Jij verdient ook niks met je spelling.quote:Op maandag 29 december 2014 23:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Dat verdiend die met zijn spel
lol
ik weet hetquote:Op maandag 29 december 2014 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij verdient ook niks met je spelling.
quote:Op maandag 29 december 2014 23:38 schreef Szura het volgende:
En Ajacied, pleur eens op met die negatieve posts de hele tijd
Hoeveel keer verkracht achter het station vandaag ?quote:Op maandag 29 december 2014 23:39 schreef Smoofie het volgende:
Klaar met werk nu, is het afgelopen :s
Het is betaald, derhalve geen verkrachting.quote:Op maandag 29 december 2014 23:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoeveel keer verkracht achter het station vandaag ?
dat is niet aardigquote:Op maandag 29 december 2014 23:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Betaald gepaald.quote:Op maandag 29 december 2014 23:40 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Het is betaald, derhalve geen verkrachting.
Ik verdien meer dan je moeder.quote:Op maandag 29 december 2014 23:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
SPOILER: DeelnemersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tweede RondeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Derde ronde:
Ajacied422 - Szura
Van_Poppel - Insomnia_
johannes_vermeer - Smoofie
icloud - Monolith
Anoonumos - DeHovenier
Sked - MarkoAlmelo
Mani89 - jaykop
IkeDubaku99 - luckass
Game on!![]()
Rip mike gregoryquote:
Ah, het zijn maar 20 delen. Zet hem gelijk even aan.quote:
'Hoe trekt de Bunt zijn trui aan?'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet het minder goed op de vloer en op andere TV-toernooien.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:21 schreef Smoofie het volgende:
Hoezo staat barny zo laag op de world ranking?
Presteert vooral op de toernooien waar geen geld verdiend wordt voor de ranking.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:22 schreef BB-King het volgende:
[..]
Doet het minder goed op de vloer en op andere TV-toernooien.
Speelt ie nog wel vloertoernooien? Ik dacht dat hij daarmee gestopt was.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:22 schreef BB-King het volgende:
[..]
Doet het minder goed op de vloer en op andere TV-toernooien.
zoals PLquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Presteert vooral op de toernooien waar geen geld verdiend wordt voor de ranking.
Nee hoor. Maar kwam dit jaar over het algemeen niet ver op de vloer.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Speelt ie nog wel vloertoernooien? Ik dacht dat hij daarmee gestopt was.
quote:Op maandag 29 december 2014 21:34 schreef Jovatov het volgende:
[..]
En opkwam met een sjaal vanADO DEN HAAG
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |