Zegt niks schokkends. Zegt alleen dat 'ie makkelijk had gewonnen als hij z'n normale niveau haalt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:39 schreef TserrofEnoch het volgende:
https://audioboom.com/boo(...)urce=twitter#t=0m28s
Interview met Wade.. slechte verliezer.
Heeft er naderhand ook zijn excuses voor aangeboden.
Dat Bunting maar een gewone speler is, en dat hij door zijn slechte spel ervoor zorgde dat het leek alsof Bunting goed gooide. Hij praat ook alleen maar over zichzelf.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:51 schreef Sportex het volgende:
[..]
Zegt niks schokkends. Zegt alleen dat 'ie makkelijk had gewonnen als hij z'n normale niveau haalt.
Hij heeft wel een lekkere meid.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:58 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Dat Bunting maar een gewone speler is, en dat hij door zijn slechte spel ervoor zorgde dat het leek alsof Bunting goed gooide. Hij praat ook alleen maar over zichzelf.
Op een ander redelijk groot Engels dartsfora waren de mensen in ieder geval 'not amused'.
Als er niks ergs aan was, waarom heeft hij er naderhand dan excuses voor aangeboden?
Wade moet gewoon geen interviews geven binnen een kwartier na een verloren partij. Hij moet het een uurtje laten rusten en dan pas met mensen praten, anders doet hij dus uitspraken die niet echt getuigen van respect.
Sowieso leek Wade in zijn vorige interview, iets te vrolijk.. en Wade kent hoge pieken en diepe dalen. Dus was misschien wel te verwachten dat Wade het niet ging waarmaken vandaag..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, als Barney niet direct na een verloren partij een interview wil geven wordt hij uitgekotst. Sommige mensen zijn nu eenmaal emotioneler na een verloren partij.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:58 schreef TserrofEnoch het volgende:
Wade moet gewoon geen interviews geven binnen een kwartier na een verloren partij. Hij moet het een uurtje laten rusten en dan pas met mensen praten, anders doet hij dus uitspraken die niet echt getuigen van respect.
Volgens mij was hij in 2014 weer consequent begonnen met vloertoernooien, maar werd nogal vroeg uitgeschakeld. Als hij voorlopig weer doorgaat met vloertoernooien zal hij wel weer snel stijgen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Speelt ie nog wel vloertoernooien? Ik dacht dat hij daarmee gestopt was.
Ik vrees ervoor, voor Barney.quote:Op maandag 29 december 2014 23:52 schreef RingBewoner het volgende:
Lewis - V. Barneveld, nu al zin in.
quote:
quote:Barney: "Mijn hart is nog groen-geel"
Raymond van Barneveld heeft tegenover de media inmiddels uitleg gegeven over het "Ajaxshirtjes-incident." Barney was zacht gezegd niet blij dat de gewraakte foto in het stadhuis te bewonderen was.
De foto dateert van elf jaar geleden. Ajax had net de Champions League gewonnen en Raymond van Barneveld wilde wel eens Europacup-wedstrijden zien. Met ADO Den Haag lukt dat niet, dus bezocht hij rond die tijd ook wedstrijden van Ajax, Feyenoord en PSV. De polo waarmee hij een tijd lang in het stadhuis pronkte draagt hij inmiddels allang niet meer.
De fanclub ADO Den Haag vroeg in eerste instantie aan het Haagse bestuur om het ambassadeurschap van de darter nog eens tegen het licht te houden. Maar nadat bekend werd dat de foto elf jaar oud is, komt de supportersvereniging op dit standpunt terug. "Hier kan Barney niks aan doen," aldus voorzitter Dennis de Bruin tegen het AD/HC. Maar in eerste instantie vonden wij die foto niet slim, zeker niet na wat er dit jaar gebeurd is.
De foto waarop Raymond van Barneveld met zijn dartpijlen in een Ajax-polo poseert hangt inmiddels niet meer in het stadhuis. De afbeelding maakte deel uit van een tentoonstelling ten aanzien van het tienjarig jubileum van burgemeester Wim Deetman. Wat de burgervader (met een ADO Den Haag-hart) zelf van de foto, of de verantwoordelijk ambtenaren vindt, is niet duidelijk.
Als ie nog 1 keer zo'n kutkop trekt bij een 140 ofzo zie ik hem er graag uitvliegenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Toch even die sneer naar Golvend_Galjoen...twitter:BigBen180 twitterde op dinsdag 30-12-2014 om 09:29:23Played not my best game yesterday but still last 16 is very good for a 21 years old who plays his first World Championsschip at the PDC! reageer retweet
quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:36 schreef heywoodu het volgende:
Zin in de wedstrijd van Hamilton.Jemig, die likt de pussy van zijn vrouw nog helemaal droogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks aan toe te voegen... Al maakt Peter Griffin ook wel een kansquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:41 schreef Mozart13 het volgende:
Wie verwachten jullie in de PL? Of mag ik het daar nog niet over hebben?
Mijn verwachting:
1 Michael van Gerwen (PDC Order of Merit)
2 Phil Taylor (PDC Order of Merit)
3 Adrian Lewis (PDC Order of Merit)
4 Gary Anderson (PDC Order of Merit)
5 Peter Wright (PDC Wildcard)
6 James Wade (PDC Wildcard)
7 Robert Thornton (PDC Wildcard)
8 Dave Chisnall (PDC Wildcard)
9 Mervyn King/Terry Jenkins (Sky Sports Wildcard)
10 Raymond van Barneveld (Sky Sports Wildcard)
Griff in plaats van Merv' The Swerve?quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niks aan toe te voegen... Al maakt Peter Griffin ook wel een kans
Absoluut! Afhankelijk van wat ie dit toernooi neer gaat zetten. Maar dan op plaats 9, want ik ga ervan uit dat ze Raybar (als winnaar van de PL 2014) niet zullen passeren.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niks aan toe te voegen... Al maakt Peter Griffin ook wel een kans
Griffin/Jenkins/Barneyquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:47 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Griff in plaats van Merv' The Swerve?
Uit commercieel opzicht zouden ze dat goed kunnen doen, ja. Maar ik hoop echt van niet!!quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Al doet Whitlock ook al sinds 2010 altijd mee. Wellicht dat ze hem erbij houden om ook in beeld te komen in Australie
Zou wel een kut Line-Up zijn. Gooi lekker Huybrechts en Smith er in ipv Wriight, Jenkins oid. Trouwens, Jenkins gaat toch sowieso niet meedoen omdat hij het fysiek niet meer trekt?quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:41 schreef Mozart13 het volgende:
Mijn verwachting:
Goed punt, Jenkins zal niet meedoenquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zou wel een kut Line-Up zijn. Gooi lekker Huybrechts en Smith er in ipv Wriight, Jenkins oid. Trouwens, Jenkins gaat toch sowieso niet meedoen omdat hij het fysiek niet meer trekt?
Ik zeg ook niet dat ik dit hoop, ik zeg dat ik dit verwacht..quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zou wel een kut Line-Up zijn. Gooi lekker Huybrechts en Smith er in ipv Wriight, Jenkins oid. Trouwens, Jenkins gaat toch sowieso niet meedoen omdat hij het fysiek niet meer trekt?
Ik acht de kans dat Bunting toegelaten wordt op de plek van King/Jenkins behoorlijk groot. Zeker als hij nog een rondje doorkomt op het WK.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:41 schreef Mozart13 het volgende:
Mijn verwachting:
Zin in de wedstrijd van Hamilton.Om je vingers bij af te likken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zin in de wedstrijd van Hamilton.Echt dat geklauw in die mond idd altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even a broken clock is right twice a day.
Liever geen van allen in mij..quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:41 schreef Mozart13 het volgende:
Mijn verwachting:
Waar ik zeker achter heb gezet, waren volgens mij al een keer bevestigd door Jacques (toen hij commentaar gaf bij een vorig darttoernooi)quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:41 schreef Mozart13 het volgende:
Mijn verwachting:
1 Michael van Gerwen (PDC Order of Merit) Zeker
2 Phil Taylor (PDC Order of Merit) Zeker
3 Adrian Lewis (PDC Order of Merit) Zeker
4 Gary Anderson (PDC Order of Merit) Zeker
6 James Wade (PDC Wildcard) Zeker
10 Raymond van Barneveld (Sky Sports Wildcard) Zeker
Is sowieso bevestigd door de PDCquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:31 schreef Smoofie het volgende:
Als winnaar van vorige PL is barny idd zeker
http://www.pdc.tv/premier(...)-new-three-year-dealquote:Betway Premier League Darts, the UK & Ireland's biggest indoor sporting event, sees ten of the most recognisable PDC darts players, including reigning champion van Barneveld, current World Champion Michael van Gerwen, 16-time World Champion Phil Taylor and Adrian Lewis, compete in packed arenas across 16 weeks from February to May.
twitter:rtl7darts twitterde op dinsdag 30-12-2014 om 13:27:03Gasten aan tafel bij @KoertWesterman zijn @JelleK180 en @rscholtendart commentaar van @180deRuiter en @AdVoiceOver #rtl7darts reageer retweet
JAAAAAAAAA ADquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:33 schreef showtimer het volgende:
twitter:rtl7darts twitterde op dinsdag 30-12-2014 om 13:27:03Gasten aan tafel bij @KoertWesterman zijn @JelleK180 en @rscholtendart commentaar van @180deRuiter en @AdVoiceOver #rtl7darts reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |