Dat is al jaren een van mijn vrije keuzes.quote:Op maandag 29 december 2014 14:31 schreef Gehenna het volgende:
ch-ch-ch-ch-ch-changes staat er dan weer niet in
Mijn vader denkt van niet (die heeft de kaartjes vorig jaar kado gekregen, na jouw tip)quote:Op maandag 29 december 2014 14:31 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
dit dus...zou hij het nog gaan redden...
Ik vind Simon met Garfunkel beter.quote:Op maandag 29 december 2014 14:32 schreef SonicVolcano het volgende:
Bowie met Queen blijft de beste samenwerking
quote:Op maandag 29 december 2014 14:31 schreef Gehenna het volgende:
ch-ch-ch-ch-ch-changes staat er dan weer niet in
Dat vonden zij zelf ook.. rumours are dat zij 'het bed met elkaar gedeeld hebben' bij de opnames.quote:Op maandag 29 december 2014 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat nummer met Jagger heet tenminste nog wat opzwepends
Het was alleen zo ontzettend gay.quote:Op maandag 29 december 2014 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat nummer met Jagger heet tenminste nog wat opzwepends
En toch heeft het nog geen editie gemist.quote:Op maandag 29 december 2014 14:27 schreef Gehenna het volgende:
Dit past eigenlijk niet in de top2000 toch..
Nick vind ik beter dan Garfunkel.quote:Op maandag 29 december 2014 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Simon met Garfunkel beter.
naakt ?quote:Op maandag 29 december 2014 14:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat vonden zij zelf ook.. rumours are dat zij 'het bed met elkaar gedeeld hebben' bij de opnames.
Broek op de knieën denk ikquote:
neuqsexquote:Op maandag 29 december 2014 14:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat vonden zij zelf ook.. rumours are dat zij 'het bed met elkaar gedeeld hebben' bij de opnames.
Zijn samenwerking met Arcade Fire of Kashmir had ik liever in de top 2000 gehoordquote:Op maandag 29 december 2014 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was een blunder van Bowie.
Dat komt vanavond pas.quote:
Ik ken dit nummer niet eens volgens mij... sta er zelf van te kijken.quote:Op maandag 29 december 2014 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik toch wel een van de slechtste van Anouk.
Deze is matig inderdaad.quote:Op maandag 29 december 2014 14:34 schreef Cee het volgende:
Dit vind ik het vreselijkste nummer van Anouk. Wat een gejank.
En Jagger die zijn lippen eens anders gebruikte?quote:
maar dan wel in de originele versiequote:Op maandag 29 december 2014 14:34 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik vind Row Row Row Your Boat beter dan deze Three Days In A Row.
Precies. De album versie uit 1852 is goed, maar de live versie van een jaar later heeft net wat meer body.quote:Op maandag 29 december 2014 14:34 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
maar dan wel in de originele versie
nou na nightswimming stand hij wel hoor...quote:
jij luistert?quote:Op maandag 29 december 2014 14:35 schreef Cee het volgende:
Three days in a row en het daarna hebben over that day. KLOPT NIET. Ugh.
Muten is voor watjes.quote:
Met dit gebrul is ook moeilijk meer te spreken van een ballad.quote:Op maandag 29 december 2014 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sacrifice, Birds en Michel vind ik best mooie ballads, maar dit niet.
Nightswimming... één van mijn favoriete liedjes ooit. Maakt niet uit in welke stemming ik ben, die staat al-tijd in m'n top5.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |