quote:Op zondag 28 december 2014 18:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die 'rotte appels' zijn niet mijn vrienden, hoor. Maar geef eens antwoord?
Welke proefrit is je het meeste bijgebleven?quote:
geen een te weinig ervaring, te weinig goede ritten.quote:Op zondag 28 december 2014 19:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Welke proefrit is je het meeste bijgebleven?
Srs?quote:Op zondag 28 december 2014 19:05 schreef xSomesz het volgende:
[..]
geen een te weinig ervaring, te weinig goede ritten.
Vertel eens wat over die ritten dan die blijkbaar niet zo goed waren. Waar lag dit aan?quote:Op zondag 28 december 2014 19:05 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd wat het zou zijn. Slechte vering? Kapotte zuiger? Lekke band?quote:Op zondag 28 december 2014 19:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vertel eens wat over die ritten dan die blijkbaar niet zo goed waren. Waar lag dit aan?
m.a.w. FOK!kers zijn slecht in bed over het algemeenquote:Op zondag 28 december 2014 19:05 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Zowel krio als ik, vieze-voorzitters van de Bbc Foundation, zijn de uitzondering die de regel bevestigdquote:Op zondag 28 december 2014 19:11 schreef ntm het volgende:
[..]
m.a.w. FOK!kers zijn slecht in bed over het algemeen
Heb je vuurwerk?quote:Op zondag 28 december 2014 19:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ben je oudejaarsavond toevallig in A'dam?
Iets klopt hier niet.quote:Op zondag 28 december 2014 19:12 schreef ntm het volgende:
Een vriendin van mij had gisteren een penisring gekregen voor haar bday. Dat is toch niet fijn, zo'n ding
Dat geloof ik welquote:Op zondag 28 december 2014 19:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zowel krio als ik, vieze-voorzitters van de Bbc Foundation, zijn de uitzondering die de regel bevestigd.
buitenkant echt witte (wc) eend achtig lelijk, voering vaker ook goed rot.quote:Op zondag 28 december 2014 19:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd wat het zou zijn. Slechte vering? Kapotte zuiger? Lekke band?
quote:Op zondag 28 december 2014 19:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Breng jij je sterretje?
We maken zelf vuurwerk
Knallend het nieuwe jaar in
Nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |