quote:Op maandag 29 december 2014 19:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als Duitsers dat gaan zingen, dan wordt het pas pijnlijk.
Was ik zo lief voor je en dan krijg ik dit als dank?quote:Op maandag 29 december 2014 19:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Als Duitsers dat gaan zingen, dan wordt het pas pijnlijk.
Kingstown, je moet iets doen in het dartstopic.quote:Op maandag 29 december 2014 19:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Was ik zo lief voor je en dan krijg ik dit als dank?
Nee, die zijn afwassen. Ik doe echt schandalig weinig deze dagenquote:Op maandag 29 december 2014 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat wordt dan wel vol ja, heb je je ouders even naar buiten gestuurd?
Hopp heeft met 0-4 verloren, hahahahahahaquote:Op maandag 29 december 2014 19:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
hoezo?quote:Op maandag 29 december 2014 19:33 schreef Molurus het volgende:
Alweer een nummer met een meisjesnaam als titel trouwens, dat is dan weer jammer.
Flappie is geen meisjesnaam hoor.quote:Op maandag 29 december 2014 19:33 schreef Molurus het volgende:
Alweer een nummer met een meisjesnaam als titel trouwens, dat is dan weer jammer.
Es tut mir leidquote:Op maandag 29 december 2014 19:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zoals darts?quote:Op maandag 29 december 2014 19:33 schreef GGMM het volgende:
Je druk maken op welke positie een nummer dat jij wel of niet leuk vindt in zo'n lijst staat
Ik heb liever jullie je met belangrijkere zaken bezig gaan houden.
Top 2000 niet belangrijk vindenquote:Op maandag 29 december 2014 19:33 schreef GGMM het volgende:
Je druk maken op welke positie een nummer dat jij wel of niet leuk vindt in zo'n lijst staat
Ik heb liever jullie je met belangrijkere zaken bezig gaan houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |