Je hebt ook zo'n gerucht over die dame van The Bangles....quote:Op maandag 29 december 2014 14:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
het gerucht is dat ie stairway to heaven op de achtergrond hoorde, maar dat kan ook een broodje aap zijn.
Nou, een L is hij wel hoor:quote:Op maandag 29 december 2014 14:40 schreef Cee het volgende:
Paul Simon kun je beter een XS noemen dan een L.
ja met de poes van haar grootjequote:Op maandag 29 december 2014 14:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je hebt ook zo'n gerucht over die dame van The Bangles....
Die leeft nogquote:Op maandag 29 december 2014 14:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
klopt, op nummer 666 vinden we Eternal Flame en dat schijnt ze naakt ingezongen te hebben...quote:Op maandag 29 december 2014 14:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
echt? Vind het ineens een topnummer!quote:Op maandag 29 december 2014 14:41 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
klopt, op nummer 666 vinden we Eternal Flame en dat schijnt ze naakt ingezongen te hebben...
Dit heb je volgens mij al gezegd.quote:Op maandag 29 december 2014 14:41 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
klopt, op nummer 666 vinden we Eternal Flame en dat schijnt ze naakt ingezongen te hebben...
Dat hele album was briljant. Erg vernieuwend. (Toen.)quote:Op maandag 29 december 2014 14:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Diamonds on the soles of her shoes vind ik eigenlijk leuker dan deze.
Het origineel van Atomic Kitten vind ik beter.quote:Op maandag 29 december 2014 14:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
echt? Vind het ineens een topnummer!
echt nie
Graceland is ook fijnerquote:Op maandag 29 december 2014 14:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Diamonds on the soles of her shoes vind ik eigenlijk leuker dan deze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |