Spek wint?quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:40 schreef Caland het volgende:
Winnaars van de middag volgens de Calandtheorie.
Ik heb 2 ogen, maar kan ook met alleen 1 oog kijken. Zowel links als rechts. Zonder het andere dicht te doen. #scheleotterquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:42 schreef Smoofie het volgende:
Zeker voor iemand met 1 oog. Met 1 oog darten, schieten etc is makkelijker. Idioten.
Dino door het plafond heen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kies voor potentie en niet voor mensen die aan hun plafond zitten.
#teamdeano
Heb je zeesterren gezocht op het Katwijkse strand?quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:45 schreef marcodej het volgende:
Benito zou ook zomaar student Accountancy kunnen zijn.
Powernap (of -lounge) van een kwartiertje kan wonderen doen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zit er weer klaar voor. Laatste nachtdienst gehad, net wakker, hopelijk blijf ik ook wakker tot een uurtje of 00.00 vannacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |