Waarom die onnodige vijandigheid?quote:Op maandag 29 december 2014 23:14 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja, iets vaker. Als jij je daar al aan stoort dan word het hier nog gezellig.
Geen vijandigheid, maar vind het raar dat jij je daaraan stoort, wat voor last heb jij er nou van? Zit je soms in de zaal?quote:Op maandag 29 december 2014 23:14 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Waarom die onnodige vijandigheid?
Die zat zich weer druk te maken om de keuze van Thornton voor D2 en Thornton gooide 'm aan de binnenkant dus D1 voor Thornton. Thornton gooit beurt later met 1 dart perfect uit.quote:Op maandag 29 december 2014 23:14 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wat zei die nou weer? Miste het net even.
Vast een van die types die een kaartje op de tribune moet kopenquote:Op maandag 29 december 2014 23:15 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Geen vijandigheid, maar vind het raar dat jij je daaraan stoort, wat voor last heb jij er nou van? Zit je soms in de zaal?
Sommige mensen vinden het nou raar dat het publiek zich meer met elkaar bezighoud dan met de wedstrijd. Dat jij dat nou niet kan begrijpen ligt dan aan jou. De regie vindt het blijkbaar ook nodig om deze spreekkoren soms de dempen.quote:Op maandag 29 december 2014 23:15 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Geen vijandigheid, maar vind het raar dat jij je daaraan stoort, wat voor last heb jij er nou van? Zit je soms in de zaal?
Ik vindt dat de mensen op FOK! mét abonnement ook wel te keer mogen gaan tegen mensen zonder abonnement.quote:Op maandag 29 december 2014 23:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Vast een van die types die een kaartje op de tribune moet kopen
niksquote:
serieusquote:
quote:Op maandag 29 december 2014 23:17 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het nou raar dat het publiek zich meer met elkaar bezighoud dan met de wedstrijd. Dat jij dat nou niet kan begrijpen ligt dan aan jou. De regie vindt het blijkbaar ook nodig om deze spreekkoren soms de dempen.
Dat dempen is niet omdat de regie zich er aan stoort maar dat wil je niet als organisator want daarmee schrik je eventuele kaartjeskopers misschien nog af. En 'sommige mensen'? Jij bent de eerste die er over begint.quote:Op maandag 29 december 2014 23:17 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het nou raar dat het publiek zich meer met elkaar bezighoud dan met de wedstrijd. Dat jij dat nou niet kan begrijpen ligt dan aan jou. De regie vindt het blijkbaar ook nodig om deze spreekkoren soms de dempen.
Je hebt weinig te vinden als je niet eens weet hoe je ik vind schrijft.quote:Op maandag 29 december 2014 23:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik vindt dat de mensen op FOK! mét abonnement ook wel te keer mogen gaan tegen mensen zonder abonnement.
paalliftenquote:
Het is mijn mening en daar verander je helaas niks aan. Graag einde discussie.quote:Op maandag 29 december 2014 23:18 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
[..]
Dat dempen is niet omdat de regie zich er aan stoort maar dat wil je niet als organisator want daarmee schrik je eventuele kaartjeskopers misschien nog af. En 'sommige mensen'? Jij bent de eerste die er over begint.
Mensen die niet door de grammatica test komen stemrecht ontnemen!quote:Op maandag 29 december 2014 23:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je hebt weinig te vinden als je niet eens weet hoe je ik vind schrijft.
Waarom quote je mij steeds dan?quote:Op maandag 29 december 2014 23:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Het is mijn mening en daar verander je helaas niks aan. Graag einde discussie.
BAM BAM BAM BAM BAMquote:Op maandag 29 december 2014 23:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En opeens een 134quote:Op maandag 29 december 2014 23:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Van de pas raakt amper het bord nog
Lever jij je stembiljet maar in dan.quote:Op maandag 29 december 2014 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mensen die niet door de grammatica test komen stemrecht ontnemen!
stoute jongenquote:
hehequote:
Kinderachtig gedrag uit SPTquote:Op maandag 29 december 2014 23:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jacques moet lekker zijn smoel houdenquote:Op maandag 29 december 2014 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
HET SPOOK VAN DE PREMIER LEAGUE JACQUES!!!
quote:Op maandag 29 december 2014 23:23 schreef Sked het volgende:
Snel naar Jacques tweeten dat we naar Schotland gaan
Laat SLECHTEWOORDGRAPPEN het maar niet horen, slecht voor z'n bloeddruk.quote:
goed ideequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |