Dat was mijn zus heul niet.quote:
Nu ben ik de meeloper. Was hier niet leuk komen doen.quote:Op maandag 29 december 2014 01:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een meeloper ben jij zeg gadverdamme
Ik denk nog even met weemoed terug aan de tijden dat we grappen maakten over Steven zijn paniek over zijn bultjes. Arme jongenquote:
Maar dan wel pedant mijn "jouw" verbeterenquote:Op maandag 29 december 2014 01:26 schreef DjeDje het volgende:
[..]
IK HAD SUPER NINJA EDIT.
Ik wilde de zin anders formuleren namelijk..
GGMM is bevriend met Yvonne zijn posts reporteren heeft dus vrij weinig zin.quote:
De tijd vliegtquote:Op maandag 29 december 2014 01:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk nog even met weemoed terug aan de tijden dat we grappen maakten over Steven zijn paniek over zijn bultjes. Arme jongen.
Ik vind het altijd hypocriet als mensen die nog onlangs een ban hadden extra graag willen laten zien dat ze nu de regels strikt naleven.quote:
Als je ff beter kijkt zie je dat ik jouw post reporteer, niet al te intelligent persoon.quote:Op maandag 29 december 2014 01:27 schreef Elan het volgende:
[..]
GGMM is bevriend met Yvonne zijn posts reporteren heeft dus vrij weinig zin.
Al waardeer ik je poging iets aan zijn walgelijke gedrag te doen
quote:Op maandag 29 december 2014 01:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd hypocriet als mensen die nog onlangs een ban hadden extra graag willen laten zien dat ze nu de regels strikt naleven.
verzin maar watquote:Op maandag 29 december 2014 01:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik denk dat we dat over moeten doen, ik had weer te veel op.
En een pijn in m'n reet die volgende dag...
Ik deed niets verkeerd.quote:Op maandag 29 december 2014 01:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd hypocriet als mensen die nog onlangs een ban hadden extra graag willen laten zien dat ze nu de regels strikt naleven.
quote:Op maandag 29 december 2014 01:27 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Nu ben ik de meeloper. Was hier niet leuk komen doen.
Heb je echt allemaal aan jezelf te danken hoor sukkeltje.
Nou niet zielig komen doen omdat je het voor jezelf verneukt hebt.
Oh da's in de buurtquote:Op maandag 29 december 2014 01:28 schreef GhpH het volgende:
[..]
verzin maar wat
Maar als je nu wil... je weet het adres.
Kastanjestraat 53
quote:Op maandag 29 december 2014 01:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
GhpH weet iets niet.
Gras is groen.
Maar jij had de fout zelf niet door. Ik wel terwijl ik op verzenden klikte.quote:Op maandag 29 december 2014 01:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Maar dan wel pedant mijn "jouw" verbeteren
Guus zijn bans zijn altijd onterecht.quote:Op maandag 29 december 2014 01:29 schreef GGMM het volgende:
Guus z'n ban was bespottelijk. Duidelijk een teken van onkunde vanuit de moderatie.
Raar dat zijn post er dan ook bij staat.quote:Op maandag 29 december 2014 01:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je ff beter kijkt zie je dat ik jouw post reporteer, niet al te intelligent persoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |