quote:Op maandag 29 december 2014 01:29 schreef GGMM het volgende:
Guus z'n ban was bespottelijk. Duidelijk een teken van onkunde vanuit de moderatie.
Ik gaf gewoon geen neuk, maar aléquote:Op maandag 29 december 2014 01:29 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Maar jij had de fout zelf niet door. Ik wel terwijl ik op verzenden klikte.
Blijkbaar wel.quote:Op maandag 29 december 2014 01:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof je een ban uit het niets krijgt.
quote:Op maandag 29 december 2014 01:29 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Wat loop je dan te zeiken man![]()
Je bent echt achterlijk he?
Want wij zijn vrienden?quote:Op maandag 29 december 2014 01:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Raar dat zijn post er dan ook bij staat.
Jammer dat je zo met je vrienden om gaat Guus
Ik schold altijd iedereen op een hoop als ik even frustraties had over een voetbalwedstrijd.quote:
Geen fuck om je eigen fouten geven , maar wel die van een ander.quote:Op maandag 29 december 2014 01:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik gaf gewoon geen neuk, maar alé
"Trollen in VBL"quote:Op maandag 29 december 2014 01:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vroeg gisteren nog waarom Guus een ban had, of was het eergisteren, maar ik ben vergeten waarom.
Ga jij wel eens hofsteenge?quote:Op maandag 29 december 2014 01:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit topic is een fightmagnet
Doorgaan aub.
Dat lukt jou anders ook niet Renéquote:Op maandag 29 december 2014 01:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Des te eerder je dat doorhebt des te eerder negeer je die halve zool.
Nee ik ga nooit uit, ik FOK!quote:Op maandag 29 december 2014 01:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ga jij wel eens hofsteenge?
Zo hé, daar heb ik niet van terug.quote:Op maandag 29 december 2014 01:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee niet.
Je hebt je gewoon weer misdragen ellendig stuk stront.
De correlatie of causaliteit ontgaat mij evenquote:Op maandag 29 december 2014 01:31 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Geen fuck om je eigen fouten geven , maar wel die van een ander.
Ik werd dus overhoop gescholden.quote:Op maandag 29 december 2014 01:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik schold altijd iedereen op een hoop als ik even frustraties had over een voetbalwedstrijd.
Een week, Twee week, Een week, dat waren pittige tijden.
godver ookquote:Op maandag 29 december 2014 01:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee ik ga nooit uit, ik FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |