SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
EnniogodAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
Intro is gejat van Waarom fluister ik jouw naam nog
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik vind the good the bad and the ugly zoveel cooler...En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
Mooie filmmuziek
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Schaamteloos gejat van Dire Straits
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ik weet nooit wat ik hiervan vind.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Dollars trilogiequote:Op maandag 29 december 2014 14:27 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind the good the bad and the ugly zoveel cooler...
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Mooi dat hiervoor nog ruimte is in de top 2000
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
Orgineel van de Dire Straits is ook niet slechtFor you, there'll be no more crying.
Eens kijken of dat concert van Any Joe op 1 februari nu wel een keer doorgaat.
Die kaarten daarvoor vallen zo langzamerhand uit elkaar van oudheid...![]()
dit vind jij gewoon goed, net als de film. Punt.quote:Op maandag 29 december 2014 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet nooit wat ik hiervan vind.![]()
![]()
inderdaad veel te klassiek.quote:Op maandag 29 december 2014 14:27 schreef Gehenna het volgende:
Dit past eigenlijk niet in de top2000 toch..En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
precies, het is wel mooi, maar eigenlijk klinkt zo'n beetje alle filmmuziek zoals dit..quote:Op maandag 29 december 2014 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet nooit wat ik hiervan vind.Robert Moog died for our synths![]()
quote:
Letterlijk nu!![]()
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
oke.quote:Op maandag 29 december 2014 14:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dit vind jij gewoon goed, net als de film. Punt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ennio heeft zoveel coolere dingen gedaan idd.quote:Op maandag 29 december 2014 14:28 schreef Gehenna het volgende:
[..]
precies, het is wel mooi, maar eigenlijk klinkt zo'n beetje alle filmmuziek zoals dit..En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
zeker wel!quote:Op maandag 29 december 2014 14:27 schreef Gehenna het volgende:
Dit past eigenlijk niet in de top2000 toch..I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Is er ook een film van?quote:Op maandag 29 december 2014 14:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dit vind jij gewoon goed, net als de film. Punt.![]()
![]()
Wat kan die Andre Rieu drummen zeg.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ennio
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Geweldige soundtrack van deze serie
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Doe mij toch maar Chi MaiWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Drumt Ringo Starr op dit liedje?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:
Un dann rettet kein Kavallerie,
Dit was een blunder van Bowie.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Horse and Bowie.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Deze seriequote:Op maandag 29 december 2014 14:29 schreef DeJori het volgende:
Geweldige soundtrack van deze serie
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Make love, not war ☮![]()
Dit had idd niet gehoeven.quote:Op maandag 29 december 2014 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was een blunder van Bowie.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Pure romantiek ofnie?quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Absoluut. Maar misschien nog wel erger was 'Dancing in the Streets' met Mick Jagger.quote:Op maandag 29 december 2014 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was een blunder van Bowie.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
dit dus...zou hij het nog gaan redden...quote:Op maandag 29 december 2014 14:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Kippenvel dit![]()
![]()
![]()
en dat concert wordt maar steeds uitgesteld![]()
Idd lang niet z'n beste maar dan toch Bowie
Bijna net zo erg als die clip met Jaggerquote:Op maandag 29 december 2014 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was een blunder van Bowie.When I was a child I had a fever.
quote:Op maandag 29 december 2014 14:31 schreef laxus13 het volgende:
Idd lang niet z'n beste maar dan toch BowieI love music |Ajax forever
nee, die's leukquote:Op maandag 29 december 2014 14:31 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Bijna net zo erg als die clip met Jagger![]()
![]()
Dat nummer met Jagger heet tenminste nog wat opzwepends
Bowie met Queen blijft de beste samenwerkingThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Dat is al jaren een van mijn vrije keuzes.quote:Op maandag 29 december 2014 14:31 schreef Gehenna het volgende:
ch-ch-ch-ch-ch-changes staat er dan weer niet in[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mijn vader denkt van niet (die heeft de kaartjes vorig jaar kado gekregen, na jouw tip)quote:Op maandag 29 december 2014 14:31 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
dit dus...zou hij het nog gaan redden...![]()
Ik vind Simon met Garfunkel beter.quote:Op maandag 29 december 2014 14:32 schreef SonicVolcano het volgende:
Bowie met Queen blijft de beste samenwerking[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op maandag 29 december 2014 14:31 schreef Gehenna het volgende:
ch-ch-ch-ch-ch-changes staat er dan weer niet indie hoort er eigenlijk wel in.
En ik vind My Death mooi.I love music |Ajax forever
Dat vonden zij zelf ook.. rumours are dat zij 'het bed met elkaar gedeeld hebben' bij de opnames.quote:Op maandag 29 december 2014 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat nummer met Jagger heet tenminste nog wat opzwependsAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Het was alleen zo ontzettend gay.quote:Op maandag 29 december 2014 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat nummer met Jagger heet tenminste nog wat opzwependsNiet meer aanwezig in dit forum.![]()
En toch heeft het nog geen editie gemist.quote:Op maandag 29 december 2014 14:27 schreef Gehenna het volgende:
Dit past eigenlijk niet in de top2000 toch.."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Nick vind ik beter dan Garfunkel.quote:Op maandag 29 december 2014 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Simon met Garfunkel beter.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
naakt ?quote:Op maandag 29 december 2014 14:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat vonden zij zelf ook.. rumours are dat zij 'het bed met elkaar gedeeld hebben' bij de opnames.![]()
Broek op de knieën denk ikquote:Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Dit vind ik toch wel een van de slechtste van Anouk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
neuqsexquote:Op maandag 29 december 2014 14:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat vonden zij zelf ook.. rumours are dat zij 'het bed met elkaar gedeeld hebben' bij de opnames.![]()
![]()
Robert Moog died for our synths![]()
Isn't it possible to put a nuke on her?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Zijn samenwerking met Arcade Fire of Kashmir had ik liever in de top 2000 gehoordquote:Op maandag 29 december 2014 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was een blunder van Bowie.![]()
![]()
Ze dacht dat Stand kwam?quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Anouk![]()
![]()
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik vind Row Row Row Your Boat beter dan deze Three Days In A Row.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Anouk.
Nee.
Gewoon Nee.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
En geluid uitIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Deze vind ik niet leuk![]()
Dat komt vanavond pas.quote:
I love music |Ajax forever
Ik ken dit nummer niet eens volgens mij... sta er zelf van te kijken.quote:Op maandag 29 december 2014 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik toch wel een van de slechtste van Anouk.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Deze is matig inderdaad.quote:Op maandag 29 december 2014 14:34 schreef Cee het volgende:
Dit vind ik het vreselijkste nummer van Anouk. Wat een gejank.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
En Jagger die zijn lippen eens anders gebruikte?quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
maar dan wel in de originele versiequote:Op maandag 29 december 2014 14:34 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik vind Row Row Row Your Boat beter dan deze Three Days In A Row.![]()
* spijkerbroek wacht op Chevy Chase.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Anouk heeft een paar goede liedjes gemaakt, helaas is dit er niet een van
Precies. De album versie uit 1852 is goed, maar de live versie van een jaar later heeft net wat meer body.quote:Op maandag 29 december 2014 14:34 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
maar dan wel in de originele versieThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
nou na nightswimming stand hij wel hoor...quote:
jij luistert?quote:Op maandag 29 december 2014 14:35 schreef Cee het volgende:
Three days in a row en het daarna hebben over that day. KLOPT NIET. Ugh.![]()
Sacrifice, Birds en Michel vind ik best mooie ballads, maar dit niet.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Muten is voor watjes.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Met dit gebrul is ook moeilijk meer te spreken van een ballad.quote:Op maandag 29 december 2014 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sacrifice, Birds en Michel vind ik best mooie ballads, maar dit niet."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Nightswimming... één van mijn favoriete liedjes ooit. Maakt niet uit in welke stemming ik ben, die staat al-tijd in m'n top5.quote:Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Powerballad.quote:Op maandag 29 december 2014 14:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Met dit gebrul is ook moeilijk meer te spreken van een ballad.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
kippenvel...quote:Op maandag 29 december 2014 14:35 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Precies. De album versie uit 1852 is goed, maar de live versie van een jaar later heeft net wat meer body.![]()
Powerrangers.quote:Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Hoe is het om te leven met een auditieve beperking?quote:Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
En je loopt het risico het intro van You Can Call Me Al te missen.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
McCartney?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hij kan weer aan!Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Jaaa
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Paul en Chevy![]()
Moest lachenquote:Op maandag 29 december 2014 14:37 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hoe is het om te leven met een auditieve beperking?
Gaat wel![]()
![]()
Je mag me wel Al noemen, hoor.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Die drums! Gokje, Ringo?Un dann rettet kein Kavallerie,
Al Weer?quote:Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Hand opsteken als je vroeger dacht dat Chevy Chase Paul Simon was en je er pas jaaaaren later achter kwam dat dat niet helemaal klopte.
*steekt hand op*![]()
Jaaaa dit is zo lekker! Geniale clip ook met Chevy Chase. Ik stemde hierop![]()
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
En het baslijntje zodadelijk
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
een rivier toevallig?quote:Op maandag 29 december 2014 14:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Top 2000 quiz
Wat is de link tussen deze 3 Top 2000-noteringen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]I love music |Ajax forever
Buckley verzoop tijdens het nachtzwemmen in de Mississippi.quote:Op maandag 29 december 2014 14:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Top 2000 quiz
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeff deed wat Stipe bezong in de rivier van Pussycat.quote:Op maandag 29 december 2014 14:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Top 2000 quiz
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Jeff overleefde het nachtelijke zwemmen in de mississippi nietquote:Op maandag 29 december 2014 14:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Top 2000 quiz
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Dit staat ongehoord laag!Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Al Tijd.quote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
De enige kennelijkquote:Op maandag 29 december 2014 14:38 schreef Cee het volgende:
Hand opsteken als je vroeger dacht dat Chevy Chase Paul Simon was en je er pas jaaaaren later achter kwam dat dat niet helemaal klopte.
*steekt hand op*![]()
![]()
Het zijn alledrie liedjes!quote:Op maandag 29 december 2014 14:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Top 2000 quiz
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat heb ik gewonnen?Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Ik ben trots op jullieWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 14:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Top 2000 quiz
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die meid die Paul Al mag noemen.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Jeffgod.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
het gerucht is dat ie stairway to heaven op de achtergrond hoorde, maar dat kan ook een broodje aap zijn.quote:Op maandag 29 december 2014 14:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jeff overleefde het nachtelijke zwemmen in de mississippi nietI love music |Ajax forever
quote:Op maandag 29 december 2014 14:40 schreef Cee het volgende:
Paul Simon kun je beter een XS noemen dan een L.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Je hebt ook zo'n gerucht over die dame van The Bangles....quote:Op maandag 29 december 2014 14:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
het gerucht is dat ie stairway to heaven op de achtergrond hoorde, maar dat kan ook een broodje aap zijn.![]()
Nou, een L is hij wel hoor:quote:Op maandag 29 december 2014 14:40 schreef Cee het volgende:
Paul Simon kun je beter een XS noemen dan een L.
Ik pas liever dan dat ik hem al noem.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die baslijn![]()
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
ja met de poes van haar grootjequote:Op maandag 29 december 2014 14:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je hebt ook zo'n gerucht over die dame van The Bangles....I love music |Ajax forever
Die leeft nogquote:Op maandag 29 december 2014 14:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je hebt ook zo'n gerucht over die dame van The Bangles....![]()
![]()
Basloopjegenot[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
klopt, op nummer 666 vinden we Eternal Flame en dat schijnt ze naakt ingezongen te hebben...quote:Op maandag 29 december 2014 14:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je hebt ook zo'n gerucht over die dame van The Bangles....![]()
Diamonds on the soles of her shoes vind ik eigenlijk leuker dan deze.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
echt? Vind het ineens een topnummer!quote:Op maandag 29 december 2014 14:41 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
klopt, op nummer 666 vinden we Eternal Flame en dat schijnt ze naakt ingezongen te hebben...
echt nieI love music |Ajax forever
Dit heb je volgens mij al gezegd.quote:Op maandag 29 december 2014 14:41 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
klopt, op nummer 666 vinden we Eternal Flame en dat schijnt ze naakt ingezongen te hebben...De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Dat hele album was briljant. Erg vernieuwend. (Toen.)quote:Op maandag 29 december 2014 14:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Diamonds on the soles of her shoes vind ik eigenlijk leuker dan deze.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Het origineel van Atomic Kitten vind ik beter.quote:Op maandag 29 december 2014 14:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
echt? Vind het ineens een topnummer!
echt nie[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
All my bags are packed
I'm ready to go
I'm standing here
outside your door
![]()
Dit vind ik echt troep.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Graceland is ook fijnerquote:Op maandag 29 december 2014 14:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Diamonds on the soles of her shoes vind ik eigenlijk leuker dan deze.![]()
![]()
Toen was hij nog niet zo'n laagvlieger."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ja, had ie dit maar niet gedaan he?!I love music |Ajax forever
![]()
![]()
![]()
![]()
Hierna toch maar eens douchenWhen I was a child I had a fever.
quote:For you, there'll be no more crying.
Precies, beetje vooruitziende blik had die gozer.quote:Op maandag 29 december 2014 14:43 schreef peaceman het volgende:
Ja, had ie dit maar niet gedaan he?!Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Dit nummerOp gestemd, één van de mooiste nummers ooit, samen met Calypso.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Lolquote:
Final Destinationquote:Op maandag 29 december 2014 14:43 schreef peaceman het volgende:
Ja, had ie dit maar niet gedaan he?!![]()
![]()
![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Het is een bijzonder matig middagje, zie ik aan de playlist. Het barst van de nummers die 1000 plaatsen te hoog staan.![]()
![]()
Leaving on a jetplane, don't know when I will be back againTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Heb liever John Dendichtbij.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Dit mag van mij best 1309 plaatsen lager.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Geen NMH in de top 2000quote:Op maandag 29 december 2014 14:44 schreef Gehenna het volgende:
Leaving on a aeroplane over the sea
[ afbeelding ]
Ik ben nu aan het bedenken in welke groep de lekkerste vrouwen zittenquote:Op maandag 29 december 2014 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het origineel van Atomic Kitten vind ik beter.![]()
![]()
zouden eens een TT moet hebben met die strekking erin..quote:Op maandag 29 december 2014 14:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Precies, beetje vooruitziende blik had die gozer.I love music |Ajax forever
ik heb eerder vanmiddag met homdeck samen Calypso gezongenquote:Op maandag 29 december 2014 14:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit nummerOp gestemd, één van de mooiste nummers ooit, samen met Calypso.
![]()
Ik heb liever de spar dichtbij.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hou je nazi-propaganda voor jequote:Op maandag 29 december 2014 14:44 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 14:44 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]geweldig album
Het eerste uurtje van Jan Willem was pas matig.quote:Op maandag 29 december 2014 14:44 schreef Elfletterig het volgende:
Het is een bijzonder matig middagje, zie ik aan de playlist. Het barst van de nummers die 1000 plaatsen te hoog staan."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Sjonnie uit Antwerpen.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
quote:Op maandag 29 december 2014 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Leaving on a jetplane, don't know when I will be back again
hehequote:Op maandag 29 december 2014 14:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hou je nazi-propaganda voor je
quote:Op maandag 29 december 2014 14:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb eerder vanmiddag met homdeck samen Calypso gezongenOok al zo'n briljant nummer.
Veel te jong gestorven deze held
quote:Op maandag 29 december 2014 14:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb eerder vanmiddag met homdeck samen Calypso gezongen
Sws John Denver![]()
![]()
FTFYquote:Op maandag 29 december 2014 14:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb eerder vanmiddag met Fomdeck samen Calypso gezongenlekker faxen heel de dag echt genot![]()
het was toch "Im crashing in an earoplane" ?En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
quote:Op maandag 29 december 2014 14:45 schreef Molurus het volgende:
Duidelijk een vrouwennummer dit. (Gezien de reacties.)
Eyeoplane.quote:Op maandag 29 december 2014 14:46 schreef Bosbeetle het volgende:
het was toch "Im crashing in an earoplane" ?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op maandag 29 december 2014 14:46 schreef Bosbeetle het volgende:
het was toch "Im crashing in an earoplane" ?
Ik heb een vrouwelijke kant blijkbaarquote:Op maandag 29 december 2014 14:45 schreef Molurus het volgende:
Duidelijk een vrouwennummer dit. (Gezien de reacties.)
Dat kwam later.quote:Op maandag 29 december 2014 14:46 schreef Bosbeetle het volgende:
het was toch "Im crashing in an earoplane" ?De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
31 december 23:59quote:Op maandag 29 december 2014 14:46 schreef Cee het volgende:
Ik moet boodschappen doen maar er blijven goede nummers komen. Wanneer houdt dit op?Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
bestellenquote:Op maandag 29 december 2014 14:46 schreef Cee het volgende:
Ik moet boodschappen doen maar er blijven goede nummers komen. Wanneer houdt dit op?
31 december 23.59quote:Op maandag 29 december 2014 14:46 schreef Cee het volgende:
Ik moet boodschappen doen maar er blijven goede nummers komen. Wanneer houdt dit op?![]()
Nee, dit liedje, gekruisd met een hit van Status Quo.quote:Op maandag 29 december 2014 14:46 schreef Bosbeetle het volgende:
het was toch "Im crashing in an earoplane" ?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 14:46 schreef Cee het volgende:
Ik moet boodschappen doen maar er blijven goede nummers komen. Wanneer houdt dit op?Het houdt niet op, niet vanzelf..quote:Op maandag 29 december 2014 14:46 schreef Cee het volgende:
Ik moet boodschappen doen maar er blijven goede nummers komen. Wanneer houdt dit op?![]()
1 januari 00:00 uurquote:Op maandag 29 december 2014 14:46 schreef Cee het volgende:
Ik moet boodschappen doen maar er blijven goede nummers komen. Wanneer houdt dit op?lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Het houdt niet op, niet van zelf.quote:Op maandag 29 december 2014 14:46 schreef Cee het volgende:
Ik moet boodschappen doen maar er blijven goede nummers komen. Wanneer houdt dit op?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Intro
De rest van dit nummer vind ik niet zo bijzonder.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
ik moet de Panda leeghalen en naar het postkantoor. Ik ga nu maar en dan voor de Bee Gees weer terugquote:Op maandag 29 december 2014 14:46 schreef Cee het volgende:
borreltje muis?quote:Op maandag 29 december 2014 14:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het houdt niet op, niet van zelf.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Peter en ook ome Phil."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Cry Freedom
We gingen destijds met de hele school naar de bioscoop om deze film te kijken.
Damn, impressive!Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Dit soort nummers zijn live altijd 100 keer beter.
Nog zo'n ding dat best verbeterd zou kunnen worden aan de top 2000: er mogen best live nummers in als die beter zijn dan het studiowerk.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Overigens prefereer ik de Cry Freedom versieWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
DE PANDA WEL!!quote:Op maandag 29 december 2014 14:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik moet de Panda leeghalen en naar het postkantoor. Ik ga nu maar en dan voor de Bee Gees weer terug"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Volgend uuralleen jammer van limburg
Dit flutnummer kan niet tippen aan Johngod Denver.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
wij ookquote:Op maandag 29 december 2014 14:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Cry Freedom
We gingen destijds met de hele school naar de bioscoop om deze film te kijken.
Damn, impressive!
689 Always Bon Jovi 1994
688 Down Down Status Quo 1975
687 Dreamer Supertramp 1974
686 Every Little Thing She Does Is Magic The Police 1981
685 Let's Dance David Bowie 1983
684 Limburg Rowwen Heze 1996
683 How Deep Is Your Love Bee Gees 1977
682 Knocking On Heaven's Door Bob Dylan 1973
681 Think Aretha Franklin 1968
680 Tequila Sunrise Eagles 1973
679 Waiting On A Friend The Rolling Stones 1981
678 Sinds 1 Dag Of 2 (32 Jaar) Doe Maar 1981
677 Driving Home For Christmas Chris Rea 1986[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
* spijkerbroek begint het eng te vinden..quote:
Eindelijk eens geen love song. Geef het een kans.quote:Op maandag 29 december 2014 14:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit flutnummer kan niet tippen aan Johngod Denver.
Komt Last Christmas eigenlijk nog?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik hoor liever Sledgehammer om eerlijk te zijnFor you, there'll be no more crying.
Nee, volgens mij doet hij hier zo'n traditionele drum.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Flappie ook nog wel toch?quote:Op maandag 29 december 2014 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komt Last Christmas eigenlijk nog?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dit nummer klinkt als zo'n typisch gevalletje van idee en tekst eerst bedenken dan de muziek, het klinkt nu geforceerd allemaal
Lekker uurtje zeg!quote:Op maandag 29 december 2014 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
689 Always Bon Jovi 1994
677 Driving Home For Christmas Chris Rea 1986![]()
Allemaal tof behalve Rowwen Hezequote:Op maandag 29 december 2014 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
689 Always Bon Jovi 1994
677 Driving Home For Christmas Chris Rea 1986Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
die groene blaadjes uit 74....quote:Op maandag 29 december 2014 14:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
* spijkerbroek begint het eng te vinden..![]()
En als je niet eerlijk bent?quote:Op maandag 29 december 2014 14:49 schreef laxus13 het volgende:
Ik hoor liever Sledgehammer om eerlijk te zijn![]()
Op 628 nog.quote:Op maandag 29 december 2014 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komt Last Christmas eigenlijk nog?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Jup en Band Aid ook nogquote:Op maandag 29 december 2014 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komt Last Christmas eigenlijk nog?For you, there'll be no more crying.
689 Always Bon Jovi 1994![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
685 Let's Dance David Bowie 1983![]()
681 Think Aretha Franklin 1968![]()
![]()
677 Driving Home For Christmas Chris Rea 1986
Weer een matig uur hoor.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Haha ik ben over t algemeen van de stevige rock en normale metalquote:Op maandag 29 december 2014 14:49 schreef Molurus het volgende:
[..]
Eindelijk eens geen love song. Geef het een kans.
Down Down volgend uur
Vandaag een hoop kerstplaten dus.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ouwe fietsenquote:Op maandag 29 december 2014 14:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die groene blaadjes uit 74....
Oké ik ga dus even weg nu. Zo vermijd ik ook de teringbende die RoelJewel achterlaat na #684.quote:Op maandag 29 december 2014 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
689 Always Bon Jovi 1994
677 Driving Home For Christmas Chris Rea 1986![]()
Dan ookquote:
Peter Gabriel was ook de eerste op video vastgelegde stage diver:
Magisch.
Weer zo'n cover van de bee gees straksWhen I was a child I had a fever.
Dit is allemaal iets té inderdaad.quote:Op maandag 29 december 2014 14:49 schreef Gehenna het volgende:
Dit nummer klinkt als zo'n typisch gevalletje van idee en tekst eerst bedenken dan de muziek, het klinkt nu geforceerd allemaalDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Status Quo volgend uur. Luchtgitaar even stemmen.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
689 Always Bon Jovi 1994
688 Down Down Status Quo 1975![]()
![]()
![]()
![]()
686 Every Little Thing She Does Is Magic The Police 1981![]()
![]()
![]()
![]()
683 How Deep Is Your Love Bee Gees 1977![]()
![]()
680 Tequila Sunrise Eagles 1973![]()
689 Always Bon Jovi 1994
683 How Deep Is Your Love Bee Gees 1977maar het origineel van Take That, blablabla...
Goed uur weer.
De rest van Bon Jovi z'n repertoire boeit me niet, maar Always is echt kut met appelmoes.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik zie jou daar toch een heel aantal prima plaatjes onterecht negatief beoordelen.quote:Op maandag 29 december 2014 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
689 Always Bon Jovi 1994![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
685 Let's Dance David Bowie 1983![]()
![]()
Weer een matig uur hoor.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Think staat echt veel te laag
Daarom absorbeert Always ook zo goedquote:Op maandag 29 december 2014 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
De rest van Bon Jovi z'n repertoire boeit me niet, maar Always is echt kut met appelmoes.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dreamer is misschien eenquote:Op maandag 29 december 2014 14:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zie jou daar toch een heel aantal prima plaatjes onterecht negatief beoordelen.ipv een
.
Met z'n ZEIKSTEM.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
De poes van zijn grootjeWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik vind The Police echt verschrikkelijk, bijna net zo erg als Coldplayquote:Op maandag 29 december 2014 14:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zie jou daar toch een heel aantal prima plaatjes onterecht negatief beoordelen.
Nummer van Chris Rea vind ik saai.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
MehhhhAl mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Deze is nog wel mooi.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mooi uurtje om een tekenfilm met de kleine te kijken.Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase![]()
AAAAND AAIIIIIIieAAA WILL ALLLWAAAAAYS LOOOOOVE YOOOOOOOoeOOOO!!!quote:Op maandag 29 december 2014 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
De rest van Bon Jovi z'n repertoire boeit me niet, maar Always is echt kut met appelmoes.
toch een Dolly Parton cover?
Robgod
Met doe maar en chris rea is weinig mis.quote:Op maandag 29 december 2014 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dreamer is misschien eenipv een
.
Met z'n ZEIKSTEM.
Maargoed dat is natuurlijk persoonlijk
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Strafbaar lied trouwens..I love music |Ajax forever
Ik was 11 en zij was 72Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |