Halloquote:Op maandag 29 december 2014 00:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus jij denkt dan kom ik hier de boel maar verpesten?
Haiquote:Op maandag 29 december 2014 00:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:
Leer mij haxballen.quote:Op maandag 29 december 2014 00:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
En hij is hommoquote:Op maandag 29 december 2014 00:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Teringmongool, je kan echt niets goed doen op dit aardkloot he
Alles op rolletjes?quote:
quote:
het spijt me dit was overduidelijk een vergissingquote:Op maandag 29 december 2014 00:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schiet opquote:
Je bent zelf een kloot!quote:Op maandag 29 december 2014 00:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Teringmongool, je kan echt niets goed doen op dit aardkloot he
De mensen hier hebben allang door dat ik de beste ben. Daar verandert jouw smaad en laster niets van.quote:Op maandag 29 december 2014 01:02 schreef Elan het volgende:
Nog 1 goede tip neem geen goede tips van GGMM aan die kan er namelijk geen klote van!
haha nou dat zeg jij wel maar er zijn toch echt mensen die daar (onafhankelijk) anders over denken!quote:Op maandag 29 december 2014 01:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
De mensen hier hebben allang door dat ik de beste ben. Daar verandert jouw smaad en laster niets van.
Wat heeft dat met mijn haxball-kwaliteiten te maken?quote:Op maandag 29 december 2014 01:03 schreef Elan het volgende:
[..]
haha nou dat zeg jij wel maar er zijn toch echt mensen die daar (onafhankelijk) anders over denken!
neem nou in dit topic! ONZ / Welke exmod komt het meest verzuurd over?
quote:
o je dacht serieus dat je goed bentquote:Op maandag 29 december 2014 01:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft dat met mijn haxball-kwaliteiten te maken?
Oh ja, niks.
nee er staat nickyquote:
doe 1 vs 1 danquote:Op maandag 29 december 2014 01:04 schreef Elan het volgende:
[..]
o je dacht serieus dat je goed bent
hardop gelachen
OKEE GEEF ME DE MINUUTquote:Op maandag 29 december 2014 01:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, je hebt haar naam verkeerd gespeld.
We schelen maar een paar jaar hoor.quote:Op maandag 29 december 2014 01:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh, ik ben de beste.
[..]
Fijn dat je als volwassen man plezier haalt uit dit soort dingen.
nu goed???quote:Op maandag 29 december 2014 01:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, je hebt haar naam verkeerd gespeld.
Blijf dat jezelf maar voorhouden, wellicht dat je leven dan nog enigszins succesvol oogt.quote:
quote:
Jij bent bijna 30 toch inmiddels?quote:Op maandag 29 december 2014 01:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijf dat jezelf maar voorhouden, wellicht dat je leven dan nog enigszins succesvol oogt.
Hou eens op met steuken vieze trollquote:Op maandag 29 december 2014 01:06 schreef Elan het volgende:
Het is goed dat GGMM geen moderator meer is direct escaleren hier zaken de pan uit
Ga je nou serieus op hem inquote:Op maandag 29 december 2014 01:06 schreef terrastegel het volgende:
[..]
De OP is nog steeds verneukt hoor
Zeiksnorquote:Op maandag 29 december 2014 01:06 schreef terrastegel het volgende:
[..]
De OP is nog steeds verneukt hoor
quote:Op maandag 29 december 2014 01:07 schreef GGMM het volgende:
terrastegel en ik vinden Elan maar een raar figuur.
Per sé een nieuw deel willen openenquote:Op maandag 29 december 2014 01:07 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ja, dadelijk wil ik een nieuw deel openen en moet ik de hele OP weer veranderen
Sowieso topics openenquote:Op maandag 29 december 2014 01:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Per sé een nieuw deel willen openen______________
Dit.quote:Op maandag 29 december 2014 01:07 schreef GGMM het volgende:
quote:
Ja dat is mijn doel. Sorry hoorquote:Op maandag 29 december 2014 01:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Per sé een nieuw deel willen openen______________
quote:Op maandag 29 december 2014 01:09 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ja dat is mijn doel. Sorry hoor
Oh ontken ik iets? Oke.quote:
Volgens mij stalk jij ons eerderquote:Op maandag 29 december 2014 01:10 schreef Elan het volgende:
GGMM stalkt mij elke dag ik ga een klacht tegen die vieze man indienen
Dus je bent wel gewoon 30. Duidelijk. Ik snap wel dat je je schaamt trouwens gezien je kinderachtige gedrag.quote:Op maandag 29 december 2014 01:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ontken ik iets? Oke.
Tering, volgens mij was je vroeger minder dom.
Dat zal dan welquote:Het zullen de kerstdagen zijn..
Ga stalken in een ander topic.quote:Op maandag 29 december 2014 01:10 schreef Elan het volgende:
GGMM stalkt mij elke dag ik ga een klacht tegen die vieze man indienen
Niet alleen terrastegel en jij hoorquote:Op maandag 29 december 2014 01:07 schreef GGMM het volgende:
Elan lult over alles en iedereen achter de rug om.quote:Op maandag 29 december 2014 01:11 schreef Fylax het volgende:
Mijn duifjes vertellen mij dat Elan over mij zit te lullen?
Ik heb je voorgedragen als modquote:Op maandag 29 december 2014 01:11 schreef Fylax het volgende:
hou je bek nogmaals ik ken jou niet eens en dat wil graag zo houdenquote:Op maandag 29 december 2014 01:12 schreef terrastegel het volgende:
[..]
We hebben het allemaal over jou hoor
Ga weg Bane.quote:Op maandag 29 december 2014 01:11 schreef Fylax het volgende:
Ik heb hier minder vrienden dan jij vijanden, dat wel.quote:Op maandag 29 december 2014 01:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Elan lult over alles en iedereen achter de rug om.
Hij is hier ook totaal niet gewenst. Iedereen kotst hem uit, maar toch blijft hij maar terugkomen.
O ga je mij niet stalken zoals alle andere fok!ers dan?quote:Op maandag 29 december 2014 01:12 schreef Elan het volgende:
[..]
hou je bek nogmaals ik ken jou niet eens en dat wil graag zo houden
Kom bij de AntiTerrasTegelAlliantie (ATTA)quote:Op maandag 29 december 2014 01:12 schreef Elan het volgende:
[..]
hou je bek nogmaals ik ken jou niet eens en dat wil graag zo houden
Zeg hou je rotkop eens dikke als je denkt met dit soort vuilbakkerij mod te worden heb je het goed mis hoorquote:Op maandag 29 december 2014 01:13 schreef terrastegel het volgende:
[..]
O ga je mij niet stalken zoals alle andere fok!ers dan?
Ga zelf weg, jij komt hier leuk lopen doen.
Kan ik ook lid worden?quote:Op maandag 29 december 2014 01:14 schreef GhpH het volgende:
[..]
Kom bij de AntiTerrasTegelAlliantie (ATTA)
ben jij Varys uit game of thrones ofzo?quote:Op maandag 29 december 2014 01:11 schreef Fylax het volgende:
O_Oquote:Op maandag 29 december 2014 01:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeg hou je rotkop eens dikke als je denkt met dit soort vuilbakkerij mod te worden heb je het goed mis hoor
Jaquote:Op maandag 29 december 2014 01:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben jij Varys uit game of thrones ofzo?
Ik wil niet eens mod worden maarjaquote:Op maandag 29 december 2014 01:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeg hou je rotkop eens dikke als je denkt met dit soort vuilbakkerij mod te worden heb je het goed mis hoor
Maar dude even serieus. Hoe kom je erbij over mij? En wie the fuck ben je?quote:Op maandag 29 december 2014 01:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb hier minder vrienden dan jij vijanden, dat wel.
Elan wil zelf graag mod worden en reflecteert dit op anderen.quote:Op maandag 29 december 2014 01:15 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ik wil niet eens mod worden maarja
quote:Op maandag 29 december 2014 01:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat jij ook geen piemel hebt? Hahaha
Nee niet grappig sorry.
HAHAHAHAHAquote:Op maandag 29 december 2014 01:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat jij ook geen piemel hebt? Hahaha
Nee niet grappig sorry.
Als dit figuur mod wordtquote:Op maandag 29 december 2014 01:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Elan wil zelf graag mod worden en reflecteert dit op anderen.
Ik ben 9nder invloed. Mond dicht.quote:Op maandag 29 december 2014 01:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
GhpH weer met een opmerking die grappig noch gevat is. Verrassend weer dit.
Ik zoek zoiets , jij komt toch vaak in Denemarken ? Land v Legoquote:
Zou wat zijn he.quote:Op maandag 29 december 2014 01:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Elan wil zelf graag mod worden en reflecteert dit op anderen.
Voorlopig maak ik me geen zorgen.quote:Op maandag 29 december 2014 01:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou wat zijn he.
Dan pleur ik jou als eerste van het forum samen met je nieuwe vriend terrasvlegel.
Blijf dromen man, jij wordt toch nooit mod.quote:Op maandag 29 december 2014 01:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou wat zijn he.
Dan pleur ik jou als eerste van het forum samen met je nieuwe vriend terrasvlegel.
ik ook alvast graag gedaan grquote:Op maandag 29 december 2014 01:16 schreef GGMM het volgende:
Er moesten opnieuw 2 mensen lachen om mijn opmerking in 'Jeuk'.
neequote:Op maandag 29 december 2014 01:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kunt toch gewoon in die andere slowchat lullen
Ja klopt waar maak ik me zorgen om. Maar dit had wel iets speciaalsquote:Op maandag 29 december 2014 01:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kunt toch gewoon in die andere slowchat lullen
Alsof ik dat zou willen .quote:Op maandag 29 december 2014 01:17 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Blijf dromen man, jij wordt toch nooit mod.
Stuk uitschot.
Hoi Terrastegelquote:
Ja.quote:
dat zeggen er mee, maar weet nog steeds niet wat preciesquote:Op maandag 29 december 2014 01:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja klopt waar maak ik me zorgen om. Maar dit had wel iets speciaals
Negeer me niet.quote:Op maandag 29 december 2014 01:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof ik dat zou willen .
Sarcasme is duidelijk niet je sterkste kant treurig figuur
Ja dat wil je, dan kan je nog meer mensen stalkenquote:Op maandag 29 december 2014 01:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? mijn campagne heeft ook niet de nodige vruchten afgeworpen als ik gehoopt had.quote:Op maandag 29 december 2014 01:16 schreef Fylax het volgende:
Remqo wil je een paint maken met Fylax4mod ofzo
net zoals jij doet Stem op remqo
Gewoon een eenmalige reeks bedoel ik. Niet heeeeeel speciaal verder maar wel uniekquote:Op maandag 29 december 2014 01:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat zeggen er mee, maar weet nog steeds niet wat precies
Uh okquote:Op maandag 29 december 2014 01:19 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ja dat wil je, dan kan je nog meer mensen stalken
Waarom zou GGMM weer mod willen worden? Als hij dat nog wil, dan zou die niet zijn opgestapt toch?quote:Op maandag 29 december 2014 01:18 schreef Elan het volgende:
Enige die mod wil worden is GGMM maar na zijn Danny-gebash + mijn reports zal dat niet meer snel gebeuren
Boeiend xx maaktnietuitquote:Op maandag 29 december 2014 01:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? mijn campagne heeft ook niet de nodige vruchten afgeworpen als ik gehoopt had.
Alsof hier geen ebolamongooltjes zittenquote:Op maandag 29 december 2014 01:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daar zitten ebolamongooltjes alsModus
Ik ga nog liever dood.
Alleen bij gelegenheidquote:
Elan is niet zo slim.quote:Op maandag 29 december 2014 01:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom zou GGMM weer mod willen worden? Als hij dat nog wil, dan zou die niet zijn opgestapt toch?
quote:Op maandag 29 december 2014 01:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is al zo vaak opgestapt.quote:Op maandag 29 december 2014 01:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom zou GGMM weer mod willen worden? Als hij dat nog wil, dan zou die niet zijn opgestapt toch?
Die zitten hier niet wil je zeggen?quote:Op maandag 29 december 2014 01:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daar zitten ebolamongooltjes alsModus
Ik ga nog liever dood.
Elan is ongewenst.quote:Op maandag 29 december 2014 01:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alsof hier geen ebolamongooltjes zitten
Sorry, ik was even vergeten dat jij hier ook nog tussen zatquote:Op maandag 29 december 2014 01:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Die zitten hier niet wil je zeggen?
Die haatquote:Op maandag 29 december 2014 01:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Sorry, ik was even vergeten dat jij hier ook nog tussen zat
Wat?quote:Op maandag 29 december 2014 01:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Die maken we echt te vaak nu![]()
JIJ HEBT POST 151 gefeliquote:
Formidabel verwoordquote:Op maandag 29 december 2014 01:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Opgekropte gevoelens van mensen die er eindelijk uitkomen.
Staat genoteerdquote:Op maandag 29 december 2014 01:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon rond 01:00 even op mijn username klikken dan kom je m vanzelf tegen
Stijn, heb je mijn grappige opmerking in 'Jeuk' al gelezen?quote:Op maandag 29 december 2014 01:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Staat genoteerd![]()
[ afbeelding ]
Ja want ik schrok me eerst de tyfus toen ik mijn rug naar achteren liet zwiepen.quote:Op maandag 29 december 2014 01:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gadverdamme
Je zocht mij om dit te vertellen?
Je bent een vaderfiguur voor stijn wanneer ga je dat eindelijk erkennen en er ook naar handelenquote:Op maandag 29 december 2014 01:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gadverdamme
Je zocht mij om dit te vertellen?
Ik moest ook lachen./quote:Op maandag 29 december 2014 01:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn, heb je mijn grappige opmerking in 'Jeuk' al gelezen?Er moesten 4 of 5 mensen om lachen.
quote:Op maandag 29 december 2014 01:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent een vaderfiguur voor stijn wanneer ga je dat eindelijk erkennen en er ook naar handelen
Ik hoop dat je er snel van af komt.quote:Op maandag 29 december 2014 01:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In ieder geval kreeg ik bijna een hartaanval bij die bult
Doe eens normaalquote:Op maandag 29 december 2014 01:24 schreef Elan het volgende:
[..]
TYP HET DAN IN 1X GOED INFANTIEL STUK VRETEN
Word je dan omgeleid naar tubgirl?quote:
Vetbulten zijn niet erg joh. Schrok me eerst bijna de tyfus 't zal godverdomme toch niet waar zijn.quote:
quote:
Fappenquote:Op maandag 29 december 2014 01:25 schreef DjeDje het volgende:
Waar is der mann als je hem nodig hebt..
Wat een verrassing.quote:Op maandag 29 december 2014 01:25 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Nou dan ben je dus ook achterlijk.
Wat een meeloper ben jij zeg gadverdammequote:Op maandag 29 december 2014 01:25 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Nou dan ben je dus ook achterlijk.
Praat met respect over je zus.quote:Op maandag 29 december 2014 01:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Word je dan omgeleid naar tubgirl?
Dan doe je een BadSnoopytje?quote:Op maandag 29 december 2014 01:25 schreef GhpH het volgende:
[..]
Eend. Je begint op mijn zenuwen te werken... nog 1 zo'n comment en dan...
Ik denk dat we dat over moeten doen, ik had weer te veel op.quote:Op maandag 29 december 2014 01:21 schreef GhpH het volgende:
[..]
Tenminste iemand
Maak je morgen een paint over ons avontuurtje?
reed ja?quote:Op maandag 29 december 2014 01:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik denk dat we dat over moeten doen, ik had weer te veel op.
En een pijn in m'n reed die volgende dag...
Dat was mijn zus heul niet.quote:
Nu ben ik de meeloper. Was hier niet leuk komen doen.quote:Op maandag 29 december 2014 01:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een meeloper ben jij zeg gadverdamme
Ik denk nog even met weemoed terug aan de tijden dat we grappen maakten over Steven zijn paniek over zijn bultjes. Arme jongenquote:
Maar dan wel pedant mijn "jouw" verbeterenquote:Op maandag 29 december 2014 01:26 schreef DjeDje het volgende:
[..]
IK HAD SUPER NINJA EDIT.
Ik wilde de zin anders formuleren namelijk..
GGMM is bevriend met Yvonne zijn posts reporteren heeft dus vrij weinig zin.quote:
De tijd vliegtquote:Op maandag 29 december 2014 01:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk nog even met weemoed terug aan de tijden dat we grappen maakten over Steven zijn paniek over zijn bultjes. Arme jongen.
Ik vind het altijd hypocriet als mensen die nog onlangs een ban hadden extra graag willen laten zien dat ze nu de regels strikt naleven.quote:
Als je ff beter kijkt zie je dat ik jouw post reporteer, niet al te intelligent persoon.quote:Op maandag 29 december 2014 01:27 schreef Elan het volgende:
[..]
GGMM is bevriend met Yvonne zijn posts reporteren heeft dus vrij weinig zin.
Al waardeer ik je poging iets aan zijn walgelijke gedrag te doen
quote:Op maandag 29 december 2014 01:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd hypocriet als mensen die nog onlangs een ban hadden extra graag willen laten zien dat ze nu de regels strikt naleven.
verzin maar watquote:Op maandag 29 december 2014 01:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik denk dat we dat over moeten doen, ik had weer te veel op.
En een pijn in m'n reet die volgende dag...
Ik deed niets verkeerd.quote:Op maandag 29 december 2014 01:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd hypocriet als mensen die nog onlangs een ban hadden extra graag willen laten zien dat ze nu de regels strikt naleven.
quote:Op maandag 29 december 2014 01:27 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Nu ben ik de meeloper. Was hier niet leuk komen doen.
Heb je echt allemaal aan jezelf te danken hoor sukkeltje.
Nou niet zielig komen doen omdat je het voor jezelf verneukt hebt.
Oh da's in de buurtquote:Op maandag 29 december 2014 01:28 schreef GhpH het volgende:
[..]
verzin maar wat
Maar als je nu wil... je weet het adres.
Kastanjestraat 53
quote:Op maandag 29 december 2014 01:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
GhpH weet iets niet.
Gras is groen.
Maar jij had de fout zelf niet door. Ik wel terwijl ik op verzenden klikte.quote:Op maandag 29 december 2014 01:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Maar dan wel pedant mijn "jouw" verbeteren
Guus zijn bans zijn altijd onterecht.quote:Op maandag 29 december 2014 01:29 schreef GGMM het volgende:
Guus z'n ban was bespottelijk. Duidelijk een teken van onkunde vanuit de moderatie.
Raar dat zijn post er dan ook bij staat.quote:Op maandag 29 december 2014 01:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je ff beter kijkt zie je dat ik jouw post reporteer, niet al te intelligent persoon.
quote:Op maandag 29 december 2014 01:29 schreef GGMM het volgende:
Guus z'n ban was bespottelijk. Duidelijk een teken van onkunde vanuit de moderatie.
Ik gaf gewoon geen neuk, maar aléquote:Op maandag 29 december 2014 01:29 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Maar jij had de fout zelf niet door. Ik wel terwijl ik op verzenden klikte.
Blijkbaar wel.quote:Op maandag 29 december 2014 01:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof je een ban uit het niets krijgt.
quote:Op maandag 29 december 2014 01:29 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Wat loop je dan te zeiken man![]()
Je bent echt achterlijk he?
Want wij zijn vrienden?quote:Op maandag 29 december 2014 01:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Raar dat zijn post er dan ook bij staat.
Jammer dat je zo met je vrienden om gaat Guus
Ik schold altijd iedereen op een hoop als ik even frustraties had over een voetbalwedstrijd.quote:
Geen fuck om je eigen fouten geven , maar wel die van een ander.quote:Op maandag 29 december 2014 01:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik gaf gewoon geen neuk, maar alé
"Trollen in VBL"quote:Op maandag 29 december 2014 01:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vroeg gisteren nog waarom Guus een ban had, of was het eergisteren, maar ik ben vergeten waarom.
Ga jij wel eens hofsteenge?quote:Op maandag 29 december 2014 01:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit topic is een fightmagnet
Doorgaan aub.
Dat lukt jou anders ook niet Renéquote:Op maandag 29 december 2014 01:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Des te eerder je dat doorhebt des te eerder negeer je die halve zool.
Nee ik ga nooit uit, ik FOK!quote:Op maandag 29 december 2014 01:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ga jij wel eens hofsteenge?
Zo hé, daar heb ik niet van terug.quote:Op maandag 29 december 2014 01:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee niet.
Je hebt je gewoon weer misdragen ellendig stuk stront.
De correlatie of causaliteit ontgaat mij evenquote:Op maandag 29 december 2014 01:31 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Geen fuck om je eigen fouten geven , maar wel die van een ander.
Ik werd dus overhoop gescholden.quote:Op maandag 29 december 2014 01:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik schold altijd iedereen op een hoop als ik even frustraties had over een voetbalwedstrijd.
Een week, Twee week, Een week, dat waren pittige tijden.
godver ookquote:Op maandag 29 december 2014 01:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee ik ga nooit uit, ik FOK!
Jeetje, wat tragisch. Wie schold jou overhoop? Was het weer die ellendige Ajacied422 of..?quote:Op maandag 29 december 2014 01:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik werd dus overhoop gescholden.
Sorry, maar die bronnen kan ik dus echt niet serieus nemen.quote:Op maandag 29 december 2014 01:32 schreef GhpH het volgende:
[..]
Lazy sundays, muslimissue en meatspin
Heb je ze al vertelt HOELANG je al geen ban gehad hebt stijnquote:Op maandag 29 december 2014 01:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik schold altijd iedereen op een hoop als ik even frustraties had over een voetbalwedstrijd.
Een week, Twee week, Een week, dat waren pittige tijden.
Nou voorruit maar weer.quote:Op maandag 29 december 2014 01:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
De correlatie of causaliteit ontgaat mij even
Nu moet je een ABO versieren zodat je je notes kunt bekijken voor de daadwerkelijke verbanningsredenquote:Op maandag 29 december 2014 01:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, nou, er valt dus niet echt iets noemenswaardigs te vertellen
Nee, allemaal feyenoordertjes die een beetje mad waren. Blijkbaar zat het diep.quote:Op maandag 29 december 2014 01:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jeetje, wat tragisch. Wie schold jou overhoop? Was het weer die ellendige Ajacied422 of..?
Dit ja.quote:Op maandag 29 december 2014 01:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij zou een permaban moeten hebben voor ebolabezorgend postgedrag.
Als jij betaaltquote:Op maandag 29 december 2014 01:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu moet je een ABO versieren zodat je je notes kunt bekijken voor de daadwerkelijke verbanningsreden.
Je zal het er zelf naar gemaakt hebben, zoals je hier ook weer nodeloos vervelend loopt te doen door posts van GGMM te rapporteren terwijl je zelf uitdaagt.quote:Op maandag 29 december 2014 01:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik werd dus overhoop gescholden.
22 maandenquote:Op maandag 29 december 2014 01:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je ze al vertelt HOELANG je al geen ban gehad hebt stijn
In welk topic?quote:Op maandag 29 december 2014 01:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, allemaal feyenoordertjes die een beetje mad waren. Blijkbaar zat het diep.
Je begeleider heeft nog steeds vakantie?quote:Op maandag 29 december 2014 01:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Je zal het er zelf naar gemaakt hebben, zoals je hier ook weer nodeloos vervelend loopt te doen door posts van GGMM te rapporteren terwijl je zelf uitdaagt.
En toen kreeg jij die ban!quote:Op maandag 29 december 2014 01:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, allemaal feyenoordertjes die een beetje mad waren. Blijkbaar zat het diep.
Haters gonna hatequote:
quote:Op maandag 29 december 2014 01:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
22 maanden
22. Nogmaals, 22.
22. Ik ben trots op mezelf. Helaas heb ik nog geen enkele sticker kunnen verzilveren.
Alsof er ooit ook maar iemand is die met jou wil spelenquote:Op maandag 29 december 2014 01:34 schreef GhpH het volgende:
Iemand die chivalry met mij wil spelen?![]()
[ afbeelding ]
gayboystube dan?quote:Op maandag 29 december 2014 01:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Sorry, maar die bronnen kan ik dus echt niet serieus nemen.
Kan je alsjeblieft dit topic, of zelfs heel fok!, verlaten en nooit meer terugkomen?quote:Op maandag 29 december 2014 01:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Je zal het er zelf naar gemaakt hebben, zoals je hier ook weer nodeloos vervelend loopt te doen door posts van GGMM te rapporteren terwijl je zelf uitdaagt.
Het is roverheid.quote:Op maandag 29 december 2014 01:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat zegt de overheid ook niet want die naait ons weer.
Dat moet je ook niet doen, Guusje. Als ik iets geleerd heb in de afgelopen 4 jaar FOK!, is het dat het Feyenoordtopic vol zit met snelkookpannetjes.quote:
Ik nolife dat spel altijd met vriendenquote:Op maandag 29 december 2014 01:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Alsof er ooit ook maar iemand is die met jou wil spelen
Gewoon normaal doen tegen GGMM ja anders eindig je net als Guus stuk addergebroed.quote:Op maandag 29 december 2014 01:35 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Kan je alsjeblieft dit topic, of zelfs heel fok!, verlaten en nooit meer terugkomen?
Dank
Is dat een gratis game?quote:Op maandag 29 december 2014 01:34 schreef GhpH het volgende:
Iemand die chivalry met mij wil spelen?![]()
[ afbeelding ]
Maar dat ligt niet aan hunzelfquote:Op maandag 29 december 2014 01:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet doen, Guusje. Als ik iets geleerd heb in de afgelopen 4 jaar FOK!, is het dat het Feyenoordtopic vol zit met snelkookpannetjes.
De wijsheden van stijn jongensquote:Op maandag 29 december 2014 01:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet doen, Guusje. Als ik iets geleerd heb in de afgelopen 4 jaar FOK!, is het dat het Feyenoordtopic vol zit met snelkookpannetjes.
quote:Op maandag 29 december 2014 01:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik haat nooit op mede-Drenten
Nee. 5.50 in de steamsalequote:Op maandag 29 december 2014 01:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Is dat een gratis game?
Oh.quote:Op maandag 29 december 2014 01:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik spreek altijd over de 'jatkist' in plaats van de 'schatkist'.
Jezus, ik wist dat je dom was, maar zo dom? Ik heb het toch echt duidelijk tegen jou dat je weg moet gaan. Maarja dat snap je natuurlijk niet.quote:Op maandag 29 december 2014 01:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon normaal doen tegen GGMM ja anders eindig je net als Guus stuk addergebroed.
Oftewel jij bent gewoon een klaphark die niet normaal kan communiceren, duh.quote:Op maandag 29 december 2014 01:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar dat ligt niet aan hunzelf
Ik heb het GGMM en vervolgens roep je dat hij van het forum moet verdwijnen, kap gewoon met dit onwenselijke gedrag okéquote:Op maandag 29 december 2014 01:37 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Jezus, ik wist dat je dom was, maar zo dom? Ik heb het toch echt duidelijk tegen jou dat je weg moet gaan. Maarja dat snap je natuurlijk niet.
Aldus FOK!s communicatiewonder.quote:Op maandag 29 december 2014 01:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Oftewel jij bent gewoon een klaphark die niet normaal kan communiceren, duh.
Schoonheidsslaapjequote:Op maandag 29 december 2014 01:37 schreef terrastegel het volgende:
Waar is Frank als je hem nodig hebt.
Om die vieze rat uit het topic te gooien
Ruzuemakerts!quote:Op maandag 29 december 2014 01:37 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Jezus, ik wist dat je dom was, maar zo dom? Ik heb het toch echt duidelijk tegen jou dat je weg moet gaan. Maarja dat snap je natuurlijk niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |