SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Dit jaquote:Op maandag 29 december 2014 18:55 schreef Slobeend het volgende:
Dit nummer vooral gaan waarderen na verhaal van DeMart over Boston Red Sox
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Tussen Kane en Madonna inquote:Op maandag 29 december 2014 18:55 schreef Mani89 het volgende:
Na 20:00 Tunnel Of Love van Dire Straits hiephoi
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Goddomme.Alchemy Livequote:Op maandag 29 december 2014 18:55 schreef Mani89 het volgende:
Na 20:00 Tunnel Of Love van Dire Straits hiephoi![]()
![]()
Wil inderdaad dit ook nog een keer meezingen bij de Red Soxquote:
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Het zal wel de afgebroken studioversie worden... maar we kunnen hopen.quote:
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ohquote:![]()
Ik let niet erg op usernames.Na je briljante opmerking zagen we je een tijdje niet in deze reeks.quote:Hoezo?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
Ja jammer genoeg zenden ze altijd de iets te brave studio versies uit. Tunnel Of Love knalt juist keihard LIVE! Zo zou iedereen hem moeten horen.quote:
Flappie en Last Christmas in 1 uurik ga het zwaar krijgen.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
5quote:Op maandag 29 december 2014 18:58 schreef BillDauterive het volgende:
Wat begint het volgende uur ook weer goed met 3 prachtige liedjesAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
Voor de rest wel een fijn uurtje!quote:Op maandag 29 december 2014 18:58 schreef Uccie het volgende:
Flappie en Last Christmas in 1 uurik ga het zwaar krijgen.
![]()
Waarom staat Going Home van Knopfler er eigenlijk niet in? Die vind ik toch beter van veel van zijn andere noteringen in de lijst.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Gelukkig wel, kijk uit naar 21u-22u.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Hey volgend uur een solonummer van Art Garfunkel, ik dacht dat die de talentloze van de 2 was?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
True. Verwacht ook niet dat ze de 14 minuten versie afspelen. Maar we kunnen idd hopenquote:Op maandag 29 december 2014 18:57 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het zal wel de afgebroken studioversie worden... maar we kunnen hopen.![]()
Past mooi bij Flappie.quote:Op maandag 29 december 2014 18:59 schreef Mani89 het volgende:
Hey volgend uur een solonummer van Art Garfunkel, ik dacht dat die de talentloze van de 2 was?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
hij is vooral wat saaiquote:Op maandag 29 december 2014 18:59 schreef Mani89 het volgende:
Hey volgend uur een solonummer van Art Garfunkel, ik dacht dat die de talentloze van de 2 was?![]()
Gezellig!quote:Op maandag 29 december 2014 19:00 schreef Grutsk het volgende:
Jaaa, ik ben er weer. Lange dag zonder top 2000, dus vanavond des te meer genieten![]()
wb, je hebt heel wat gemist!quote:Op maandag 29 december 2014 19:00 schreef Grutsk het volgende:
Jaaa, ik ben er weer. Lange dag zonder top 2000, dus vanavond des te meer genietenAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Oehh en volgend uur weer George Michael
Daar denk ik liever niet aanquote:Op maandag 29 december 2014 19:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
wb, je hebt heel wat gemist!![]()
![]()
Is Carless whisper niet meer de hoogste GM?quote:Op maandag 29 december 2014 19:01 schreef Mani89 het volgende:
Oehh en volgend uur weer George MichaelHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
die spookrijder was het hoogtepunt van de dagquote:Op maandag 29 december 2014 19:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
wb, je hebt heel wat gemist!![]()
quote:639 Bachman Turner Overdrive You Ain't Seen Nothing Yet
638 Carole King You've Got A Friend
637 K's choice Not An Addict
636 Jethro Tull Locomotive Breath
635 The Who My Generation
634 Youp van 't Hek Flappie
633 Derek & The Dominos Layla
632 Ilse DeLange So Incredible
631 Art Garfunkel Bright Eyes
630 Creedence Clearwater R. Who'll Stop The Rain
629 Status Quo Whatever You Want
628 Wham Last Christmas
627 Chicago If You Leave Me Now![]()
Mja, Bert Haandrikman met alleen een sok om zijn <censuur>.quote:Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Nou ja, met Wham dan.quote:Op maandag 29 december 2014 19:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Is Carless whisper niet meer de hoogste GM?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Volgend uur Wham!quote:Op maandag 29 december 2014 19:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Is Carless whisper niet meer de hoogste GM?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dat was hilarischquote:Op maandag 29 december 2014 19:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die spookrijder was het hoogtepunt van de dag
Alweer een spookrijder?quote:Op maandag 29 december 2014 19:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die spookrijder was het hoogtepunt van de dag![]()
![]()
Erg wisselend uur wat er nu zo aan zit te komenAl mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Nog een keer soppenquote:Op maandag 29 december 2014 19:01 schreef Mani89 het volgende:
Oehh en volgend uur weer George Michael![]()
dat past dan weer bij Garfunkel...en Flappiequote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
De panda wel![b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Is die ander ook zo lelijk....de panda wel
zitten we met z'n allen mee te bleren met Bonnie Tyler, komt er een onderbreking voor een spookrijder...turnaraound......quote:![]()
Stream denk ik...wij lopen bijna een minuut achter.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
you ain't seen nothin' yet
b-b-b-baby
![]()
Ik hoorde de panda wel[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Stottergenot[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ultieme 70's soundtrack![]()
![]()
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Oeh Layla straks. Clapton en Allman
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
639 Bachman Turner Overdrive You Ain't Seen Nothing Yet
638 Carole King You've Got A Friend
637 K's choice Not An Addict
636 Jethro Tull Locomotive Breath
635 The Who My Generation
634 Youp van 't Hek Flappie
633 Derek & The Dominos Layla
632 Ilse DeLange So Incredible
631 Art Garfunkel Bright Eyes
630 Creedence Clearwater R. Who'll Stop The Rain
629 Status Quo Whatever You Want
628 Wham Last Christmas
627 Chicago If You Leave Me Now![]()
![]()
Essnhills kent dit liedje[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Komt straks bij The Who ook weer van pasquote:
Laat ze dat ff tijdens Flappie doen, zegquote:Op maandag 29 december 2014 19:07 schreef Stickertje het volgende:
ik hoor even niks omdat er een boor in de muur gaat
Ik zou vragen of dat beter te timen is.quote:Op maandag 29 december 2014 19:07 schreef Stickertje het volgende:
ik hoor even niks omdat er een boor in de muur gaatOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Eerstvolgende keer dat ik draai, zowel Take me home als Leaving on a jetplane (voor mezelf).quote:Op maandag 29 december 2014 19:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
John Denver gemist![]()
![]()
Gutter FM all over again.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Of een boor door Youp zelf.quote:Op maandag 29 december 2014 19:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Laat ze dat ff tijdens Flappie doen, zeg![]()
Oké, dan moet je me ruim van tevoren waarschuwen wanneer dat is want ik kan het niet nog een keer missen.quote:Op maandag 29 december 2014 19:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eerstvolgende keer dat ik draai, zowel Take me home als Leaving on a jetplane (voor mezelf).![]()
Zonde manquote:Op maandag 29 december 2014 19:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
John Denver gemist![]()
![]()
Gutter FM all over again.![]()
![]()
Dit uur mijn favorieten The Who[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
You've got a friend
In 2014 in elk geval niet meer.quote:Op maandag 29 december 2014 19:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oké, dan moet je me ruim van tevoren waarschuwen wanneer dat is want ik kan het niet nog een keer missen.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Die zal er toch ooit wel in hebben gestaan?quote:Op maandag 29 december 2014 19:08 schreef cafca het volgende:
ik kom er net achter dat American Woman van the Guess Who er niet in staat!
![]()
Ik ken hier mooiere versies van.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:
Ik ga hem nu tóch luisteren ipv Carole King. De versie van René Froger is toch véél beter. (bekend van:![]()
okquote:Op maandag 29 december 2014 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ken hier mooiere versies van.Ze smelten de kazen!![]()
Waarom dit soort nep versies erin.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Tot 2005.quote:Op maandag 29 december 2014 19:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die zal er toch ooit wel in hebben gestaan?
Clap for the Wolfman tot 2002![]()
Ik post hier al weer dagen mee hoor.quote:Op maandag 29 december 2014 19:11 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Je bent terugWe waren gisteren al bang dat je je hier niet meer durfde te vertonen
![]()
![]()
behalve als queen langskomtquote:Op maandag 29 december 2014 19:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik post hier al weer dagen mee hoor.Ze smelten de kazen!![]()
oe-oeh
oe-oeh
oe-oeh
oe-oeh
oe-oeh
oe-oeh
oe-oeh
oe-oeh
oe-oeh
oe-oeh
![]()
Ik heb hier nog niet zoveel gepost, ik raak afgeleid door al onze Nederlandse dartskampioenen.quote:Op maandag 29 december 2014 19:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik post hier al weer dagen mee hoor.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Not An Addict
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
dart is geen sportquote:Op maandag 29 december 2014 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb hier nog niet zoveel gepost, ik raak afgeleid door al onze Nederlandse dartskampioenen.
Ze smelten de kazen!![]()
Ik vind dit dus echt zo'n pleurisnummer he![]()
Forza Eniesee!![]()
Dartsen kijken en muziek luisteren gaat mij ook slecht af...zal wel iets met multitasken te maken hebben.quote:Op maandag 29 december 2014 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb hier nog niet zoveel gepost, ik raak afgeleid door al onze Nederlandse dartskampioenen.![]()
gelukkig, een medestanderquote:Op maandag 29 december 2014 19:15 schreef LDS het volgende:
Ik vind dit dus echt zo'n pleurisnummer he![]()
![]()
Heerlijk, dit nummer![]()
Zet de radio weer aan. Niet het beste moment hoor ik.Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Burp, heerlijk liedje zo na het eten
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Nog 200 nummers wachten voor de eerste Muse.![]()
Maar goed, de vier nummers die erin staan staan tenminste waar ze horen: hoog.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Mooie stijging voor dit nummer. Tijdens het inzingen was sarah wat stemoefeningen aan het doen. En dat bleek wonderwel leuk te matchen met t nummer, vandaar de uhuhuh aan het begin.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
welk nummer?quote:Op maandag 29 december 2014 19:17 schreef Molurus het volgende:
Maar goed, de vier nummers die erin staan staan tenminste waar ze horen: hoog.Ze smelten de kazen!![]()
Ik zit me nu al af te vragen waarom Baby Give It Up niet in de T2000 staat.quote:Op maandag 29 december 2014 19:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dartsen kijken en muziek luisteren gaat mij ook slecht af...zal wel iets met multitasken te maken hebben.![]()
Jammer dat t de verkeerde nummers zijnquote:Op maandag 29 december 2014 19:17 schreef Molurus het volgende:
Maar goed, de vier nummers die erin staan staan tenminste waar ze horen: hoog.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
2 nummers van Muse woensdag tussen 8 en 9quote:Op maandag 29 december 2014 19:17 schreef Molurus het volgende:
Maar goed, de vier nummers die erin staan staan tenminste waar ze horen: hoog.Ik wil ze eigenlijk wel horen.
![]()
Nooit zeuren dat goede nummers zo lang duren voordat ze langs komenquote:Op maandag 29 december 2014 19:17 schreef Molurus het volgende:
Maar goed, de vier nummers die erin staan staan tenminste waar ze horen: hoog.
Nederland is smakeloos landje hequote:Op maandag 29 december 2014 19:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zit me nu al af te vragen waarom Baby Give It Up niet in de T2000 staat.![]()
![]()
I'm not an atticWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
160 Uprisingquote:
167 Knights Of Cydonia
303 Plug In Baby
364 StarlightNiet meer aanwezig in dit forum.![]()
Is dat die vanquote:Op maandag 29 december 2014 19:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zit me nu al af te vragen waarom Baby Give It Up niet in de T2000 staat.
Give it up, baby give it uhup. Nanananananananana baby give it up, give it up, baby give it uhup?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Jan Smit en Nick & Simon staan er wel in, dan weet je het wel.quote:Op maandag 29 december 2014 19:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nederland is smakeloos landje he![]()
Welke zou jij erin gezien willen hebben dan?quote:Op maandag 29 december 2014 19:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jammer dat t de verkeerde nummers zijn
Voor mij is alle Muse die erin staat goed.
Precies ja! Heerlijk toch?quote:Op maandag 29 december 2014 19:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dat die van
Give it up, baby give it uhup. Nanananananananana baby give it up, give it up, baby give it uhup?![]()
geen butterflies & hurricanesquote:Op maandag 29 december 2014 19:19 schreef Molurus het volgende:
[..]
160 Uprising
167 Knights Of Cydonia
303 Plug In Baby
364 Starlight
Ik ben ook geen zolderquote:
Musequote:Op maandag 29 december 2014 19:19 schreef Molurus het volgende:
[..]
160 Uprising
167 Knights Of Cydonia
303 Plug In Baby
364 Starlight
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ja!quote:Op maandag 29 december 2014 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Precies ja! Heerlijk toch?
Maar die staat er dus niet in?
Vergeet die ordinaire Amsterdamse straatzangers niet.quote:Op maandag 29 december 2014 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jan Smit en Nick & Simon staan er wel in, dan weet je het wel.![]()
![]()
Paar uur geleden was Eye Of The Tiger, die heb je ook mooi gemist. Gelijk 3 topics lang een discussie of darts wel of geen sport was.quote:Op maandag 29 december 2014 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jan Smit en Nick & Simon staan er wel in, dan weet je het wel.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik zou er zo 10 kunnen noemen die er ook in gemogen hadden. Ben al lang blij dat deze 4 erin staan.quote:
Volgens mij nietquote:Op maandag 29 december 2014 19:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja!
Maar die staat er dus niet in?![]()
![]()
Als er Muse platen in moeten: New Born, Butterflies and Hurricanes en Blissquote:Op maandag 29 december 2014 19:19 schreef Molurus het volgende:
[..]
Welke zou jij erin gezien willen hebben dan?
Voor mij is alle Muse die erin staat goed.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
4 is wel erg matig voor zo'n top bandquote:Op maandag 29 december 2014 19:20 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik zou er zo 10 kunnen noemen die er ook in gemogen hadden. Ben al lang blij dat deze 4 erin staan.
quote:Op maandag 29 december 2014 19:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit is pas ouwelullenrock, maar wel coolquote:De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
quote:
* spijkerbroek is ouwelulquote:Op maandag 29 december 2014 19:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit is pas ouwelullenrock, maar wel cool
goede keuzesquote:Op maandag 29 december 2014 19:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als er Muse platen in moeten: New Born, Butterflies and Hurricanes en Bliss
Echt welquote:Op maandag 29 december 2014 19:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Paar uur geleden was Eye Of The Tiger, die heb je ook mooi gemist. Gelijk 3 topics lang een discussie of darts wel of geen sport was.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee![]()
Bliss ook al niet. Stond in mijn vrije keuzelijst.quote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Beter dan niksquote:Op maandag 29 december 2014 19:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
4 is wel erg matig voor zo'n top band![]()
Hoe was dat voorgaande jaren met Muse?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Heb je mijn pleidooi nog gepost of moet ik dat zelf even doen?quote:Op maandag 29 december 2014 19:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Paar uur geleden was Eye Of The Tiger, die heb je ook mooi gemist. Gelijk 3 topics lang een discussie of darts wel of geen sport was.Geer of Goor staan er toch niet in?quote:Op maandag 29 december 2014 19:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vergeet die ordinaire Amsterdamse straatzangers niet.![]()
je moet het eigenlijk ook nog zienquote:Op maandag 29 december 2014 19:21 schreef Grutsk het volgende:
Ik ken dit nummer niet, maar het klinkt wel spannend!![]()
Hazes, Joling en Froger welquote:Op maandag 29 december 2014 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je mijn pleidooi nog gepost of moet ik dat zelf even doen?
[..]
Geer of Goor staan er toch niet in?![]()
![]()
Ik ga het zo even opzoeken!quote:Op maandag 29 december 2014 19:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je moet het eigenlijk ook nog zien![]()
Rustig maar, straks komt Sjors Michael, speciaal voor jou.quote:Op maandag 29 december 2014 19:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
jethro tull, ik krijg m daar werkelijk niet van omhoogAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
quote:Op maandag 29 december 2014 19:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar nu weer centraal
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee![]()
Claw Boys Claw, ook al zo'n bazenbandquote:Op maandag 29 december 2014 19:23 schreef cafca het volgende:
Ik ken dit nummer eigenlijk van Claw Boys Claw, Jethro Tull heb ik pas later ontdekt.
Yo ben ik weer
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Progrock, Doedezemaar en n00bie vinden dit niks[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik was veel te druk bezig al die ongelovigen op hun nummer te zetten.quote:Op maandag 29 december 2014 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je mijn pleidooi nog gepost of moet ik dat zelf even doen?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
JAAAA MY GENERATION
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Daar krijgt Mani n harde van, verwar ons nietquote:Op maandag 29 december 2014 19:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Rustig maar, straks komt Sjors Michael, speciaal voor jou.
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Talking 'bout my generasjaaaaawn![]()
![]()
Hoi maniquote:Op maandag 29 december 2014 19:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik was veel te druk bezig al die ongelovigen op hun nummer te zetten.![]()
quote:
Iemand uurlijstje?
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop zeer dat dit voor mij geldt: i hope i die before I get oldHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
My Generation
Forza Eniesee!![]()
My generation... uit de tijd dat de jeugd nog opgeroepen moest worden om opstandig te zijn.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ik kan nu heel flauw hetzelfde gaan antwoorden als gisterquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
ik ben dat moment al voorbijquote:Op maandag 29 december 2014 19:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik hoop zeer dat dit voor mij geldt: i hope i die before I get old![]()
![]()
![]()
hardcore hoorquote:Op maandag 29 december 2014 19:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik hoop zeer dat dit voor mij geldt: i hope i die before I get old
Vond Herman Brood ook.quote:Op maandag 29 december 2014 19:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik hoop zeer dat dit voor mij geldt: i hope i die before I get oldAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Wat zei je toen?quote:Op maandag 29 december 2014 19:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan nu heel flauw hetzelfde gaan antwoorden als gister[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nou vanavond maar naar het spoor dan.quote:Op maandag 29 december 2014 19:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik hoop zeer dat dit voor mij geldt: i hope i die before I get oldReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Je hebt gelijk...had eigenlijk gedacht dat "This is the moment" er wel zou in staan.quote:Op maandag 29 december 2014 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hazes wel, maar Joling en Froger kan ik niet vinden?![]()
![]()
Had je er nog iets bij?quote:Op maandag 29 december 2014 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Smaakte geweldig ondanks het uit hebben zitten van de pot van Antidarter Raybar180Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Thanks.quote:
Zal de laptop er even bij pakken, hoef ik jullie ook niet meer lastig te vallenWhen I was a child I had a fever.
dit is een feitje waar je je voor moet schamenquote:Op maandag 29 december 2014 19:25 schreef BillDauterive het volgende:
Hilary Duff heeft dit liedje wel een beetje voor mij verpest.
En Leen? Staat die erin.quote:Op maandag 29 december 2014 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hazes wel, maar Joling en Froger kan ik niet vinden?![]()
Ik neem altijd een broodje frikandel speciaal en een kipcorn erbij, en dan maar schranzen. Kan niks tegenop.quote:Op maandag 29 december 2014 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een kroket á la Sylvia van Barneveld.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
you never wok alonequote:
Zou ook wel meer dan terecht zijn, schitterend nummer. En René is zo'n gewone volkse jongen gebleven he. Niet naast zijn schoenen gaan lopen ofzo. Dat is geen kattenpis hoor, als je zes miljoen CDs per dag verkoopt.quote:Op maandag 29 december 2014 19:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk...had eigenlijk gedacht dat "This is the moment" er wel zou in staan.![]()
639 You Ain't Seen Nothing Yet Bachman Turner Overdrive 1974![]()
![]()
638 You've Got A Friend Carole King 1971
637 Not An Addict K's choice 1996![]()
![]()
636 Locomotive Breath Jethro Tull 1972
635 My Generation The Who 1965![]()
![]()
![]()
![]()
634 Flappie Youp van 't Hek 1981
633 Layla Derek & The Dominos 1971![]()
![]()
632 So Incredible Ilse DeLange 2008
631 Bright Eyes Art Garfunkel 1979
630 Who'll Stop The Rain Creedence Clearwater Revival 1970
629 Whatever You Want Status Quo 1979![]()
628 Last Christmas Wham 1984
627 If You Leave Me Now Chicago 1976
Zo, nu radio ff mute.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Green Day.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik had laatst een Joppieburger, wat zeg je me daarvan Stinho?quote:Op maandag 29 december 2014 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een kroket á la Sylvia van Barneveld.![]()
Ik eet alleen Patatje Joppie chipsquote:Op maandag 29 december 2014 19:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had laatst een Joppieburger, wat zeg je me daarvan Stinho?![]()
Daar ben jij toch voor?quote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op maandag 29 december 2014 19:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Uccie, zometeen bij Top 2000 A Go Go gaan ze het over Through the Barricades hebben.ik ga even kijken
Is dat wel gezond?quote:Op maandag 29 december 2014 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik eet alleen Patatje Joppie chips![]()
Ik houd van covers, maar die cover was heel slechtquote:Op maandag 29 december 2014 19:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dit is een feitje waar je je voor moet schamenIk denk er altijd aan als ik het origineel hoor.
![]()
Flappie
![]()
![]()
![]()
Zelfs met Kerst vind ik niet niet leuk
Forza Eniesee!![]()
Genoeg getreurd, de oven in dat beestje.
De paddestoelensaus en cranberrycompote zijn al klaar.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
En toch zingt iedereen mee"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik vind de Duitse cover uit 2003 beter.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:
Mensen die Flappie niet waarderen
Nee..gewoon neequote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
inderdaad, je moet je 15 beste platen ooit kiezen, en dan stem je ditquote:Op maandag 29 december 2014 19:29 schreef Cee het volgende:
Heel lollig maar hier ga je toch niet op stemmen.
Of nee, het is niet eens lollig.
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Muziekfans in je facebook tijdlijn trollen.quote:Op maandag 29 december 2014 19:29 schreef Cee het volgende:
Of nee, het is niet eens lollig.![]()
Dit nummer staat 634 in de Top 2000 van beste muziek dat ooit is gemaakt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Staat 633 plekken te laagFor you, there'll be no more crying.
Gekruid en gegaard eventueel.quote:Op maandag 29 december 2014 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die Flappie niet waarderen![]()
Ik heb niks Matt Andersen.quote:Op maandag 29 december 2014 19:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij prefereert dit boven Mickey Newbury en Matt Andersen?De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Na bijna 40 jaar gaat dit wel meer storen dan na 21 jaar denk ik ja.quote:Op maandag 29 december 2014 19:29 schreef Cee het volgende:
Of nee, het is niet eens lollig.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit is beter dan Help!quote:Op maandag 29 december 2014 19:29 schreef Mani89 het volgende:
Dit staat nummer 634 in de Top 2000 van beste muziek dat ooit is gemaakt.
Ik ga even in een hoekje liggen huilen.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Hardcore jijquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Klein hoekje?quote:Op maandag 29 december 2014 19:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit is beter dan Help!
Ik ga even in een hoekje liggen huilen.![]()
Lekker in het rijtje met Blurred Lines, All I Want for Christmas is You, Last Christmas en Blofquote:Op maandag 29 december 2014 19:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
inderdaad, je moet je 15 beste platen ooit kiezen, en dan stem je ditAl mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Dat ook weer niet, maar dit is wel de ultieme kerstplaat...dat hoort wel in de T2000quote:Op maandag 29 december 2014 19:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij prefereert dit boven Mickey Newbury en Matt Andersen?![]()
![]()
Nee, mijn ego moet erbij.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
De ultieme kersthit komt zo meteen pas.quote:Op maandag 29 december 2014 19:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat ook weer niet, maar dit is wel de ultieme kerstplaat...dat hoort wel in de T2000Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dit scenario zal toch niet werkelijk zo gebeurd zijn he?
Bedoel... dan kweek je echt een psycho Stewie die niets liever wil dan zijn ouders vermoorden.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Haha, lollig Joep[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Op 1894, ja...quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
*unmute*Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Als Duitsers dat gaan zingen, dan wordt het pas pijnlijk.quote:Op maandag 29 december 2014 19:31 schreef Stickertje het volgende:
oh, de toppers die hey jude zingenno bueno
![]()
Prachtplaat deze
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 19:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als Duitsers dat gaan zingen, dan wordt het pas pijnlijk.
Dit is dan wel weer beter![]()
Forza Eniesee!![]()
Was ik zo lief voor je en dan krijg ik dit als dank?quote:Op maandag 29 december 2014 19:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Als Duitsers dat gaan zingen, dan wordt het pas pijnlijk.![]()
![]()
![]()
Dit was wel top
Kingstown, je moet iets doen in het dartstopic.quote:Op maandag 29 december 2014 19:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Was ik zo lief voor je en dan krijg ik dit als dank?![]()
Layla
Dit is weer pure schoonheid."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Nee, die zijn afwassen. Ik doe echt schandalig weinig deze dagenquote:Op maandag 29 december 2014 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat wordt dan wel vol ja, heb je je ouders even naar buiten gestuurd?soort vakantiemodus.
Hopp heeft met 0-4 verloren, hahahahahahaquote:Op maandag 29 december 2014 19:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alweer een nummer met een meisjesnaam als titel trouwens, dat is dan weer jammer.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
als ze hem afkappen ga ik naar Bert om hem te slaanWhen I was a child I had a fever.
Je druk maken op welke positie een nummer dat jij wel of niet leuk vindt in zo'n lijst staat
Ik heb liever jullie je met belangrijkere zaken bezig gaan houden.![]()
hoezo?quote:Op maandag 29 december 2014 19:33 schreef Molurus het volgende:
Alweer een nummer met een meisjesnaam als titel trouwens, dat is dan weer jammer.
Flappie is geen meisjesnaam hoor.quote:Op maandag 29 december 2014 19:33 schreef Molurus het volgende:
Alweer een nummer met een meisjesnaam als titel trouwens, dat is dan weer jammer.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Es tut mir leidquote:Op maandag 29 december 2014 19:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
![]()
Zoals darts?quote:Op maandag 29 december 2014 19:33 schreef GGMM het volgende:
Je druk maken op welke positie een nummer dat jij wel of niet leuk vindt in zo'n lijst staat
Ik heb liever jullie je met belangrijkere zaken bezig gaan houden.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Top 2000 niet belangrijk vindenquote:Op maandag 29 december 2014 19:33 schreef GGMM het volgende:
Ik heb liever jullie je met belangrijkere zaken bezig gaan houden.
It's alright, I know it's right.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |