Je hebt gelijk...had eigenlijk gedacht dat "This is the moment" er wel zou in staan.quote:Op maandag 29 december 2014 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hazes wel, maar Joling en Froger kan ik niet vinden?
Had je er nog iets bij?quote:Op maandag 29 december 2014 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Smaakte geweldig ondanks het uit hebben zitten van de pot van Antidarter Raybar180
Thanks.quote:
dit is een feitje waar je je voor moet schamenquote:Op maandag 29 december 2014 19:25 schreef BillDauterive het volgende:
Hilary Duff heeft dit liedje wel een beetje voor mij verpest.
En Leen? Staat die erin.quote:Op maandag 29 december 2014 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hazes wel, maar Joling en Froger kan ik niet vinden?
Ik neem altijd een broodje frikandel speciaal en een kipcorn erbij, en dan maar schranzen. Kan niks tegenop.quote:Op maandag 29 december 2014 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een kroket á la Sylvia van Barneveld.
you never wok alonequote:
Zou ook wel meer dan terecht zijn, schitterend nummer. En René is zo'n gewone volkse jongen gebleven he. Niet naast zijn schoenen gaan lopen ofzo. Dat is geen kattenpis hoor, als je zes miljoen CDs per dag verkoopt.quote:Op maandag 29 december 2014 19:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk...had eigenlijk gedacht dat "This is the moment" er wel zou in staan.
Green Day.quote:
Ik had laatst een Joppieburger, wat zeg je me daarvan Stinho?quote:Op maandag 29 december 2014 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een kroket á la Sylvia van Barneveld.
Ik eet alleen Patatje Joppie chipsquote:Op maandag 29 december 2014 19:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had laatst een Joppieburger, wat zeg je me daarvan Stinho?
Daar ben jij toch voor?quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 19:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Uccie, zometeen bij Top 2000 A Go Go gaan ze het over Through the Barricades hebben.
Is dat wel gezond?quote:Op maandag 29 december 2014 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik eet alleen Patatje Joppie chips
Ik houd van covers, maar die cover was heel slechtquote:Op maandag 29 december 2014 19:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dit is een feitje waar je je voor moet schamen
quote:
Nee..gewoon neequote:
inderdaad, je moet je 15 beste platen ooit kiezen, en dan stem je ditquote:Op maandag 29 december 2014 19:29 schreef Cee het volgende:
Heel lollig maar hier ga je toch niet op stemmen.
Of nee, het is niet eens lollig.
Muziekfans in je facebook tijdlijn trollen.quote:Op maandag 29 december 2014 19:29 schreef Cee het volgende:
Heel lollig maar hier ga je toch niet op stemmen.
Of nee, het is niet eens lollig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |