Je hebt gelijk...had eigenlijk gedacht dat "This is the moment" er wel zou in staan.quote:Op maandag 29 december 2014 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hazes wel, maar Joling en Froger kan ik niet vinden?
Had je er nog iets bij?quote:Op maandag 29 december 2014 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Smaakte geweldig ondanks het uit hebben zitten van de pot van Antidarter Raybar180
Thanks.quote:
dit is een feitje waar je je voor moet schamenquote:Op maandag 29 december 2014 19:25 schreef BillDauterive het volgende:
Hilary Duff heeft dit liedje wel een beetje voor mij verpest.
En Leen? Staat die erin.quote:Op maandag 29 december 2014 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hazes wel, maar Joling en Froger kan ik niet vinden?
Ik neem altijd een broodje frikandel speciaal en een kipcorn erbij, en dan maar schranzen. Kan niks tegenop.quote:Op maandag 29 december 2014 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een kroket á la Sylvia van Barneveld.
you never wok alonequote:
Zou ook wel meer dan terecht zijn, schitterend nummer. En René is zo'n gewone volkse jongen gebleven he. Niet naast zijn schoenen gaan lopen ofzo. Dat is geen kattenpis hoor, als je zes miljoen CDs per dag verkoopt.quote:Op maandag 29 december 2014 19:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk...had eigenlijk gedacht dat "This is the moment" er wel zou in staan.
Green Day.quote:
Ik had laatst een Joppieburger, wat zeg je me daarvan Stinho?quote:Op maandag 29 december 2014 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een kroket á la Sylvia van Barneveld.
Ik eet alleen Patatje Joppie chipsquote:Op maandag 29 december 2014 19:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had laatst een Joppieburger, wat zeg je me daarvan Stinho?
Daar ben jij toch voor?quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 19:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Uccie, zometeen bij Top 2000 A Go Go gaan ze het over Through the Barricades hebben.
Is dat wel gezond?quote:Op maandag 29 december 2014 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik eet alleen Patatje Joppie chips
Ik houd van covers, maar die cover was heel slechtquote:Op maandag 29 december 2014 19:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dit is een feitje waar je je voor moet schamen
quote:
Nee..gewoon neequote:
inderdaad, je moet je 15 beste platen ooit kiezen, en dan stem je ditquote:Op maandag 29 december 2014 19:29 schreef Cee het volgende:
Heel lollig maar hier ga je toch niet op stemmen.
Of nee, het is niet eens lollig.
Muziekfans in je facebook tijdlijn trollen.quote:Op maandag 29 december 2014 19:29 schreef Cee het volgende:
Gekruid en gegaard eventueel.quote:Op maandag 29 december 2014 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die Flappie niet waarderen
Ik heb niks Matt Andersen.quote:Op maandag 29 december 2014 19:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij prefereert dit boven Mickey Newbury en Matt Andersen?
Na bijna 40 jaar gaat dit wel meer storen dan na 21 jaar denk ik ja.quote:Op maandag 29 december 2014 19:29 schreef Cee het volgende:
Dit is beter dan Help!quote:Op maandag 29 december 2014 19:29 schreef Mani89 het volgende:
Dit staat nummer 634 in de Top 2000 van beste muziek dat ooit is gemaakt.
Hardcore jijquote:
Klein hoekje?quote:Op maandag 29 december 2014 19:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit is beter dan Help!
Ik ga even in een hoekje liggen huilen.
Lekker in het rijtje met Blurred Lines, All I Want for Christmas is You, Last Christmas en Blofquote:Op maandag 29 december 2014 19:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
inderdaad, je moet je 15 beste platen ooit kiezen, en dan stem je dit
Dat ook weer niet, maar dit is wel de ultieme kerstplaat...dat hoort wel in de T2000quote:Op maandag 29 december 2014 19:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij prefereert dit boven Mickey Newbury en Matt Andersen?
Nee, mijn ego moet erbij.quote:
De ultieme kersthit komt zo meteen pas.quote:Op maandag 29 december 2014 19:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat ook weer niet, maar dit is wel de ultieme kerstplaat...dat hoort wel in de T2000
Op 1894, ja...quote:
Als Duitsers dat gaan zingen, dan wordt het pas pijnlijk.quote:Op maandag 29 december 2014 19:31 schreef Stickertje het volgende:
oh, de toppers die hey jude zingenno bueno
quote:Op maandag 29 december 2014 19:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als Duitsers dat gaan zingen, dan wordt het pas pijnlijk.
Was ik zo lief voor je en dan krijg ik dit als dank?quote:Op maandag 29 december 2014 19:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Als Duitsers dat gaan zingen, dan wordt het pas pijnlijk.
Kingstown, je moet iets doen in het dartstopic.quote:Op maandag 29 december 2014 19:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Was ik zo lief voor je en dan krijg ik dit als dank?
Nee, die zijn afwassen. Ik doe echt schandalig weinig deze dagenquote:Op maandag 29 december 2014 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat wordt dan wel vol ja, heb je je ouders even naar buiten gestuurd?
Hopp heeft met 0-4 verloren, hahahahahahaquote:Op maandag 29 december 2014 19:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
hoezo?quote:Op maandag 29 december 2014 19:33 schreef Molurus het volgende:
Alweer een nummer met een meisjesnaam als titel trouwens, dat is dan weer jammer.
Flappie is geen meisjesnaam hoor.quote:Op maandag 29 december 2014 19:33 schreef Molurus het volgende:
Alweer een nummer met een meisjesnaam als titel trouwens, dat is dan weer jammer.
Es tut mir leidquote:Op maandag 29 december 2014 19:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zoals darts?quote:Op maandag 29 december 2014 19:33 schreef GGMM het volgende:
Je druk maken op welke positie een nummer dat jij wel of niet leuk vindt in zo'n lijst staat
Ik heb liever jullie je met belangrijkere zaken bezig gaan houden.
Top 2000 niet belangrijk vindenquote:Op maandag 29 december 2014 19:33 schreef GGMM het volgende:
Je druk maken op welke positie een nummer dat jij wel of niet leuk vindt in zo'n lijst staat
Ik heb liever jullie je met belangrijkere zaken bezig gaan houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |