Het is roverheid.quote:Op maandag 29 december 2014 01:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat zegt de overheid ook niet want die naait ons weer.
Dat moet je ook niet doen, Guusje. Als ik iets geleerd heb in de afgelopen 4 jaar FOK!, is het dat het Feyenoordtopic vol zit met snelkookpannetjes.quote:
Ik nolife dat spel altijd met vriendenquote:Op maandag 29 december 2014 01:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Alsof er ooit ook maar iemand is die met jou wil spelen
Gewoon normaal doen tegen GGMM ja anders eindig je net als Guus stuk addergebroed.quote:Op maandag 29 december 2014 01:35 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Kan je alsjeblieft dit topic, of zelfs heel fok!, verlaten en nooit meer terugkomen?
Dank
Is dat een gratis game?quote:Op maandag 29 december 2014 01:34 schreef GhpH het volgende:
Iemand die chivalry met mij wil spelen?![]()
[ afbeelding ]
Maar dat ligt niet aan hunzelfquote:Op maandag 29 december 2014 01:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet doen, Guusje. Als ik iets geleerd heb in de afgelopen 4 jaar FOK!, is het dat het Feyenoordtopic vol zit met snelkookpannetjes.
De wijsheden van stijn jongensquote:Op maandag 29 december 2014 01:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet doen, Guusje. Als ik iets geleerd heb in de afgelopen 4 jaar FOK!, is het dat het Feyenoordtopic vol zit met snelkookpannetjes.
quote:Op maandag 29 december 2014 01:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik haat nooit op mede-Drenten
Nee. 5.50 in de steamsalequote:Op maandag 29 december 2014 01:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Is dat een gratis game?
Oh.quote:Op maandag 29 december 2014 01:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik spreek altijd over de 'jatkist' in plaats van de 'schatkist'.
Jezus, ik wist dat je dom was, maar zo dom? Ik heb het toch echt duidelijk tegen jou dat je weg moet gaan. Maarja dat snap je natuurlijk niet.quote:Op maandag 29 december 2014 01:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon normaal doen tegen GGMM ja anders eindig je net als Guus stuk addergebroed.
Oftewel jij bent gewoon een klaphark die niet normaal kan communiceren, duh.quote:Op maandag 29 december 2014 01:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar dat ligt niet aan hunzelf
Ik heb het GGMM en vervolgens roep je dat hij van het forum moet verdwijnen, kap gewoon met dit onwenselijke gedrag okéquote:Op maandag 29 december 2014 01:37 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Jezus, ik wist dat je dom was, maar zo dom? Ik heb het toch echt duidelijk tegen jou dat je weg moet gaan. Maarja dat snap je natuurlijk niet.
Aldus FOK!s communicatiewonder.quote:Op maandag 29 december 2014 01:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Oftewel jij bent gewoon een klaphark die niet normaal kan communiceren, duh.
Schoonheidsslaapjequote:Op maandag 29 december 2014 01:37 schreef terrastegel het volgende:
Waar is Frank als je hem nodig hebt.
Om die vieze rat uit het topic te gooien
Ruzuemakerts!quote:Op maandag 29 december 2014 01:37 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Jezus, ik wist dat je dom was, maar zo dom? Ik heb het toch echt duidelijk tegen jou dat je weg moet gaan. Maarja dat snap je natuurlijk niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |