Olie zou wel mooi op m'n lichaam plakken. np.quote:Op zondag 28 december 2014 18:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Alleen stoeien.
Zonder kleding.
Met olie.
En m'n kk harde penis [ afbeelding ]
Pics?quote:Op zondag 28 december 2014 18:47 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Olie zou wel mooi op m'n lichaam plakken. np.
Tevens sla ik ook geen chicks.quote:Op zondag 28 december 2014 18:47 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Olie zou wel mooi op m'n lichaam plakken. np.
Vanzelfsprekend, een gentleman zijn zit ingebakken in m'n DNA.quote:Op zondag 28 december 2014 18:49 schreef xSomesz het volgende:
[..]
ook trouw aan je droomvrouwtje? :$
Heur 'm.quote:Op zondag 28 december 2014 18:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend, een gentleman zijn zit ingebakken in m'n DNA.
Ideaal, waarom worden mannen als jou niet gekloond?quote:Op zondag 28 december 2014 18:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend, een gentleman zijn zit ingebakken in m'n DNA.
quote:
Dan is het niet uniek meer, als iedereen een Ferrari reed is er toch ook gauw geen zak meer aanquote:Op zondag 28 december 2014 18:51 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Ideaal, waarom worden mannen als jou niet gekloond?
Weet ik die rotte appels zijn goed voor de proefritjes :$quote:Op zondag 28 december 2014 18:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Dan is het niet uniek meer, als iedereen een Ferrari reed is er toch ook gauw geen zak meer aan?
Krijg je wel een stinkend kutje van hoor.quote:Op zondag 28 december 2014 18:53 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Weet ik die rotte appels zijn goed voor de proefritjes :$
Ja rotheid is nooit goedquote:Op zondag 28 december 2014 18:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Krijg je wel een stinkend kutje van hoor.
Heb je die rotte appels trouwens gepijpt zonder condoom? Vraag dit voor een vriend van mequote:Op zondag 28 december 2014 18:53 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Weet ik die rotte appels zijn goed voor de proefritjes :$
Inb4quote:Op zondag 28 december 2014 18:54 schreef xSomesz het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom moest deze prins ons verlaten?
Zo over vrienden praten, deze jongennnnnnnn.quote:Op zondag 28 december 2014 18:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb je die rotte appels trouwens gepijpt zonder condoom? Vraag dit voor een vriend van me.
Die 'rotte appels' zijn niet mijn vrienden, hoor. Maar geef eens antwoord?quote:Op zondag 28 december 2014 18:57 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Zo over vrienden praten, deze jongennnnnnnn.
quote:Op zondag 28 december 2014 18:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die 'rotte appels' zijn niet mijn vrienden, hoor. Maar geef eens antwoord?
Welke proefrit is je het meeste bijgebleven?quote:
geen een te weinig ervaring, te weinig goede ritten.quote:Op zondag 28 december 2014 19:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Welke proefrit is je het meeste bijgebleven?
Srs?quote:Op zondag 28 december 2014 19:05 schreef xSomesz het volgende:
[..]
geen een te weinig ervaring, te weinig goede ritten.
Vertel eens wat over die ritten dan die blijkbaar niet zo goed waren. Waar lag dit aan?quote:Op zondag 28 december 2014 19:05 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd wat het zou zijn. Slechte vering? Kapotte zuiger? Lekke band?quote:Op zondag 28 december 2014 19:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vertel eens wat over die ritten dan die blijkbaar niet zo goed waren. Waar lag dit aan?
m.a.w. FOK!kers zijn slecht in bed over het algemeenquote:Op zondag 28 december 2014 19:05 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Zowel krio als ik, vieze-voorzitters van de Bbc Foundation, zijn de uitzondering die de regel bevestigdquote:Op zondag 28 december 2014 19:11 schreef ntm het volgende:
[..]
m.a.w. FOK!kers zijn slecht in bed over het algemeen
Heb je vuurwerk?quote:Op zondag 28 december 2014 19:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ben je oudejaarsavond toevallig in A'dam?
Iets klopt hier niet.quote:Op zondag 28 december 2014 19:12 schreef ntm het volgende:
Een vriendin van mij had gisteren een penisring gekregen voor haar bday. Dat is toch niet fijn, zo'n ding
Dat geloof ik welquote:Op zondag 28 december 2014 19:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zowel krio als ik, vieze-voorzitters van de Bbc Foundation, zijn de uitzondering die de regel bevestigd.
buitenkant echt witte (wc) eend achtig lelijk, voering vaker ook goed rot.quote:Op zondag 28 december 2014 19:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd wat het zou zijn. Slechte vering? Kapotte zuiger? Lekke band?
quote:Op zondag 28 december 2014 19:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Breng jij je sterretje?
We maken zelf vuurwerk
Knallend het nieuwe jaar in
Nee.
*bevestigtquote:Op zondag 28 december 2014 19:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zowel krio als ik, vieze-voorzitters van de Bbc Foundation, zijn de uitzondering die de regel bevestigd.
Oké, BlauweMumzel.quote:Op zondag 28 december 2014 19:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het gaat over de D, dus het is een d.
quote:Op zondag 28 december 2014 19:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Een penis met zo'n ring erom ahhahahuheuhe
Is echt een vriendin, ik ben in juni jarig zoals je weetquote:
Nee, kun je daar iets meer over vertellen?quote:Op zondag 28 december 2014 19:22 schreef ntm het volgende:
[..]
Is echt een vriendin, ik ben in juni jarig zoals je weet. Er zat ook nog een seksboek bij met van die rare opdrachten erin, je kent het wel
Meneer is zo kinderachtig dat hij het wilt doen voorkomen alsof je vriendin een penis heeftquote:
Ik ookquote:, ik ben in juni jarig zoals je weet.
quote:Op zondag 28 december 2014 19:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Breng jij je sterretje?
We maken zelf vuurwerk
Knallend het nieuwe jaar in
Nee.
>geen pagaraquote:Op zondag 28 december 2014 19:19 schreef xSomesz het volgende:
Siervuurwerk is wel mooi,
Knallen is saai.
ja, vertel ons meer hierover ntm. en voel je vrij je persoonlijke gevoelens bij die opdrachten te postenquote:Op zondag 28 december 2014 19:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, kun je daar iets meer over vertellen?
Opdrachten zoals dat je de onderdanige slaaf moet spelen, vastgebonden worden, etc.quote:Op zondag 28 december 2014 19:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Yooooquote:Op zondag 28 december 2014 19:24 schreef krioro het volgende:
>geen pagara
Succes met je boze geesten in 2015.
"Doe penis in vagina."quote:Op zondag 28 december 2014 19:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh zo, ben je ook kreeft?quote:Op zondag 28 december 2014 19:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Meneer is zo kinderachtig dat hij het wilt doen voorkomen alsof je vriendin een penis heeft.
[..]
Ik ook. We hebben ook zoveel in common
.
Jaquote:
quote:Hoewel men zou kunnen veronderstellen dat een samengaan van twee personen van hetzelfde sterrenbeeld tot een mooie relatie kan leiden, is dat niet het geval bij Kreeften. Door hun overgevoelige natuur en hun wisselvallige stemmingen kunnen ze elkaar mogelijk meer op de zenuwen werken dan rust geven. Alleen als ze enorm veel energie in de relatie stoppen en minstens een van de twee partners met beide voeten op de grond blijft, kan dit werken.
quote:
Ben jij ook kreeft?quote:Op zondag 28 december 2014 19:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja.
Maar gelukkig kan ik er goed mee omgaan.
Nee, ik had het over dWc.quote:Op zondag 28 december 2014 19:33 schreef ntm het volgende:
[..]
Ben jij ook kreeft?Oh ik iets minder, moet daar wat beter mee om leren gaan
Ik sta soms al om de allerkleinste dingen te vloeken alsof ik Tourettes heb jaquote:Op zondag 28 december 2014 19:31 schreef ntm het volgende:
Ik denk srs dat dit ook klopt, iemand met dezelfde karaktereigenschappen als ik zou snel botsen. En heeft inderdaad te maken met wisselvallige stemmingen o.a. Raak jij soms ook snel geïrriteerd?
Is wel belangrijk dat iemand daar goed mee kan omgaan, anders is het gauw klaar.
"woordje met god wisselenquote:Op zondag 28 december 2014 19:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik sta soms al om de allerkleinste dingen te vloeken alsof ik Tourettes heb ja.
En da's dan alleen al als de kauwgom die ik wou pakken op de grond valt.quote:Op zondag 28 december 2014 19:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
"woordje met god wisselen"
GODKANKERTERING GRAFZAADKLOTEKUTTYFUSTERINGHOERENZOOI
Haha ja echt hequote:Op zondag 28 december 2014 19:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik sta soms al om de allerkleinste dingen te vloeken alsof ik Tourettes heb ja.
Heb je al een stage trouwens?quote:Op zondag 28 december 2014 19:25 schreef ntm het volgende:
[..]
Opdrachten zoals dat je de onderdanige slaaf moet spelen, vastgebonden worden, etc.
quote:Op zondag 28 december 2014 19:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En da's dan alleen al als de kauwgom die ik wou pakken op de grond valt.
Ik ben bezet.quote:Op zondag 28 december 2014 19:37 schreef LudoSanders het volgende:
Zou het ondanks deze overeenkomsten gewoon proberen hoor.
Waarom moet ik hier om lachen?quote:
Half, het is half geregeld. Ik heb in januari een gesprek erover, en dan zou ik als het goed is gelijk kunnen beginnen erna. Maar dat moet ik nog afwachten dus.quote:
quote:Op zondag 28 december 2014 19:40 schreef ntm het volgende:
[..]
Half, het is half geregeld. Ik heb in januari een gesprek erover, en dan zou ik als het goed is gelijk kunnen beginnen erna. Maar dat moet ik nog afwachten dus.
Dat las ik, maar dat is niet serieus toch? Bedoel wat te maken papers opvoeren om elkaar twee weken niet te hoeven zien.quote:
Daarom ben ik altijd direct meteen mezelfquote:Op zondag 28 december 2014 19:39 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha ja echt heMaar als je dan een partner hebt die daar niet tegen kan en nog ruzie gaat lopen zoeken ben je snel klaar natuurlijk
Haha nee is gewoon een foto van een of ander bol joch.quote:Op zondag 28 december 2014 19:41 schreef ntm het volgende:
Maar Chai heb jij haan op snapchat dan ofzo?Die foto die je in andere topic had geplaatst my god
![]()
[ afbeelding ]
Ja het is 1e gesprek, maar ze hadden sowieso mogelijkheden. Dus ik moet dan wel heeele verkeerde indruk maken als het niet doorgaat. Ik had ook bij een bank een onderzoeksvoorstel ingediend, dat vonden ze interessant alleen er moest nog gekeken worden of er voldoende capaciteiten zijn om mij te begeleiden o.i.d.quote:Op zondag 28 december 2014 19:41 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
Eerste gesprek of juist om alles voor vast af te spreken?
En waar nou eigenlijk? Een heel andere plek dan de anderen die je geprobeerd hebt?
Oh denk alquote:Op zondag 28 december 2014 19:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha nee is gewoon een foto van een of ander bol joch.
Heb sws geen snapchat.
Wat te maken papersquote:Op zondag 28 december 2014 19:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat las ik, maar dat is niet serieus toch? Bedoel wat te maken papers opvoeren om elkaar twee weken niet te hoeven zien.
Haha zo cliché inddquote:Op zondag 28 december 2014 19:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Daarom ben ik altijd direct meteen mezelf.
Ik walg tevens ook van mezelf dat ik dit m'n toetsenbord uitkrijg zojuist.
stuur een serieus verzoek naar de lijstarchivarisquote:Op zondag 28 december 2014 19:59 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe zit het met dé Lijst, nu het einde van het jaar nadert had ik een poll of iets verwacht of zo?
quote:Op zondag 28 december 2014 19:47 schreef ntm het volgende:
[..]
Mijn vriend kan nog best wel eens jaloers uit de hoek komen, dus doe maar niet
quote:Op zondag 28 december 2014 21:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat heb je een jongen aangereden van een forum. WIL JE HEM VERZORGEN OFZO?!?!
Of zeggen dat je Chai heet.quote:Op zondag 28 december 2014 22:15 schreef ntm het volgende:
Hmm ik had eigenlijk beter een random username moeten geven. Een of ander kloontje bijv.
Calm down, Satan.quote:
Had gezegd dat je Modus heetquote:Op zondag 28 december 2014 22:18 schreef ntm het volgende:
[..]
Had ook gekund. Tenzij Modus een boze jongen achter zich krijgt
Ik denk dat er dan gelijk een break-up zou volgenquote:Op zondag 28 december 2014 22:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Calm down, Satan.
[..]
Had gezegd dat je Modus heet![]()
![]()
.
quote:Op zondag 28 december 2014 22:14 schreef ntm het volgende:
[..]Hij wilde wel per se m'n username van hier weten zodat die kon kijken wat ik hier doe
. Ik zei dat het niet zoveel voorstelde, maar dat vertrouwde hij niet
. Dus toch maar gezegd dat ik ntm heette om discussie te voorkomen. Nouja hij heeft het met eigen ogen gezien nu
Haha, en ze is nog steeds bij je?quote:Op zondag 28 december 2014 22:23 schreef Murdera het volgende:
[..]mijn chick heeft ook een acc aangemaakt om te lezen wat ik uitkraamde
maar nu kan ik alles zeggeb war ik wil zonder dat ze verbaast is dus toch win
Ik bedenk me net dat ik mijn vriend juist heel weinig stalk terwijl ik een bijna pro stalkersherlock ben.quote:Op zondag 28 december 2014 22:25 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha, en ze is nog steeds bij je?Nee dat is wel beter, als het maar niet stalkerig gedoe wordt. Niet dat ze elke dag gaan lopen kijken ofzo
Mozy post helemaal niet meer, valt niet meer te stalken.quote:Op zondag 28 december 2014 22:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik mijn vriend juist heel weinig stalk terwijl ik een bijna pro stalkersherlock ben.
Heb je nooit de neiging om op mobiel van je vriend te kijken?quote:Op zondag 28 december 2014 22:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik mijn vriend juist heel weinig stalk terwijl ik een bijna pro stalkersherlock ben.
shes a keeper <3quote:Op zondag 28 december 2014 22:25 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha, en ze is nog steeds bij je?Nee dat is wel beter, als het maar niet stalkerig gedoe wordt. Niet dat ze elke dag gaan lopen kijken ofzo
Bovendien heeft zij zero swag dus alleen activiteit op hookers.nl zou spannende info opleveren.quote:Op zondag 28 december 2014 22:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mozy post helemaal niet meer, valt niet meer te stalken.
flashy lights everywherequote:Op zondag 28 december 2014 22:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet eens, maar vind 'm wel grappig.
Leuke conversaties/foto's laat hij uit zichzelf al zien. Verder zoeken heeft nog nooit iets leuks opgeleverd eigenlijk.quote:Op zondag 28 december 2014 22:28 schreef ntm het volgende:
[..]
Heb je nooit de neiging om op mobiel van je vriend te kijken?
shots firedquote:Op zondag 28 december 2014 22:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bovendien heeft zij zero swag dus alleen activiteit op hookers.nl zou spannende info opleveren.
Aww liefquote:Op zondag 28 december 2014 22:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
shes a keeper <3![]()
Ja nee idd! Dan ga ik para worden en shit posten om te testen of ze leest enzo
Is dit dan wel handig? :$quote:Op zondag 28 december 2014 22:31 schreef ntm het volgende:
[..]
Aww lief:) Haha juist, dan merk je vanzelf wel of ze regelmatig kijkt of niet. -knip-
Hahahhaquote:Op zondag 28 december 2014 22:31 schreef ntm het volgende:
[..]
Aww liefHaha juist, dan merk je vanzelf wel of ze regelmatig kijkt of niet. M'n vriend was wel beetje pissig om krikri
![]()
.
Jwzquote:Op zondag 28 december 2014 22:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hahahhazou mn chick ook zijn als ze wist dat mijn Lobi voor krikri echt was
Hij gaat dit nu ook lezen he of maakt je dat niet uit?quote:Op zondag 28 december 2014 22:14 schreef ntm het volgende:
[..]Hij wilde wel per se m'n username van hier weten zodat die kon kijken wat ik hier doe
. Ik zei dat het niet zoveel voorstelde, maar dat vertrouwde hij niet
. Dus toch maar gezegd dat ik ntm heette om discussie te voorkomen. Nouja hij heeft het met eigen ogen gezien nu
RIP ntm, die klappen overleeft ze nietquote:Op zondag 28 december 2014 22:36 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Hij gaat dit nu ook lezen he of maakt je dat niet uit?
Vertel, wat heeft zich afgespeeld?quote:Op zondag 28 december 2014 22:38 schreef xSomesz het volgende:
Jongens die alleen uitgaan en claimen trouw te zijn
[ afbeelding ]
en dan ook nog steeds van verhaallijnen veranderen...
Ook maar snel weer eens uit met wat girlsGIRLS JUST WANNA HAVE FUN
bedriegen en vervolgens liegen.quote:Op zondag 28 december 2014 22:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vertel, wat heeft zich afgespeeld?
Die Tetou-iets van hier?quote:Op zondag 28 december 2014 22:44 schreef xSomesz het volgende:
[..]
bedriegen en vervolgens liegen.
Hey, dat rijmt!
quote:Op zondag 28 december 2014 22:54 schreef xSomesz het volgende:
Uitgestorven klerenbende hier
[ afbeelding ]
Wellicht leeft het op als je hier wat meer over zegt.quote:Op zondag 28 december 2014 22:44 schreef xSomesz het volgende:
[..]
bedriegen en vervolgens liegen.
Hey, dat rijmt!
Maakt niet uit, is gewoon waarheid tochquote:Op zondag 28 december 2014 22:36 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Hij gaat dit nu ook lezen he of maakt je dat niet uit?
Mn vriend is tatta, die slaat nietquote:Op zondag 28 december 2014 22:37 schreef Chai het volgende:
[..]
RIP ntm, die klappen overleeft ze niet
Hij weet zelf dat hij een leugenaar is ik hoop dat hij er een stijve piemel van krijgt.quote:Op zondag 28 december 2014 23:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
Wellicht leeft het op als je hier wat meer over zegt.
Ja dat wel. Alleen beetje awkward.quote:Op zondag 28 december 2014 23:12 schreef ntm het volgende:
[..]
Maakt niet uit, is gewoon waarheid toch
Alleen uitgaan staat toch niet gelijk aan vreemdgaan? Het wordt tijd voor een nieuw FOK!ker voor jouquote:Op zondag 28 december 2014 22:38 schreef xSomesz het volgende:
Jongens die alleen uitgaan en claimen trouw te zijn
[ afbeelding ]
en dan ook nog steeds van verhaallijnen veranderen...
Ook maar snel weer eens uit met wat girlsGIRLS JUST WANNA HAVE FUN
Ja maar dit is echt zo'n typische FB post zo waar iemand zegt "wat een kutdag" waarop iemand vraagt wat er dan aan de hand is en de reactie in de trant is van "ik wil er niet over praten".quote:Op zondag 28 december 2014 23:13 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Hij weet zelf dat hij een leugenaar is ik hoop dat hij er een stijve piemel van krijgt.
Zoenen wel, nee hoef ik niet.quote:Op zondag 28 december 2014 23:15 schreef ntm het volgende:
[..]
Alleen uitgaan staat toch niet gelijk aan vreemdgaan? Het wordt tijd voor een nieuw FOK!ker voor jou
Ja ik kom hier voor mezelf niet om jullie te entertainen, oké soms dan wel :$quote:Op zondag 28 december 2014 23:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja maar dit is echt zo'n typische FB post zo waar iemand zegt "wat een kutdag" waarop iemand vraagt wat er dan aan de hand is en de reactie in de trant is van "ik wil er niet over praten".
Zijn we lekker mee.quote:Op zondag 28 december 2014 23:17 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Ja ik kom hier voor mezelf niet om jullie te entertainen, oké soms dan wel :$
Wat ga je kopen?quote:Op zondag 28 december 2014 23:18 schreef xSomesz het volgende:
Morgen stadje lkkr shoppe toch beste vriende
Mmm moet sowieso gaan, 2 broeken ruilen, maar dan moet ik naar een Zaraquote:
Huisje, boompje, beestje. Weinig spannende verhalen.quote:Op zondag 28 december 2014 23:20 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Entertain mij eens dan hoe gaat met de chickiejs :$
Serieus vriendinnetje?quote:Op zondag 28 december 2014 23:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Huisje, boompje, beestje. Weinig spannende verhalen.
Dat we dat ooit nog mee mogen maken hè.quote:Op zondag 28 december 2014 23:22 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Serieus vriendinnetje?![]()
Goed nieuws.
Fijn dat je eindelijk eens een beslissing kon maken tussen de tientallen dames.quote:Op zondag 28 december 2014 23:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat we dat ooit nog mee mogen maken hè.
Dat viel niet mee, daarom heeft het even geduurd, maar heb de juiste keuze wel gemaakt denk ik.quote:Op zondag 28 december 2014 23:26 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Fijn dat je eindelijk eens een beslissing kon maken tussen de tientallen dames.
Is ze blind? Rolstoelgebonden? Anderzijds gezegend met een beperkt oordeelsvermogen?quote:Op zondag 28 december 2014 23:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat we dat ooit nog mee mogen maken hè.
Zo op het zicht is er helemaal niets mis mee, een vreemde gewaarwording.quote:Op zondag 28 december 2014 23:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is ze blind? Rolstoelgebonden? Anderzijds gezegend met een beperkt beslissingsproces?
Kan ze d'r eigen naam spellen?quote:Op zondag 28 december 2014 23:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo op het zicht is er helemaal niets mis mee, een vreemde gewaarwording.
Ja, ze heeft ook een echt beroep en alles.quote:
quote:Op zondag 28 december 2014 22:31 schreef ntm het volgende:
[..]
Aww liefHaha juist, dan merk je vanzelf wel of ze regelmatig kijkt of niet. M'n vriend was wel beetje pissig om krikri
![]()
.
=$ =$quote:
Hem een schuilplaats voor de nacht aanbieden heeft hij meer aan en kost je helemaal niets.quote:Op maandag 29 december 2014 09:15 schreef vigilant7 het volgende:
gisteren dakloze geholpen, nog nooit iemand zo gelukkig gezien en dat voor 3 eurootjes
#beetjegehuildvanbinnen
daar ben ik nog niet klaar voorquote:Op maandag 29 december 2014 09:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hem een schuilplaats voor de nacht aanbieden heeft hij meer aan en kost je helemaal niets.
Dacht dat jij wel wat gewend was daar je je veel op stations begeeft.quote:Op maandag 29 december 2014 09:49 schreef Salatrel het volgende:
iehl Mur over de vloer. voor je het weet is al je schultenbrau op en heeft je hont hepatitis
Ik had wel gedacht dat je post iets met verkeer te maken zou hebben.quote:
waarom denk je dat ik tegenwoordig voorin zit met de deuren op slotquote:Op maandag 29 december 2014 09:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dacht dat jij wel wat gewend was daar je je veel op stations begeeft.
ik het weekend ook. Vond het zo zielig dat hij het koud had dat ik zijn kartonnendoos in de fik heb gestoken. Heeft tie het toch nog een beetje warm.quote:Op maandag 29 december 2014 09:15 schreef vigilant7 het volgende:
gisteren dakloze geholpen, nog nooit iemand zo gelukkig gezien en dat voor 3 eurootjes
#beetjegehuildvanbinnen
omdat ze wisten dat jij ging rijdenquote:
Mag je het daar nu ook een beetje decoreren net als die truckers altijd doen. Zo'n nummerplaat met de naam van je vrouw, kinderen of moeder?quote:Op maandag 29 december 2014 10:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik tegenwoordig voorin zit met de deuren op slot
quote:Op maandag 29 december 2014 10:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo'n nummerplaat met de naam van je vrouw, kinderen of moeder?
Ik kan ook over mijn verzorgpony beginnen al je wil?quote:Op maandag 29 december 2014 10:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik had wel gedacht dat je post iets met verkeer te maken zou hebben.
Als ze dat nou eens altijd dedenquote:Op maandag 29 december 2014 10:06 schreef wise het volgende:
[..]
ik het weekend ook. Vond het zo zielig dat hij het koud had dat ik zijn kartonnendoos in de fik heb gestoken. Heeft tie het toch nog een beetje warm.
[..]
omdat ze wisten dat jij ging rijden![]()
![]()
![]()
wat voor auto reed jij ook alweer¿quote:Op maandag 29 december 2014 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ze dat nou eens altijd deden
Eentje met vier wielen, hoezo?quote:
wist dat er zon bijdehante opmerking zou komenquote:Op maandag 29 december 2014 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eentje met vier wielen, hoezo?
Hoin 4ebequote:Op maandag 29 december 2014 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eentje met vier wielen, hoezo?
Ik ben niet bijdehand.. hoe kom je daar nou bij?quote:Op maandag 29 december 2014 10:56 schreef wise het volgende:
[..]
wist dat er zon bijdehante opmerking zou komen
wat voor merk/type¿
kennisquote:Op maandag 29 december 2014 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben niet bijdehand.. hoe kom je daar nou bij?
quote:Op maandag 29 december 2014 11:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
4ebe zet gewoon haar strepen in de caafmobiel![]()
is macht..quote:
Kijk nou wat een schatjequote:
denk ik ook altijd als ik jou ziequote:
Hartverwarmend.quote:
zal ik jou ff burnenquote:
Was je trouwens op vakantie?quote:
Viskoekjes.quote:
oa ja.quote:Op maandag 29 december 2014 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was je trouwens op vakantie?
kan ook in de noordzee hoorquote:
donequote:Op maandag 29 december 2014 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Eland en cavia wachten op erkenning als huisdier
ja, je gaat er gemakkelijk op zitten of je ziet het aan als een stofferquote:Op maandag 29 december 2014 13:04 schreef Salatrel het volgende:
Cavia valt in de categorie gevaarlijk zeker?
als het op een chiabatta gaat, waarom nietquote:Op maandag 29 december 2014 14:11 schreef Chai het volgende:
Mijn beste vriendin is afgelopen week bevallen en wilt nu iets bijzonders
doen met de moederkoek. Ze heeft mij gevraagd of ik een recept wist. Ik heb
via een website een gerecht gevonden op basis van placenta (moederkoek), in
dit recept gaan ze hem roosteren.
Recept geroosterde placenta:
De placenta weegt ongeveer 1/6 van het geboortegewicht van de baby. Snij
allereerst het vlees los van de membranen.
Benodigheden:
0,5-1,5 kilogram verse placenta (niet ouder dan 3 dagen)
1 ui
1 groene peper (tevens voor de kleur)
1 pakje tomatensaus
1 pakje broodkruim
1 theelepel bloem
1 theelepel zwarte peper
1 theelepel witte peper
1 teen knoflook
--------------------------------------------------------------------------------
Oven voorverwarmen op 200 graden.
Snij de ui en groene peper.
Meng de placenta, ui, groene peper, broodkruim, bloem, witte en zwarte
peper, knoflook en tomatensaus.
Doe het geheel in een bakblik, afdekken en anderhalf uur in de oven. Ieder
half uur overtollig vocht afscheppen.
--------------------------------------------------------------------------------
Dit is een makkelijk recept, natuurlijk heb ik het al vele malen gegeten.
Daarom mijn vraag: zijn er hier nog meer met ervaring van het eten van
placenta? En zijn er nog andere recepten?
Groet,
Tonny.
verkoop hem aan kreator OUD / Ik zou graag iemands moederkoek willen hebben/kopen.quote:
Story of my life.quote:Op maandag 29 december 2014 14:28 schreef Salatrel het volgende:
Ik ben vanmorgen mijn statiegeldbonnetje vergeten in te leveren
achterlijke cultuur zegquote:Op maandag 29 december 2014 15:33 schreef Stimorol- het volgende:
Moederkoek eten is heel normaal, hoor. Mn zusje heeft die van haar meegenomen en diep bevroren.
In onze cultuur eet je dat op op de eerste verjaardag van het kindje. Je verwerkt het in soep
Dan pas? Hoe conserveer je dat? Gewoon in de vriezer? Hopen dat hij 18 jaar lang niet langdurig uitvalt.quote:Op maandag 29 december 2014 15:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Why? We bewaren ook voorhuid? Dat eet de jongeman in kwestie op als hij 18 jaar wordt.
In de soep kan je natuurlijk al dat water wat erin zit kwijt. Rest lijkt me wel ontzettend taai hoor.quote:Op maandag 29 december 2014 15:33 schreef Stimorol- het volgende:
Moederkoek eten is heel normaal, hoor. Mn zusje heeft die van haar meegenomen en diep bevroren.
In onze cultuur eet je dat op op de eerste verjaardag van het kindje. Je verwerkt het in soep
Met zout. In een tupperware bakje, kost 4,50E en het is fantastisch.quote:Op maandag 29 december 2014 15:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan pas? Hoe conserveer je dat? Gewoon in de vriezer? Hopen dat hij 18 jaar lang niet langdurig uitvalt.
Wil je eens proeven?quote:Op maandag 29 december 2014 15:45 schreef Chai het volgende:
[..]
In de soep kan je natuurlijk al dat water wat erin zit kwijt. Rest lijkt me wel ontzettend taai hoor.
op de boerderij ben je toch wel wat gewend of niet¿quote:Op maandag 29 december 2014 15:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet van een mens. Die bevallen zo ranzig en schijten vaak alles onder.
Zusje niet. Ging rap en schoonquote:Op maandag 29 december 2014 15:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet van een mens. Die bevallen zo ranzig en schijten vaak alles onder.
Wat wil je weten.quote:Op maandag 29 december 2014 15:56 schreef LudoSanders het volgende:
Vertel me meer over de bevalling van je zusje.
Heb je haar in enigszins originele staat terug gekregen of ongeveer total loss?quote:
Ik was erbij. Ging helemaal goedquote:Op maandag 29 december 2014 15:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb je haar in enigszins originele staat terug gekregen of ongeveer total loss?
Is dat ook een cultureel iets met de gehele familie het gapende gat inkijken op het moment supreme?quote:Op maandag 29 december 2014 16:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik was erbij. Ging helemaal goed
Ja. Alleen hebben we de foto's niet in de kantine neergelegd, zoals Hans van de afdeling catering wel deed.quote:Op maandag 29 december 2014 16:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Is dat ook een cultureel iets met de gehele familie het gapende gat inkijken op het moment supreme?
Als dat zo'n perverseling is wil ik niet weten wat hij serveert.quote:Op maandag 29 december 2014 16:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Alleen hebben we de foto's niet in de kantine neergelegd, zoals Hans van de afdeling catering wel deed.
De hele firma keek naar zijn vrouws gapende gat.
Ik ben serieus. Dacht dat het normaal was voor jullie.quote:Op maandag 29 december 2014 16:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als dat zo'n perverseling is wil ik niet weten wat hij serveert.
Wel bij Albelli een mooi fotoboek er van laten maken?quote:Op maandag 29 december 2014 16:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Dacht dat het normaal was voor jullie.
Nee.. zo een boekje waarin je de foto's zelf insteektquote:Op maandag 29 december 2014 16:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wel bij Albelli een mooi fotoboek er van laten maken?
Dat doen ze in Iran ook leugenaarquote:Op maandag 29 december 2014 16:25 schreef Chloroform het volgende:
Doe gvd normaal met je moederkoek eten. Godkk
Je kunt er ook een overheerlijke smoothie van maken.quote:Op maandag 29 december 2014 16:25 schreef Chloroform het volgende:
Delicatessen zijn toch meer streekgebonden dan land.quote:Op maandag 29 december 2014 16:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat doen ze in Iran ook leugenaar![]()
Klaar met werk. Aju
Lul gvd niet zo achterlijk met je botte Turkenkop.quote:Op maandag 29 december 2014 16:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat doen ze in Iran ook leugenaar![]()
Klaar met werk. Aju
Ouderdom komt met gebrekenquote:Op maandag 29 december 2014 14:28 schreef Salatrel het volgende:
Ik ben vanmorgen mijn statiegeldbonnetje vergeten in te leveren
wat was er ook alweer aan de hand?quote:Op maandag 29 december 2014 16:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ouderdom komt met gebreken
is natuurlijk hoorquote:Op maandag 29 december 2014 16:25 schreef Chloroform het volgende:
Ben ik vergetenquote:Op maandag 29 december 2014 16:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat was er ook alweer aan de hand?
Doe. Normal.quote:
Doe niet alsof het de normaalste zaak van de wereld is, gtfoquote:Op maandag 29 december 2014 16:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat de boer niet ken vret ie niet zeker
wowow het is maar een grapje hoorquote:Op maandag 29 december 2014 16:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe niet alsof het de normaalste zaak van de wereld is, gtfo
Dit zijn geen grappenquote:Op maandag 29 december 2014 16:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wowow het is maar een grapje hoor
Heb ook liever appelbeignets eigenlijkquote:
beter gewoon crackers met kaasquote:Op maandag 29 december 2014 16:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb ook liever appelbeignets eigenlijk
Beter gewoon alleen crackers dan, weet je hoeveel kcal er in kaas zitquote:Op maandag 29 december 2014 17:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter gewoon crackers met kaas
weet je hoeveel calorieën er in een een appelbeignet zitten
maar alleen crackers is te droogquote:Op maandag 29 december 2014 17:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beter gewoon alleen crackers dan, weet je hoeveel kcal er in kaas zit
Wegspoelen met water.quote:Op maandag 29 december 2014 17:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar alleen crackers is te droog
beetje kaas plakje komkommer erop
quote:Ik ben opgehouden te doen alsof de persoon die een drankje voor me maakt me een enorme dienst bewijst. Ik ben niet jouw vriend: dit is een zakentransactie, en ik ben niet een of andere gierige puber die je geen fooi gaat geven. Je baan is om drank in glazen te gieten, af en toe die glazen op te halen als ze leeg zijn, en soms ergens een ijsblokje in te mikken. Je bent geen god, je bent een gast die een flesopener aan z'n riem heeft hangen. HIER. NEEM ALSJEBLIEFT MIJN GELD AAN.
Eik alleen lekker als 'ie vers en goed is, ze verkopen die units alleen altijd koudquote:
Koud is wel helemaal ranzig ja. Nee, er passeren wel eens jaren zonder er eentje in mijn mik te laten glijden.quote:Op maandag 29 december 2014 20:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Eik alleen lekker als 'ie vers en goed is, ze verkopen die units alleen altijd koud. Dit jaar nog geen gehad ook
.
Ooit eens een kraam gezien waar ze de bollen in de magnetron miktequote:Op maandag 29 december 2014 20:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Eik alleen lekker als 'ie vers en goed is, ze verkopen die units alleen altijd koud. Dit jaar nog geen gehad ook
.
Ik maak ze zelf altijd, dit jaar weerquote:Op maandag 29 december 2014 20:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
tatta.quote:Op maandag 29 december 2014 21:44 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik maak ze zelf altijd, dit jaar weer
Haha ik werkte in een snackbar tijdje terug, tegenover de snackbar stond rond oud en nieuw altijd een oliebollenkraam. We zagen wel eens dat die man oliebollen aan het bijvullen was, een paar op de grond liet vallen en die gewoon bij de andere oliebollen legdequote:Op maandag 29 december 2014 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ooit eens een kraam gezien waar ze de bollen in de magnetron mikte
Niet echt mijn idee van lekker.
Jezusquote:Op maandag 29 december 2014 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ooit eens een kraam gezien waar ze de bollen in de magnetron mikte
Niet echt mijn idee van lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha kapotfayaquote:Op maandag 29 december 2014 21:49 schreef ntm het volgende:
We kregen ook altijd een zakje oliebollen van die mensen, niemand van mijn collega's wilden ervan eten. Wel begrijpelijk
.
Hoiquote:
Modus plsquote:
:squote:
Mannen kunnen maar 1 ding tegelijk toch?quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
:s
Wat ben je aan het doen nu, behalve FOK!ken?
Ik ken genoeg multitaskende mannen hoorquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Mannen kunnen maar 1 ding tegelijk toch?
Oh, je vindt jezelf een man?quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Mannen kunnen maar 1 ding tegelijk toch?
:$quote:
Is alweer even geleden maar vast korter dan jij denkt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
:$
Sry Modi. Neuk jij nog een beetje of wat?
Heb je een scharrel?quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Is alweer even geleden maar vast korter dan jij denkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |