SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Dit jaquote:Op maandag 29 december 2014 18:55 schreef Slobeend het volgende:
Dit nummer vooral gaan waarderen na verhaal van DeMart over Boston Red Sox
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Tussen Kane en Madonna inquote:Op maandag 29 december 2014 18:55 schreef Mani89 het volgende:
Na 20:00 Tunnel Of Love van Dire Straits hiephoi
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Goddomme.Alchemy Livequote:Op maandag 29 december 2014 18:55 schreef Mani89 het volgende:
Na 20:00 Tunnel Of Love van Dire Straits hiephoi![]()
![]()
Wil inderdaad dit ook nog een keer meezingen bij de Red Soxquote:
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Het zal wel de afgebroken studioversie worden... maar we kunnen hopen.quote:
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ohquote:![]()
Ik let niet erg op usernames.Na je briljante opmerking zagen we je een tijdje niet in deze reeks.quote:Hoezo?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
Ja jammer genoeg zenden ze altijd de iets te brave studio versies uit. Tunnel Of Love knalt juist keihard LIVE! Zo zou iedereen hem moeten horen.quote:
Flappie en Last Christmas in 1 uurik ga het zwaar krijgen.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
5quote:Op maandag 29 december 2014 18:58 schreef BillDauterive het volgende:
Wat begint het volgende uur ook weer goed met 3 prachtige liedjesAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
Voor de rest wel een fijn uurtje!quote:Op maandag 29 december 2014 18:58 schreef Uccie het volgende:
Flappie en Last Christmas in 1 uurik ga het zwaar krijgen.
![]()
Waarom staat Going Home van Knopfler er eigenlijk niet in? Die vind ik toch beter van veel van zijn andere noteringen in de lijst.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Gelukkig wel, kijk uit naar 21u-22u.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Hey volgend uur een solonummer van Art Garfunkel, ik dacht dat die de talentloze van de 2 was?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
True. Verwacht ook niet dat ze de 14 minuten versie afspelen. Maar we kunnen idd hopenquote:Op maandag 29 december 2014 18:57 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het zal wel de afgebroken studioversie worden... maar we kunnen hopen.![]()
Past mooi bij Flappie.quote:Op maandag 29 december 2014 18:59 schreef Mani89 het volgende:
Hey volgend uur een solonummer van Art Garfunkel, ik dacht dat die de talentloze van de 2 was?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
hij is vooral wat saaiquote:Op maandag 29 december 2014 18:59 schreef Mani89 het volgende:
Hey volgend uur een solonummer van Art Garfunkel, ik dacht dat die de talentloze van de 2 was?![]()
Gezellig!quote:Op maandag 29 december 2014 19:00 schreef Grutsk het volgende:
Jaaa, ik ben er weer. Lange dag zonder top 2000, dus vanavond des te meer genieten![]()
wb, je hebt heel wat gemist!quote:Op maandag 29 december 2014 19:00 schreef Grutsk het volgende:
Jaaa, ik ben er weer. Lange dag zonder top 2000, dus vanavond des te meer genietenAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Oehh en volgend uur weer George Michael
Daar denk ik liever niet aanquote:Op maandag 29 december 2014 19:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
wb, je hebt heel wat gemist!![]()
![]()
Is Carless whisper niet meer de hoogste GM?quote:Op maandag 29 december 2014 19:01 schreef Mani89 het volgende:
Oehh en volgend uur weer George MichaelHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
die spookrijder was het hoogtepunt van de dagquote:Op maandag 29 december 2014 19:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
wb, je hebt heel wat gemist!![]()
quote:639 Bachman Turner Overdrive You Ain't Seen Nothing Yet
638 Carole King You've Got A Friend
637 K's choice Not An Addict
636 Jethro Tull Locomotive Breath
635 The Who My Generation
634 Youp van 't Hek Flappie
633 Derek & The Dominos Layla
632 Ilse DeLange So Incredible
631 Art Garfunkel Bright Eyes
630 Creedence Clearwater R. Who'll Stop The Rain
629 Status Quo Whatever You Want
628 Wham Last Christmas
627 Chicago If You Leave Me Now![]()
Mja, Bert Haandrikman met alleen een sok om zijn <censuur>.quote:Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Nou ja, met Wham dan.quote:Op maandag 29 december 2014 19:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Is Carless whisper niet meer de hoogste GM?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Volgend uur Wham!quote:Op maandag 29 december 2014 19:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Is Carless whisper niet meer de hoogste GM?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dat was hilarischquote:Op maandag 29 december 2014 19:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die spookrijder was het hoogtepunt van de dag
Alweer een spookrijder?quote:Op maandag 29 december 2014 19:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die spookrijder was het hoogtepunt van de dag![]()
![]()
Erg wisselend uur wat er nu zo aan zit te komenAl mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Nog een keer soppenquote:Op maandag 29 december 2014 19:01 schreef Mani89 het volgende:
Oehh en volgend uur weer George Michael![]()
dat past dan weer bij Garfunkel...en Flappiequote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
De panda wel![b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Is die ander ook zo lelijk....de panda wel
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
zitten we met z'n allen mee te bleren met Bonnie Tyler, komt er een onderbreking voor een spookrijder...turnaraound......quote:![]()
Stream denk ik...wij lopen bijna een minuut achter.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
you ain't seen nothin' yet
b-b-b-baby
![]()
Ik hoorde de panda wel[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Stottergenot[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ultieme 70's soundtrack![]()
![]()
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Oeh Layla straks. Clapton en Allman
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
639 Bachman Turner Overdrive You Ain't Seen Nothing Yet
638 Carole King You've Got A Friend
637 K's choice Not An Addict
636 Jethro Tull Locomotive Breath
635 The Who My Generation
634 Youp van 't Hek Flappie
633 Derek & The Dominos Layla
632 Ilse DeLange So Incredible
631 Art Garfunkel Bright Eyes
630 Creedence Clearwater R. Who'll Stop The Rain
629 Status Quo Whatever You Want
628 Wham Last Christmas
627 Chicago If You Leave Me Now![]()
![]()
Essnhills kent dit liedje[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Komt straks bij The Who ook weer van pasquote:
Laat ze dat ff tijdens Flappie doen, zegquote:Op maandag 29 december 2014 19:07 schreef Stickertje het volgende:
ik hoor even niks omdat er een boor in de muur gaat
Ik zou vragen of dat beter te timen is.quote:Op maandag 29 december 2014 19:07 schreef Stickertje het volgende:
ik hoor even niks omdat er een boor in de muur gaatOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Eerstvolgende keer dat ik draai, zowel Take me home als Leaving on a jetplane (voor mezelf).quote:Op maandag 29 december 2014 19:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
John Denver gemist![]()
![]()
Gutter FM all over again.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Of een boor door Youp zelf.quote:Op maandag 29 december 2014 19:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Laat ze dat ff tijdens Flappie doen, zeg![]()
Oké, dan moet je me ruim van tevoren waarschuwen wanneer dat is want ik kan het niet nog een keer missen.quote:Op maandag 29 december 2014 19:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eerstvolgende keer dat ik draai, zowel Take me home als Leaving on a jetplane (voor mezelf).![]()
Zonde manquote:Op maandag 29 december 2014 19:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
John Denver gemist![]()
![]()
Gutter FM all over again.![]()
![]()
Dit uur mijn favorieten The Who[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
You've got a friend
In 2014 in elk geval niet meer.quote:Op maandag 29 december 2014 19:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oké, dan moet je me ruim van tevoren waarschuwen wanneer dat is want ik kan het niet nog een keer missen.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Die zal er toch ooit wel in hebben gestaan?quote:Op maandag 29 december 2014 19:08 schreef cafca het volgende:
ik kom er net achter dat American Woman van the Guess Who er niet in staat!
![]()
Ik ken hier mooiere versies van.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:
Ik ga hem nu tóch luisteren ipv Carole King. De versie van René Froger is toch véél beter. (bekend van:![]()
okquote:Op maandag 29 december 2014 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ken hier mooiere versies van.Ze smelten de kazen!![]()
Waarom dit soort nep versies erin.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Tot 2005.quote:Op maandag 29 december 2014 19:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die zal er toch ooit wel in hebben gestaan?
Clap for the Wolfman tot 2002![]()
Ik post hier al weer dagen mee hoor.quote:Op maandag 29 december 2014 19:11 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Je bent terugWe waren gisteren al bang dat je je hier niet meer durfde te vertonen
![]()
![]()
behalve als queen langskomtquote:Op maandag 29 december 2014 19:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik post hier al weer dagen mee hoor.Ze smelten de kazen!![]()
oe-oeh
oe-oeh
oe-oeh
oe-oeh
oe-oeh
oe-oeh
oe-oeh
oe-oeh
oe-oeh
oe-oeh
![]()
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |