Jeetje, wat tragisch. Wie schold jou overhoop? Was het weer die ellendige Ajacied422 of..?quote:Op maandag 29 december 2014 01:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik werd dus overhoop gescholden.
Sorry, maar die bronnen kan ik dus echt niet serieus nemen.quote:Op maandag 29 december 2014 01:32 schreef GhpH het volgende:
[..]
Lazy sundays, muslimissue en meatspin
Heb je ze al vertelt HOELANG je al geen ban gehad hebt stijnquote:Op maandag 29 december 2014 01:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik schold altijd iedereen op een hoop als ik even frustraties had over een voetbalwedstrijd.
Een week, Twee week, Een week, dat waren pittige tijden.
Nou voorruit maar weer.quote:Op maandag 29 december 2014 01:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
De correlatie of causaliteit ontgaat mij even
Nu moet je een ABO versieren zodat je je notes kunt bekijken voor de daadwerkelijke verbanningsredenquote:Op maandag 29 december 2014 01:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, nou, er valt dus niet echt iets noemenswaardigs te vertellen
Nee, allemaal feyenoordertjes die een beetje mad waren. Blijkbaar zat het diep.quote:Op maandag 29 december 2014 01:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jeetje, wat tragisch. Wie schold jou overhoop? Was het weer die ellendige Ajacied422 of..?
Dit ja.quote:Op maandag 29 december 2014 01:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij zou een permaban moeten hebben voor ebolabezorgend postgedrag.
Als jij betaaltquote:Op maandag 29 december 2014 01:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu moet je een ABO versieren zodat je je notes kunt bekijken voor de daadwerkelijke verbanningsreden.
Je zal het er zelf naar gemaakt hebben, zoals je hier ook weer nodeloos vervelend loopt te doen door posts van GGMM te rapporteren terwijl je zelf uitdaagt.quote:Op maandag 29 december 2014 01:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik werd dus overhoop gescholden.
22 maandenquote:Op maandag 29 december 2014 01:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je ze al vertelt HOELANG je al geen ban gehad hebt stijn
In welk topic?quote:Op maandag 29 december 2014 01:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, allemaal feyenoordertjes die een beetje mad waren. Blijkbaar zat het diep.
Je begeleider heeft nog steeds vakantie?quote:Op maandag 29 december 2014 01:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Je zal het er zelf naar gemaakt hebben, zoals je hier ook weer nodeloos vervelend loopt te doen door posts van GGMM te rapporteren terwijl je zelf uitdaagt.
En toen kreeg jij die ban!quote:Op maandag 29 december 2014 01:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, allemaal feyenoordertjes die een beetje mad waren. Blijkbaar zat het diep.
Haters gonna hatequote:
quote:Op maandag 29 december 2014 01:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
22 maanden
22. Nogmaals, 22.
22. Ik ben trots op mezelf. Helaas heb ik nog geen enkele sticker kunnen verzilveren.
Alsof er ooit ook maar iemand is die met jou wil spelenquote:Op maandag 29 december 2014 01:34 schreef GhpH het volgende:
Iemand die chivalry met mij wil spelen?![]()
[ afbeelding ]
gayboystube dan?quote:Op maandag 29 december 2014 01:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Sorry, maar die bronnen kan ik dus echt niet serieus nemen.
Kan je alsjeblieft dit topic, of zelfs heel fok!, verlaten en nooit meer terugkomen?quote:Op maandag 29 december 2014 01:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Je zal het er zelf naar gemaakt hebben, zoals je hier ook weer nodeloos vervelend loopt te doen door posts van GGMM te rapporteren terwijl je zelf uitdaagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |