De mensen hier hebben allang door dat ik de beste ben. Daar verandert jouw smaad en laster niets van.quote:Op maandag 29 december 2014 01:02 schreef Elan het volgende:
Nog 1 goede tip neem geen goede tips van GGMM aan die kan er namelijk geen klote van!
haha nou dat zeg jij wel maar er zijn toch echt mensen die daar (onafhankelijk) anders over denken!quote:Op maandag 29 december 2014 01:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
De mensen hier hebben allang door dat ik de beste ben. Daar verandert jouw smaad en laster niets van.
Wat heeft dat met mijn haxball-kwaliteiten te maken?quote:Op maandag 29 december 2014 01:03 schreef Elan het volgende:
[..]
haha nou dat zeg jij wel maar er zijn toch echt mensen die daar (onafhankelijk) anders over denken!
neem nou in dit topic! ONZ / Welke exmod komt het meest verzuurd over?
quote:
o je dacht serieus dat je goed bentquote:Op maandag 29 december 2014 01:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft dat met mijn haxball-kwaliteiten te maken?
Oh ja, niks.
nee er staat nickyquote:
doe 1 vs 1 danquote:Op maandag 29 december 2014 01:04 schreef Elan het volgende:
[..]
o je dacht serieus dat je goed bent
hardop gelachen
OKEE GEEF ME DE MINUUTquote:Op maandag 29 december 2014 01:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, je hebt haar naam verkeerd gespeld.
We schelen maar een paar jaar hoor.quote:Op maandag 29 december 2014 01:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh, ik ben de beste.
[..]
Fijn dat je als volwassen man plezier haalt uit dit soort dingen.
nu goed???quote:Op maandag 29 december 2014 01:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, je hebt haar naam verkeerd gespeld.
Blijf dat jezelf maar voorhouden, wellicht dat je leven dan nog enigszins succesvol oogt.quote:
quote:
Jij bent bijna 30 toch inmiddels?quote:Op maandag 29 december 2014 01:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijf dat jezelf maar voorhouden, wellicht dat je leven dan nog enigszins succesvol oogt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |