quote:Ik ben opgehouden te doen alsof de persoon die een drankje voor me maakt me een enorme dienst bewijst. Ik ben niet jouw vriend: dit is een zakentransactie, en ik ben niet een of andere gierige puber die je geen fooi gaat geven. Je baan is om drank in glazen te gieten, af en toe die glazen op te halen als ze leeg zijn, en soms ergens een ijsblokje in te mikken. Je bent geen god, je bent een gast die een flesopener aan z'n riem heeft hangen. HIER. NEEM ALSJEBLIEFT MIJN GELD AAN.
Eik alleen lekker als 'ie vers en goed is, ze verkopen die units alleen altijd koudquote:
Koud is wel helemaal ranzig ja. Nee, er passeren wel eens jaren zonder er eentje in mijn mik te laten glijden.quote:Op maandag 29 december 2014 20:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Eik alleen lekker als 'ie vers en goed is, ze verkopen die units alleen altijd koud. Dit jaar nog geen gehad ook
.
Ooit eens een kraam gezien waar ze de bollen in de magnetron miktequote:Op maandag 29 december 2014 20:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Eik alleen lekker als 'ie vers en goed is, ze verkopen die units alleen altijd koud. Dit jaar nog geen gehad ook
.
Ik maak ze zelf altijd, dit jaar weerquote:Op maandag 29 december 2014 20:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
tatta.quote:Op maandag 29 december 2014 21:44 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik maak ze zelf altijd, dit jaar weer
Haha ik werkte in een snackbar tijdje terug, tegenover de snackbar stond rond oud en nieuw altijd een oliebollenkraam. We zagen wel eens dat die man oliebollen aan het bijvullen was, een paar op de grond liet vallen en die gewoon bij de andere oliebollen legdequote:Op maandag 29 december 2014 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ooit eens een kraam gezien waar ze de bollen in de magnetron mikte
Niet echt mijn idee van lekker.
Jezusquote:Op maandag 29 december 2014 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ooit eens een kraam gezien waar ze de bollen in de magnetron mikte
Niet echt mijn idee van lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha kapotfayaquote:Op maandag 29 december 2014 21:49 schreef ntm het volgende:
We kregen ook altijd een zakje oliebollen van die mensen, niemand van mijn collega's wilden ervan eten. Wel begrijpelijk
.
Hoiquote:
Modus plsquote:
:squote:
Mannen kunnen maar 1 ding tegelijk toch?quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
:s
Wat ben je aan het doen nu, behalve FOK!ken?
Ik ken genoeg multitaskende mannen hoorquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Mannen kunnen maar 1 ding tegelijk toch?
Oh, je vindt jezelf een man?quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Mannen kunnen maar 1 ding tegelijk toch?
:$quote:
Is alweer even geleden maar vast korter dan jij denkt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
:$
Sry Modi. Neuk jij nog een beetje of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |