Elan lult over alles en iedereen achter de rug om.quote:Op maandag 29 december 2014 01:11 schreef Fylax het volgende:
Mijn duifjes vertellen mij dat Elan over mij zit te lullen?
Ik heb je voorgedragen als modquote:Op maandag 29 december 2014 01:11 schreef Fylax het volgende:
hou je bek nogmaals ik ken jou niet eens en dat wil graag zo houdenquote:Op maandag 29 december 2014 01:12 schreef terrastegel het volgende:
[..]
We hebben het allemaal over jou hoor
Ga weg Bane.quote:Op maandag 29 december 2014 01:11 schreef Fylax het volgende:
Ik heb hier minder vrienden dan jij vijanden, dat wel.quote:Op maandag 29 december 2014 01:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Elan lult over alles en iedereen achter de rug om.
Hij is hier ook totaal niet gewenst. Iedereen kotst hem uit, maar toch blijft hij maar terugkomen.
O ga je mij niet stalken zoals alle andere fok!ers dan?quote:Op maandag 29 december 2014 01:12 schreef Elan het volgende:
[..]
hou je bek nogmaals ik ken jou niet eens en dat wil graag zo houden
Kom bij de AntiTerrasTegelAlliantie (ATTA)quote:Op maandag 29 december 2014 01:12 schreef Elan het volgende:
[..]
hou je bek nogmaals ik ken jou niet eens en dat wil graag zo houden
Zeg hou je rotkop eens dikke als je denkt met dit soort vuilbakkerij mod te worden heb je het goed mis hoorquote:Op maandag 29 december 2014 01:13 schreef terrastegel het volgende:
[..]
O ga je mij niet stalken zoals alle andere fok!ers dan?
Ga zelf weg, jij komt hier leuk lopen doen.
Kan ik ook lid worden?quote:Op maandag 29 december 2014 01:14 schreef GhpH het volgende:
[..]
Kom bij de AntiTerrasTegelAlliantie (ATTA)
ben jij Varys uit game of thrones ofzo?quote:Op maandag 29 december 2014 01:11 schreef Fylax het volgende:
O_Oquote:Op maandag 29 december 2014 01:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeg hou je rotkop eens dikke als je denkt met dit soort vuilbakkerij mod te worden heb je het goed mis hoor
Jaquote:Op maandag 29 december 2014 01:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben jij Varys uit game of thrones ofzo?
Ik wil niet eens mod worden maarjaquote:Op maandag 29 december 2014 01:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeg hou je rotkop eens dikke als je denkt met dit soort vuilbakkerij mod te worden heb je het goed mis hoor
Maar dude even serieus. Hoe kom je erbij over mij? En wie the fuck ben je?quote:Op maandag 29 december 2014 01:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb hier minder vrienden dan jij vijanden, dat wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |