Negeer me niet.quote:Op maandag 29 december 2014 01:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof ik dat zou willen .
Sarcasme is duidelijk niet je sterkste kant treurig figuur
Ja dat wil je, dan kan je nog meer mensen stalkenquote:Op maandag 29 december 2014 01:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? mijn campagne heeft ook niet de nodige vruchten afgeworpen als ik gehoopt had.quote:Op maandag 29 december 2014 01:16 schreef Fylax het volgende:
Remqo wil je een paint maken met Fylax4mod ofzo
net zoals jij doet Stem op remqo
Gewoon een eenmalige reeks bedoel ik. Niet heeeeeel speciaal verder maar wel uniekquote:Op maandag 29 december 2014 01:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat zeggen er mee, maar weet nog steeds niet wat precies
Uh okquote:Op maandag 29 december 2014 01:19 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ja dat wil je, dan kan je nog meer mensen stalken
Waarom zou GGMM weer mod willen worden? Als hij dat nog wil, dan zou die niet zijn opgestapt toch?quote:Op maandag 29 december 2014 01:18 schreef Elan het volgende:
Enige die mod wil worden is GGMM maar na zijn Danny-gebash + mijn reports zal dat niet meer snel gebeuren
Boeiend xx maaktnietuitquote:Op maandag 29 december 2014 01:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? mijn campagne heeft ook niet de nodige vruchten afgeworpen als ik gehoopt had.
Alsof hier geen ebolamongooltjes zittenquote:Op maandag 29 december 2014 01:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daar zitten ebolamongooltjes alsModus
Ik ga nog liever dood.
Alleen bij gelegenheidquote:
Elan is niet zo slim.quote:Op maandag 29 december 2014 01:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom zou GGMM weer mod willen worden? Als hij dat nog wil, dan zou die niet zijn opgestapt toch?
quote:Op maandag 29 december 2014 01:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is al zo vaak opgestapt.quote:Op maandag 29 december 2014 01:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom zou GGMM weer mod willen worden? Als hij dat nog wil, dan zou die niet zijn opgestapt toch?
Die zitten hier niet wil je zeggen?quote:Op maandag 29 december 2014 01:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daar zitten ebolamongooltjes alsModus
Ik ga nog liever dood.
Elan is ongewenst.quote:Op maandag 29 december 2014 01:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alsof hier geen ebolamongooltjes zitten
Sorry, ik was even vergeten dat jij hier ook nog tussen zatquote:Op maandag 29 december 2014 01:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Die zitten hier niet wil je zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |