Elan wil zelf graag mod worden en reflecteert dit op anderen.quote:Op maandag 29 december 2014 01:15 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ik wil niet eens mod worden maarja
quote:Op maandag 29 december 2014 01:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat jij ook geen piemel hebt? Hahaha
Nee niet grappig sorry.
HAHAHAHAHAquote:Op maandag 29 december 2014 01:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat jij ook geen piemel hebt? Hahaha
Nee niet grappig sorry.
Als dit figuur mod wordtquote:Op maandag 29 december 2014 01:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Elan wil zelf graag mod worden en reflecteert dit op anderen.
Ik ben 9nder invloed. Mond dicht.quote:Op maandag 29 december 2014 01:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
GhpH weer met een opmerking die grappig noch gevat is. Verrassend weer dit.
Ik zoek zoiets , jij komt toch vaak in Denemarken ? Land v Legoquote:
Zou wat zijn he.quote:Op maandag 29 december 2014 01:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Elan wil zelf graag mod worden en reflecteert dit op anderen.
Voorlopig maak ik me geen zorgen.quote:Op maandag 29 december 2014 01:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou wat zijn he.
Dan pleur ik jou als eerste van het forum samen met je nieuwe vriend terrasvlegel.
Blijf dromen man, jij wordt toch nooit mod.quote:Op maandag 29 december 2014 01:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou wat zijn he.
Dan pleur ik jou als eerste van het forum samen met je nieuwe vriend terrasvlegel.
ik ook alvast graag gedaan grquote:Op maandag 29 december 2014 01:16 schreef GGMM het volgende:
Er moesten opnieuw 2 mensen lachen om mijn opmerking in 'Jeuk'.
neequote:Op maandag 29 december 2014 01:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kunt toch gewoon in die andere slowchat lullen
Ja klopt waar maak ik me zorgen om. Maar dit had wel iets speciaalsquote:Op maandag 29 december 2014 01:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kunt toch gewoon in die andere slowchat lullen
Alsof ik dat zou willen .quote:Op maandag 29 december 2014 01:17 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Blijf dromen man, jij wordt toch nooit mod.
Stuk uitschot.
Hoi Terrastegelquote:
Ja.quote:
dat zeggen er mee, maar weet nog steeds niet wat preciesquote:Op maandag 29 december 2014 01:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja klopt waar maak ik me zorgen om. Maar dit had wel iets speciaals
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |