Alleen uitgaan staat toch niet gelijk aan vreemdgaan? Het wordt tijd voor een nieuw FOK!ker voor jouquote:Op zondag 28 december 2014 22:38 schreef xSomesz het volgende:
Jongens die alleen uitgaan en claimen trouw te zijn
[ afbeelding ]
en dan ook nog steeds van verhaallijnen veranderen...
Ook maar snel weer eens uit met wat girlsGIRLS JUST WANNA HAVE FUN
Ja maar dit is echt zo'n typische FB post zo waar iemand zegt "wat een kutdag" waarop iemand vraagt wat er dan aan de hand is en de reactie in de trant is van "ik wil er niet over praten".quote:Op zondag 28 december 2014 23:13 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Hij weet zelf dat hij een leugenaar is ik hoop dat hij er een stijve piemel van krijgt.
Zoenen wel, nee hoef ik niet.quote:Op zondag 28 december 2014 23:15 schreef ntm het volgende:
[..]
Alleen uitgaan staat toch niet gelijk aan vreemdgaan? Het wordt tijd voor een nieuw FOK!ker voor jou
Ja ik kom hier voor mezelf niet om jullie te entertainen, oké soms dan wel :$quote:Op zondag 28 december 2014 23:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja maar dit is echt zo'n typische FB post zo waar iemand zegt "wat een kutdag" waarop iemand vraagt wat er dan aan de hand is en de reactie in de trant is van "ik wil er niet over praten".
Zijn we lekker mee.quote:Op zondag 28 december 2014 23:17 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Ja ik kom hier voor mezelf niet om jullie te entertainen, oké soms dan wel :$
Wat ga je kopen?quote:Op zondag 28 december 2014 23:18 schreef xSomesz het volgende:
Morgen stadje lkkr shoppe toch beste vriende
Mmm moet sowieso gaan, 2 broeken ruilen, maar dan moet ik naar een Zaraquote:
Huisje, boompje, beestje. Weinig spannende verhalen.quote:Op zondag 28 december 2014 23:20 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Entertain mij eens dan hoe gaat met de chickiejs :$
Serieus vriendinnetje?quote:Op zondag 28 december 2014 23:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Huisje, boompje, beestje. Weinig spannende verhalen.
Dat we dat ooit nog mee mogen maken hè.quote:Op zondag 28 december 2014 23:22 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Serieus vriendinnetje?![]()
Goed nieuws.
Fijn dat je eindelijk eens een beslissing kon maken tussen de tientallen dames.quote:Op zondag 28 december 2014 23:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat we dat ooit nog mee mogen maken hè.
Dat viel niet mee, daarom heeft het even geduurd, maar heb de juiste keuze wel gemaakt denk ik.quote:Op zondag 28 december 2014 23:26 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Fijn dat je eindelijk eens een beslissing kon maken tussen de tientallen dames.
Is ze blind? Rolstoelgebonden? Anderzijds gezegend met een beperkt oordeelsvermogen?quote:Op zondag 28 december 2014 23:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat we dat ooit nog mee mogen maken hè.
Zo op het zicht is er helemaal niets mis mee, een vreemde gewaarwording.quote:Op zondag 28 december 2014 23:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is ze blind? Rolstoelgebonden? Anderzijds gezegend met een beperkt beslissingsproces?
Kan ze d'r eigen naam spellen?quote:Op zondag 28 december 2014 23:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo op het zicht is er helemaal niets mis mee, een vreemde gewaarwording.
Ja, ze heeft ook een echt beroep en alles.quote:
quote:Op zondag 28 december 2014 22:31 schreef ntm het volgende:
[..]
Aww liefHaha juist, dan merk je vanzelf wel of ze regelmatig kijkt of niet. M'n vriend was wel beetje pissig om krikri
![]()
.
=$ =$quote:
Hem een schuilplaats voor de nacht aanbieden heeft hij meer aan en kost je helemaal niets.quote:Op maandag 29 december 2014 09:15 schreef vigilant7 het volgende:
gisteren dakloze geholpen, nog nooit iemand zo gelukkig gezien en dat voor 3 eurootjes
#beetjegehuildvanbinnen
daar ben ik nog niet klaar voorquote:Op maandag 29 december 2014 09:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hem een schuilplaats voor de nacht aanbieden heeft hij meer aan en kost je helemaal niets.
Dacht dat jij wel wat gewend was daar je je veel op stations begeeft.quote:Op maandag 29 december 2014 09:49 schreef Salatrel het volgende:
iehl Mur over de vloer. voor je het weet is al je schultenbrau op en heeft je hont hepatitis
Ik had wel gedacht dat je post iets met verkeer te maken zou hebben.quote:
waarom denk je dat ik tegenwoordig voorin zit met de deuren op slotquote:Op maandag 29 december 2014 09:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dacht dat jij wel wat gewend was daar je je veel op stations begeeft.
ik het weekend ook. Vond het zo zielig dat hij het koud had dat ik zijn kartonnendoos in de fik heb gestoken. Heeft tie het toch nog een beetje warm.quote:Op maandag 29 december 2014 09:15 schreef vigilant7 het volgende:
gisteren dakloze geholpen, nog nooit iemand zo gelukkig gezien en dat voor 3 eurootjes
#beetjegehuildvanbinnen
omdat ze wisten dat jij ging rijdenquote:
Mag je het daar nu ook een beetje decoreren net als die truckers altijd doen. Zo'n nummerplaat met de naam van je vrouw, kinderen of moeder?quote:Op maandag 29 december 2014 10:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik tegenwoordig voorin zit met de deuren op slot
quote:Op maandag 29 december 2014 10:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo'n nummerplaat met de naam van je vrouw, kinderen of moeder?
Ik kan ook over mijn verzorgpony beginnen al je wil?quote:Op maandag 29 december 2014 10:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik had wel gedacht dat je post iets met verkeer te maken zou hebben.
Als ze dat nou eens altijd dedenquote:Op maandag 29 december 2014 10:06 schreef wise het volgende:
[..]
ik het weekend ook. Vond het zo zielig dat hij het koud had dat ik zijn kartonnendoos in de fik heb gestoken. Heeft tie het toch nog een beetje warm.
[..]
omdat ze wisten dat jij ging rijden![]()
![]()
![]()
wat voor auto reed jij ook alweer¿quote:Op maandag 29 december 2014 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ze dat nou eens altijd deden
Eentje met vier wielen, hoezo?quote:
wist dat er zon bijdehante opmerking zou komenquote:Op maandag 29 december 2014 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eentje met vier wielen, hoezo?
Hoin 4ebequote:Op maandag 29 december 2014 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eentje met vier wielen, hoezo?
Ik ben niet bijdehand.. hoe kom je daar nou bij?quote:Op maandag 29 december 2014 10:56 schreef wise het volgende:
[..]
wist dat er zon bijdehante opmerking zou komen
wat voor merk/type¿
kennisquote:Op maandag 29 december 2014 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben niet bijdehand.. hoe kom je daar nou bij?
quote:Op maandag 29 december 2014 11:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
4ebe zet gewoon haar strepen in de caafmobiel![]()
is macht..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |