*bevestigtquote:Op zondag 28 december 2014 19:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zowel krio als ik, vieze-voorzitters van de Bbc Foundation, zijn de uitzondering die de regel bevestigd.
Oké, BlauweMumzel.quote:Op zondag 28 december 2014 19:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het gaat over de D, dus het is een d.
quote:Op zondag 28 december 2014 19:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Een penis met zo'n ring erom ahhahahuheuhe
Is echt een vriendin, ik ben in juni jarig zoals je weetquote:
Nee, kun je daar iets meer over vertellen?quote:Op zondag 28 december 2014 19:22 schreef ntm het volgende:
[..]
Is echt een vriendin, ik ben in juni jarig zoals je weet. Er zat ook nog een seksboek bij met van die rare opdrachten erin, je kent het wel
Meneer is zo kinderachtig dat hij het wilt doen voorkomen alsof je vriendin een penis heeftquote:
Ik ookquote:, ik ben in juni jarig zoals je weet.
quote:Op zondag 28 december 2014 19:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Breng jij je sterretje?
We maken zelf vuurwerk
Knallend het nieuwe jaar in
Nee.
>geen pagaraquote:Op zondag 28 december 2014 19:19 schreef xSomesz het volgende:
Siervuurwerk is wel mooi,
Knallen is saai.
ja, vertel ons meer hierover ntm. en voel je vrij je persoonlijke gevoelens bij die opdrachten te postenquote:Op zondag 28 december 2014 19:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, kun je daar iets meer over vertellen?
Opdrachten zoals dat je de onderdanige slaaf moet spelen, vastgebonden worden, etc.quote:Op zondag 28 december 2014 19:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Yooooquote:Op zondag 28 december 2014 19:24 schreef krioro het volgende:
>geen pagara
Succes met je boze geesten in 2015.
"Doe penis in vagina."quote:Op zondag 28 december 2014 19:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh zo, ben je ook kreeft?quote:Op zondag 28 december 2014 19:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Meneer is zo kinderachtig dat hij het wilt doen voorkomen alsof je vriendin een penis heeft.
[..]
Ik ook. We hebben ook zoveel in common
.
Jaquote:
quote:Hoewel men zou kunnen veronderstellen dat een samengaan van twee personen van hetzelfde sterrenbeeld tot een mooie relatie kan leiden, is dat niet het geval bij Kreeften. Door hun overgevoelige natuur en hun wisselvallige stemmingen kunnen ze elkaar mogelijk meer op de zenuwen werken dan rust geven. Alleen als ze enorm veel energie in de relatie stoppen en minstens een van de twee partners met beide voeten op de grond blijft, kan dit werken.
quote:
Ben jij ook kreeft?quote:Op zondag 28 december 2014 19:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja.
Maar gelukkig kan ik er goed mee omgaan.
Nee, ik had het over dWc.quote:Op zondag 28 december 2014 19:33 schreef ntm het volgende:
[..]
Ben jij ook kreeft?Oh ik iets minder, moet daar wat beter mee om leren gaan
Ik sta soms al om de allerkleinste dingen te vloeken alsof ik Tourettes heb jaquote:Op zondag 28 december 2014 19:31 schreef ntm het volgende:
Ik denk srs dat dit ook klopt, iemand met dezelfde karaktereigenschappen als ik zou snel botsen. En heeft inderdaad te maken met wisselvallige stemmingen o.a. Raak jij soms ook snel geïrriteerd?
Is wel belangrijk dat iemand daar goed mee kan omgaan, anders is het gauw klaar.
"woordje met god wisselenquote:Op zondag 28 december 2014 19:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik sta soms al om de allerkleinste dingen te vloeken alsof ik Tourettes heb ja.
En da's dan alleen al als de kauwgom die ik wou pakken op de grond valt.quote:Op zondag 28 december 2014 19:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
"woordje met god wisselen"
GODKANKERTERING GRAFZAADKLOTEKUTTYFUSTERINGHOERENZOOI
Haha ja echt hequote:Op zondag 28 december 2014 19:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik sta soms al om de allerkleinste dingen te vloeken alsof ik Tourettes heb ja.
Heb je al een stage trouwens?quote:Op zondag 28 december 2014 19:25 schreef ntm het volgende:
[..]
Opdrachten zoals dat je de onderdanige slaaf moet spelen, vastgebonden worden, etc.
quote:Op zondag 28 december 2014 19:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En da's dan alleen al als de kauwgom die ik wou pakken op de grond valt.
Ik ben bezet.quote:Op zondag 28 december 2014 19:37 schreef LudoSanders het volgende:
Zou het ondanks deze overeenkomsten gewoon proberen hoor.
Waarom moet ik hier om lachen?quote:
Half, het is half geregeld. Ik heb in januari een gesprek erover, en dan zou ik als het goed is gelijk kunnen beginnen erna. Maar dat moet ik nog afwachten dus.quote:
quote:Op zondag 28 december 2014 19:40 schreef ntm het volgende:
[..]
Half, het is half geregeld. Ik heb in januari een gesprek erover, en dan zou ik als het goed is gelijk kunnen beginnen erna. Maar dat moet ik nog afwachten dus.
Dat las ik, maar dat is niet serieus toch? Bedoel wat te maken papers opvoeren om elkaar twee weken niet te hoeven zien.quote:
Daarom ben ik altijd direct meteen mezelfquote:Op zondag 28 december 2014 19:39 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha ja echt heMaar als je dan een partner hebt die daar niet tegen kan en nog ruzie gaat lopen zoeken ben je snel klaar natuurlijk
Haha nee is gewoon een foto van een of ander bol joch.quote:Op zondag 28 december 2014 19:41 schreef ntm het volgende:
Maar Chai heb jij haan op snapchat dan ofzo?Die foto die je in andere topic had geplaatst my god
![]()
[ afbeelding ]
Ja het is 1e gesprek, maar ze hadden sowieso mogelijkheden. Dus ik moet dan wel heeele verkeerde indruk maken als het niet doorgaat. Ik had ook bij een bank een onderzoeksvoorstel ingediend, dat vonden ze interessant alleen er moest nog gekeken worden of er voldoende capaciteiten zijn om mij te begeleiden o.i.d.quote:Op zondag 28 december 2014 19:41 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
Eerste gesprek of juist om alles voor vast af te spreken?
En waar nou eigenlijk? Een heel andere plek dan de anderen die je geprobeerd hebt?
Oh denk alquote:Op zondag 28 december 2014 19:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha nee is gewoon een foto van een of ander bol joch.
Heb sws geen snapchat.
Wat te maken papersquote:Op zondag 28 december 2014 19:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat las ik, maar dat is niet serieus toch? Bedoel wat te maken papers opvoeren om elkaar twee weken niet te hoeven zien.
Haha zo cliché inddquote:Op zondag 28 december 2014 19:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Daarom ben ik altijd direct meteen mezelf.
Ik walg tevens ook van mezelf dat ik dit m'n toetsenbord uitkrijg zojuist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |