Zou wel een kut Line-Up zijn. Gooi lekker Huybrechts en Smith er in ipv Wriight, Jenkins oid. Trouwens, Jenkins gaat toch sowieso niet meedoen omdat hij het fysiek niet meer trekt?quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:41 schreef Mozart13 het volgende:
Wie verwachten jullie in de PL? Of mag ik het daar nog niet over hebben?
Mijn verwachting:
1 Michael van Gerwen (PDC Order of Merit)
2 Phil Taylor (PDC Order of Merit)
3 Adrian Lewis (PDC Order of Merit)
4 Gary Anderson (PDC Order of Merit)
5 Peter Wright (PDC Wildcard)
6 James Wade (PDC Wildcard)
7 Robert Thornton (PDC Wildcard)
8 Dave Chisnall (PDC Wildcard)
9 Mervyn King/Terry Jenkins (Sky Sports Wildcard)
10 Raymond van Barneveld (Sky Sports Wildcard)
Goed punt, Jenkins zal niet meedoenquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zou wel een kut Line-Up zijn. Gooi lekker Huybrechts en Smith er in ipv Wriight, Jenkins oid. Trouwens, Jenkins gaat toch sowieso niet meedoen omdat hij het fysiek niet meer trekt?
Ik zeg ook niet dat ik dit hoop, ik zeg dat ik dit verwacht..quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zou wel een kut Line-Up zijn. Gooi lekker Huybrechts en Smith er in ipv Wriight, Jenkins oid. Trouwens, Jenkins gaat toch sowieso niet meedoen omdat hij het fysiek niet meer trekt?
Ik acht de kans dat Bunting toegelaten wordt op de plek van King/Jenkins behoorlijk groot. Zeker als hij nog een rondje doorkomt op het WK.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:41 schreef Mozart13 het volgende:
Mijn verwachting:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:36 schreef heywoodu het volgende:
Zin in de wedstrijd van Hamilton.Om je vingers bij af te likken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:36 schreef heywoodu het volgende:
Zin in de wedstrijd van Hamilton.Echt dat geklauw in die mond idd altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even a broken clock is right twice a day.
Liever geen van allen in mij..quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:41 schreef Mozart13 het volgende:
Mijn verwachting:
Waar ik zeker achter heb gezet, waren volgens mij al een keer bevestigd door Jacques (toen hij commentaar gaf bij een vorig darttoernooi)quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:41 schreef Mozart13 het volgende:
Mijn verwachting:
1 Michael van Gerwen (PDC Order of Merit) Zeker
2 Phil Taylor (PDC Order of Merit) Zeker
3 Adrian Lewis (PDC Order of Merit) Zeker
4 Gary Anderson (PDC Order of Merit) Zeker
6 James Wade (PDC Wildcard) Zeker
10 Raymond van Barneveld (Sky Sports Wildcard) Zeker
Is sowieso bevestigd door de PDCquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:31 schreef Smoofie het volgende:
Als winnaar van vorige PL is barny idd zeker
http://www.pdc.tv/premier(...)-new-three-year-dealquote:Betway Premier League Darts, the UK & Ireland's biggest indoor sporting event, sees ten of the most recognisable PDC darts players, including reigning champion van Barneveld, current World Champion Michael van Gerwen, 16-time World Champion Phil Taylor and Adrian Lewis, compete in packed arenas across 16 weeks from February to May.
twitter:rtl7darts twitterde op dinsdag 30-12-2014 om 13:27:03Gasten aan tafel bij @KoertWesterman zijn @JelleK180 en @rscholtendart commentaar van @180deRuiter en @AdVoiceOver #rtl7darts reageer retweet
JAAAAAAAAA ADquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:33 schreef showtimer het volgende:
twitter:rtl7darts twitterde op dinsdag 30-12-2014 om 13:27:03Gasten aan tafel bij @KoertWesterman zijn @JelleK180 en @rscholtendart commentaar van @180deRuiter en @AdVoiceOver #rtl7darts reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |