Aww liefquote:Op zondag 28 december 2014 22:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
shes a keeper <3![]()
Ja nee idd! Dan ga ik para worden en shit posten om te testen of ze leest enzo
Is dit dan wel handig? :$quote:Op zondag 28 december 2014 22:31 schreef ntm het volgende:
[..]
Aww lief:) Haha juist, dan merk je vanzelf wel of ze regelmatig kijkt of niet. -knip-
Hahahhaquote:Op zondag 28 december 2014 22:31 schreef ntm het volgende:
[..]
Aww liefHaha juist, dan merk je vanzelf wel of ze regelmatig kijkt of niet. M'n vriend was wel beetje pissig om krikri
![]()
.
Jwzquote:Op zondag 28 december 2014 22:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hahahhazou mn chick ook zijn als ze wist dat mijn Lobi voor krikri echt was
Hij gaat dit nu ook lezen he of maakt je dat niet uit?quote:Op zondag 28 december 2014 22:14 schreef ntm het volgende:
[..]Hij wilde wel per se m'n username van hier weten zodat die kon kijken wat ik hier doe
. Ik zei dat het niet zoveel voorstelde, maar dat vertrouwde hij niet
. Dus toch maar gezegd dat ik ntm heette om discussie te voorkomen. Nouja hij heeft het met eigen ogen gezien nu
RIP ntm, die klappen overleeft ze nietquote:Op zondag 28 december 2014 22:36 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Hij gaat dit nu ook lezen he of maakt je dat niet uit?
Vertel, wat heeft zich afgespeeld?quote:Op zondag 28 december 2014 22:38 schreef xSomesz het volgende:
Jongens die alleen uitgaan en claimen trouw te zijn
[ afbeelding ]
en dan ook nog steeds van verhaallijnen veranderen...
Ook maar snel weer eens uit met wat girlsGIRLS JUST WANNA HAVE FUN
bedriegen en vervolgens liegen.quote:Op zondag 28 december 2014 22:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vertel, wat heeft zich afgespeeld?
Die Tetou-iets van hier?quote:Op zondag 28 december 2014 22:44 schreef xSomesz het volgende:
[..]
bedriegen en vervolgens liegen.
Hey, dat rijmt!
quote:Op zondag 28 december 2014 22:54 schreef xSomesz het volgende:
Uitgestorven klerenbende hier
[ afbeelding ]
Wellicht leeft het op als je hier wat meer over zegt.quote:Op zondag 28 december 2014 22:44 schreef xSomesz het volgende:
[..]
bedriegen en vervolgens liegen.
Hey, dat rijmt!
Maakt niet uit, is gewoon waarheid tochquote:Op zondag 28 december 2014 22:36 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Hij gaat dit nu ook lezen he of maakt je dat niet uit?
Mn vriend is tatta, die slaat nietquote:Op zondag 28 december 2014 22:37 schreef Chai het volgende:
[..]
RIP ntm, die klappen overleeft ze niet
Hij weet zelf dat hij een leugenaar is ik hoop dat hij er een stijve piemel van krijgt.quote:Op zondag 28 december 2014 23:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
Wellicht leeft het op als je hier wat meer over zegt.
Ja dat wel. Alleen beetje awkward.quote:Op zondag 28 december 2014 23:12 schreef ntm het volgende:
[..]
Maakt niet uit, is gewoon waarheid toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |