1 januari 00:00 uurquote:Op maandag 29 december 2014 14:46 schreef Cee het volgende:
Ik moet boodschappen doen maar er blijven goede nummers komen. Wanneer houdt dit op?
Het houdt niet op, niet van zelf.quote:Op maandag 29 december 2014 14:46 schreef Cee het volgende:
Ik moet boodschappen doen maar er blijven goede nummers komen. Wanneer houdt dit op?
ik moet de Panda leeghalen en naar het postkantoor. Ik ga nu maar en dan voor de Bee Gees weer terugquote:Op maandag 29 december 2014 14:46 schreef Cee het volgende:
borreltje muis?quote:Op maandag 29 december 2014 14:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het houdt niet op, niet van zelf.
DE PANDA WEL!!quote:Op maandag 29 december 2014 14:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik moet de Panda leeghalen en naar het postkantoor. Ik ga nu maar en dan voor de Bee Gees weer terug
wij ookquote:Op maandag 29 december 2014 14:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Cry Freedom
We gingen destijds met de hele school naar de bioscoop om deze film te kijken.
Damn, impressive!
* spijkerbroek begint het eng te vinden..quote:
Eindelijk eens geen love song. Geef het een kans.quote:Op maandag 29 december 2014 14:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit flutnummer kan niet tippen aan Johngod Denver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |