stuur een serieus verzoek naar de lijstarchivarisquote:Op zondag 28 december 2014 19:59 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe zit het met dé Lijst, nu het einde van het jaar nadert had ik een poll of iets verwacht of zo?
quote:Op zondag 28 december 2014 19:47 schreef ntm het volgende:
[..]
Mijn vriend kan nog best wel eens jaloers uit de hoek komen, dus doe maar niet
quote:Op zondag 28 december 2014 21:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat heb je een jongen aangereden van een forum. WIL JE HEM VERZORGEN OFZO?!?!
Of zeggen dat je Chai heet.quote:Op zondag 28 december 2014 22:15 schreef ntm het volgende:
Hmm ik had eigenlijk beter een random username moeten geven. Een of ander kloontje bijv.
Calm down, Satan.quote:
Had gezegd dat je Modus heetquote:Op zondag 28 december 2014 22:18 schreef ntm het volgende:
[..]
Had ook gekund. Tenzij Modus een boze jongen achter zich krijgt
Ik denk dat er dan gelijk een break-up zou volgenquote:Op zondag 28 december 2014 22:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Calm down, Satan.
[..]
Had gezegd dat je Modus heet![]()
![]()
.
quote:Op zondag 28 december 2014 22:14 schreef ntm het volgende:
[..]Hij wilde wel per se m'n username van hier weten zodat die kon kijken wat ik hier doe
. Ik zei dat het niet zoveel voorstelde, maar dat vertrouwde hij niet
. Dus toch maar gezegd dat ik ntm heette om discussie te voorkomen. Nouja hij heeft het met eigen ogen gezien nu
Haha, en ze is nog steeds bij je?quote:Op zondag 28 december 2014 22:23 schreef Murdera het volgende:
[..]mijn chick heeft ook een acc aangemaakt om te lezen wat ik uitkraamde
maar nu kan ik alles zeggeb war ik wil zonder dat ze verbaast is dus toch win
Ik bedenk me net dat ik mijn vriend juist heel weinig stalk terwijl ik een bijna pro stalkersherlock ben.quote:Op zondag 28 december 2014 22:25 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha, en ze is nog steeds bij je?Nee dat is wel beter, als het maar niet stalkerig gedoe wordt. Niet dat ze elke dag gaan lopen kijken ofzo
Mozy post helemaal niet meer, valt niet meer te stalken.quote:Op zondag 28 december 2014 22:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik mijn vriend juist heel weinig stalk terwijl ik een bijna pro stalkersherlock ben.
Heb je nooit de neiging om op mobiel van je vriend te kijken?quote:Op zondag 28 december 2014 22:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik mijn vriend juist heel weinig stalk terwijl ik een bijna pro stalkersherlock ben.
shes a keeper <3quote:Op zondag 28 december 2014 22:25 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha, en ze is nog steeds bij je?Nee dat is wel beter, als het maar niet stalkerig gedoe wordt. Niet dat ze elke dag gaan lopen kijken ofzo
Bovendien heeft zij zero swag dus alleen activiteit op hookers.nl zou spannende info opleveren.quote:Op zondag 28 december 2014 22:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mozy post helemaal niet meer, valt niet meer te stalken.
flashy lights everywherequote:Op zondag 28 december 2014 22:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet eens, maar vind 'm wel grappig.
Leuke conversaties/foto's laat hij uit zichzelf al zien. Verder zoeken heeft nog nooit iets leuks opgeleverd eigenlijk.quote:Op zondag 28 december 2014 22:28 schreef ntm het volgende:
[..]
Heb je nooit de neiging om op mobiel van je vriend te kijken?
shots firedquote:Op zondag 28 december 2014 22:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bovendien heeft zij zero swag dus alleen activiteit op hookers.nl zou spannende info opleveren.
Aww liefquote:Op zondag 28 december 2014 22:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
shes a keeper <3![]()
Ja nee idd! Dan ga ik para worden en shit posten om te testen of ze leest enzo
Is dit dan wel handig? :$quote:Op zondag 28 december 2014 22:31 schreef ntm het volgende:
[..]
Aww lief:) Haha juist, dan merk je vanzelf wel of ze regelmatig kijkt of niet. -knip-
Hahahhaquote:Op zondag 28 december 2014 22:31 schreef ntm het volgende:
[..]
Aww liefHaha juist, dan merk je vanzelf wel of ze regelmatig kijkt of niet. M'n vriend was wel beetje pissig om krikri
![]()
.
Jwzquote:Op zondag 28 december 2014 22:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hahahhazou mn chick ook zijn als ze wist dat mijn Lobi voor krikri echt was
Hij gaat dit nu ook lezen he of maakt je dat niet uit?quote:Op zondag 28 december 2014 22:14 schreef ntm het volgende:
[..]Hij wilde wel per se m'n username van hier weten zodat die kon kijken wat ik hier doe
. Ik zei dat het niet zoveel voorstelde, maar dat vertrouwde hij niet
. Dus toch maar gezegd dat ik ntm heette om discussie te voorkomen. Nouja hij heeft het met eigen ogen gezien nu
RIP ntm, die klappen overleeft ze nietquote:Op zondag 28 december 2014 22:36 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Hij gaat dit nu ook lezen he of maakt je dat niet uit?
Vertel, wat heeft zich afgespeeld?quote:Op zondag 28 december 2014 22:38 schreef xSomesz het volgende:
Jongens die alleen uitgaan en claimen trouw te zijn
[ afbeelding ]
en dan ook nog steeds van verhaallijnen veranderen...
Ook maar snel weer eens uit met wat girlsGIRLS JUST WANNA HAVE FUN
bedriegen en vervolgens liegen.quote:Op zondag 28 december 2014 22:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vertel, wat heeft zich afgespeeld?
Die Tetou-iets van hier?quote:Op zondag 28 december 2014 22:44 schreef xSomesz het volgende:
[..]
bedriegen en vervolgens liegen.
Hey, dat rijmt!
quote:Op zondag 28 december 2014 22:54 schreef xSomesz het volgende:
Uitgestorven klerenbende hier
[ afbeelding ]
Wellicht leeft het op als je hier wat meer over zegt.quote:Op zondag 28 december 2014 22:44 schreef xSomesz het volgende:
[..]
bedriegen en vervolgens liegen.
Hey, dat rijmt!
Maakt niet uit, is gewoon waarheid tochquote:Op zondag 28 december 2014 22:36 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Hij gaat dit nu ook lezen he of maakt je dat niet uit?
Mn vriend is tatta, die slaat nietquote:Op zondag 28 december 2014 22:37 schreef Chai het volgende:
[..]
RIP ntm, die klappen overleeft ze niet
Hij weet zelf dat hij een leugenaar is ik hoop dat hij er een stijve piemel van krijgt.quote:Op zondag 28 december 2014 23:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
Wellicht leeft het op als je hier wat meer over zegt.
Ja dat wel. Alleen beetje awkward.quote:Op zondag 28 december 2014 23:12 schreef ntm het volgende:
[..]
Maakt niet uit, is gewoon waarheid toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |