Ik sta soms al om de allerkleinste dingen te vloeken alsof ik Tourettes heb jaquote:Op zondag 28 december 2014 19:31 schreef ntm het volgende:
Ik denk srs dat dit ook klopt, iemand met dezelfde karaktereigenschappen als ik zou snel botsen. En heeft inderdaad te maken met wisselvallige stemmingen o.a. Raak jij soms ook snel geïrriteerd?
Is wel belangrijk dat iemand daar goed mee kan omgaan, anders is het gauw klaar.
"woordje met god wisselenquote:Op zondag 28 december 2014 19:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik sta soms al om de allerkleinste dingen te vloeken alsof ik Tourettes heb ja.
En da's dan alleen al als de kauwgom die ik wou pakken op de grond valt.quote:Op zondag 28 december 2014 19:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
"woordje met god wisselen"
GODKANKERTERING GRAFZAADKLOTEKUTTYFUSTERINGHOERENZOOI
Haha ja echt hequote:Op zondag 28 december 2014 19:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik sta soms al om de allerkleinste dingen te vloeken alsof ik Tourettes heb ja.
Heb je al een stage trouwens?quote:Op zondag 28 december 2014 19:25 schreef ntm het volgende:
[..]
Opdrachten zoals dat je de onderdanige slaaf moet spelen, vastgebonden worden, etc.
quote:Op zondag 28 december 2014 19:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En da's dan alleen al als de kauwgom die ik wou pakken op de grond valt.
Ik ben bezet.quote:Op zondag 28 december 2014 19:37 schreef LudoSanders het volgende:
Zou het ondanks deze overeenkomsten gewoon proberen hoor.
Waarom moet ik hier om lachen?quote:
Half, het is half geregeld. Ik heb in januari een gesprek erover, en dan zou ik als het goed is gelijk kunnen beginnen erna. Maar dat moet ik nog afwachten dus.quote:
quote:Op zondag 28 december 2014 19:40 schreef ntm het volgende:
[..]
Half, het is half geregeld. Ik heb in januari een gesprek erover, en dan zou ik als het goed is gelijk kunnen beginnen erna. Maar dat moet ik nog afwachten dus.
Dat las ik, maar dat is niet serieus toch? Bedoel wat te maken papers opvoeren om elkaar twee weken niet te hoeven zien.quote:
Daarom ben ik altijd direct meteen mezelfquote:Op zondag 28 december 2014 19:39 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha ja echt heMaar als je dan een partner hebt die daar niet tegen kan en nog ruzie gaat lopen zoeken ben je snel klaar natuurlijk
Haha nee is gewoon een foto van een of ander bol joch.quote:Op zondag 28 december 2014 19:41 schreef ntm het volgende:
Maar Chai heb jij haan op snapchat dan ofzo?Die foto die je in andere topic had geplaatst my god
![]()
[ afbeelding ]
Ja het is 1e gesprek, maar ze hadden sowieso mogelijkheden. Dus ik moet dan wel heeele verkeerde indruk maken als het niet doorgaat. Ik had ook bij een bank een onderzoeksvoorstel ingediend, dat vonden ze interessant alleen er moest nog gekeken worden of er voldoende capaciteiten zijn om mij te begeleiden o.i.d.quote:Op zondag 28 december 2014 19:41 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
Eerste gesprek of juist om alles voor vast af te spreken?
En waar nou eigenlijk? Een heel andere plek dan de anderen die je geprobeerd hebt?
Oh denk alquote:Op zondag 28 december 2014 19:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha nee is gewoon een foto van een of ander bol joch.
Heb sws geen snapchat.
Wat te maken papersquote:Op zondag 28 december 2014 19:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat las ik, maar dat is niet serieus toch? Bedoel wat te maken papers opvoeren om elkaar twee weken niet te hoeven zien.
Haha zo cliché inddquote:Op zondag 28 december 2014 19:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Daarom ben ik altijd direct meteen mezelf.
Ik walg tevens ook van mezelf dat ik dit m'n toetsenbord uitkrijg zojuist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |