Stream denk ik...wij lopen bijna een minuut achter.quote:
Komt straks bij The Who ook weer van pasquote:
Laat ze dat ff tijdens Flappie doen, zegquote:Op maandag 29 december 2014 19:07 schreef Stickertje het volgende:
ik hoor even niks omdat er een boor in de muur gaat
Ik zou vragen of dat beter te timen is.quote:Op maandag 29 december 2014 19:07 schreef Stickertje het volgende:
ik hoor even niks omdat er een boor in de muur gaat
Eerstvolgende keer dat ik draai, zowel Take me home als Leaving on a jetplane (voor mezelf).quote:Op maandag 29 december 2014 19:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
John Denver gemist![]()
![]()
Gutter FM all over again.
Of een boor door Youp zelf.quote:Op maandag 29 december 2014 19:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Laat ze dat ff tijdens Flappie doen, zeg
Oké, dan moet je me ruim van tevoren waarschuwen wanneer dat is want ik kan het niet nog een keer missen.quote:Op maandag 29 december 2014 19:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eerstvolgende keer dat ik draai, zowel Take me home als Leaving on a jetplane (voor mezelf).
Zonde manquote:Op maandag 29 december 2014 19:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
John Denver gemist![]()
![]()
Gutter FM all over again.
In 2014 in elk geval niet meer.quote:Op maandag 29 december 2014 19:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oké, dan moet je me ruim van tevoren waarschuwen wanneer dat is want ik kan het niet nog een keer missen.
Die zal er toch ooit wel in hebben gestaan?quote:Op maandag 29 december 2014 19:08 schreef cafca het volgende:
ik kom er net achter dat American Woman van the Guess Who er niet in staat!
quote:
okquote:Op maandag 29 december 2014 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ken hier mooiere versies van.
Tot 2005.quote:Op maandag 29 december 2014 19:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die zal er toch ooit wel in hebben gestaan?
Ik post hier al weer dagen mee hoor.quote:Op maandag 29 december 2014 19:11 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Je bent terugWe waren gisteren al bang dat je je hier niet meer durfde te vertonen
behalve als queen langskomtquote:Op maandag 29 december 2014 19:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik post hier al weer dagen mee hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |