denk ik ook altijd als ik jou ziequote:
Hartverwarmend.quote:
zal ik jou ff burnenquote:
Was je trouwens op vakantie?quote:
Viskoekjes.quote:
oa ja.quote:Op maandag 29 december 2014 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was je trouwens op vakantie?
kan ook in de noordzee hoorquote:
donequote:Op maandag 29 december 2014 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Eland en cavia wachten op erkenning als huisdier
ja, je gaat er gemakkelijk op zitten of je ziet het aan als een stofferquote:Op maandag 29 december 2014 13:04 schreef Salatrel het volgende:
Cavia valt in de categorie gevaarlijk zeker?
als het op een chiabatta gaat, waarom nietquote:Op maandag 29 december 2014 14:11 schreef Chai het volgende:
Mijn beste vriendin is afgelopen week bevallen en wilt nu iets bijzonders
doen met de moederkoek. Ze heeft mij gevraagd of ik een recept wist. Ik heb
via een website een gerecht gevonden op basis van placenta (moederkoek), in
dit recept gaan ze hem roosteren.
Recept geroosterde placenta:
De placenta weegt ongeveer 1/6 van het geboortegewicht van de baby. Snij
allereerst het vlees los van de membranen.
Benodigheden:
0,5-1,5 kilogram verse placenta (niet ouder dan 3 dagen)
1 ui
1 groene peper (tevens voor de kleur)
1 pakje tomatensaus
1 pakje broodkruim
1 theelepel bloem
1 theelepel zwarte peper
1 theelepel witte peper
1 teen knoflook
--------------------------------------------------------------------------------
Oven voorverwarmen op 200 graden.
Snij de ui en groene peper.
Meng de placenta, ui, groene peper, broodkruim, bloem, witte en zwarte
peper, knoflook en tomatensaus.
Doe het geheel in een bakblik, afdekken en anderhalf uur in de oven. Ieder
half uur overtollig vocht afscheppen.
--------------------------------------------------------------------------------
Dit is een makkelijk recept, natuurlijk heb ik het al vele malen gegeten.
Daarom mijn vraag: zijn er hier nog meer met ervaring van het eten van
placenta? En zijn er nog andere recepten?
Groet,
Tonny.
verkoop hem aan kreator OUD / Ik zou graag iemands moederkoek willen hebben/kopen.quote:
Story of my life.quote:Op maandag 29 december 2014 14:28 schreef Salatrel het volgende:
Ik ben vanmorgen mijn statiegeldbonnetje vergeten in te leveren
achterlijke cultuur zegquote:Op maandag 29 december 2014 15:33 schreef Stimorol- het volgende:
Moederkoek eten is heel normaal, hoor. Mn zusje heeft die van haar meegenomen en diep bevroren.
In onze cultuur eet je dat op op de eerste verjaardag van het kindje. Je verwerkt het in soep
Dan pas? Hoe conserveer je dat? Gewoon in de vriezer? Hopen dat hij 18 jaar lang niet langdurig uitvalt.quote:Op maandag 29 december 2014 15:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Why? We bewaren ook voorhuid? Dat eet de jongeman in kwestie op als hij 18 jaar wordt.
In de soep kan je natuurlijk al dat water wat erin zit kwijt. Rest lijkt me wel ontzettend taai hoor.quote:Op maandag 29 december 2014 15:33 schreef Stimorol- het volgende:
Moederkoek eten is heel normaal, hoor. Mn zusje heeft die van haar meegenomen en diep bevroren.
In onze cultuur eet je dat op op de eerste verjaardag van het kindje. Je verwerkt het in soep
Met zout. In een tupperware bakje, kost 4,50E en het is fantastisch.quote:Op maandag 29 december 2014 15:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan pas? Hoe conserveer je dat? Gewoon in de vriezer? Hopen dat hij 18 jaar lang niet langdurig uitvalt.
Wil je eens proeven?quote:Op maandag 29 december 2014 15:45 schreef Chai het volgende:
[..]
In de soep kan je natuurlijk al dat water wat erin zit kwijt. Rest lijkt me wel ontzettend taai hoor.
op de boerderij ben je toch wel wat gewend of niet¿quote:Op maandag 29 december 2014 15:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet van een mens. Die bevallen zo ranzig en schijten vaak alles onder.
Zusje niet. Ging rap en schoonquote:Op maandag 29 december 2014 15:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet van een mens. Die bevallen zo ranzig en schijten vaak alles onder.
Wat wil je weten.quote:Op maandag 29 december 2014 15:56 schreef LudoSanders het volgende:
Vertel me meer over de bevalling van je zusje.
Heb je haar in enigszins originele staat terug gekregen of ongeveer total loss?quote:
Ik was erbij. Ging helemaal goedquote:Op maandag 29 december 2014 15:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb je haar in enigszins originele staat terug gekregen of ongeveer total loss?
Is dat ook een cultureel iets met de gehele familie het gapende gat inkijken op het moment supreme?quote:Op maandag 29 december 2014 16:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik was erbij. Ging helemaal goed
Ja. Alleen hebben we de foto's niet in de kantine neergelegd, zoals Hans van de afdeling catering wel deed.quote:Op maandag 29 december 2014 16:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Is dat ook een cultureel iets met de gehele familie het gapende gat inkijken op het moment supreme?
Als dat zo'n perverseling is wil ik niet weten wat hij serveert.quote:Op maandag 29 december 2014 16:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Alleen hebben we de foto's niet in de kantine neergelegd, zoals Hans van de afdeling catering wel deed.
De hele firma keek naar zijn vrouws gapende gat.
Ik ben serieus. Dacht dat het normaal was voor jullie.quote:Op maandag 29 december 2014 16:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als dat zo'n perverseling is wil ik niet weten wat hij serveert.
Wel bij Albelli een mooi fotoboek er van laten maken?quote:Op maandag 29 december 2014 16:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Dacht dat het normaal was voor jullie.
Nee.. zo een boekje waarin je de foto's zelf insteektquote:Op maandag 29 december 2014 16:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wel bij Albelli een mooi fotoboek er van laten maken?
Dat doen ze in Iran ook leugenaarquote:Op maandag 29 december 2014 16:25 schreef Chloroform het volgende:
Doe gvd normaal met je moederkoek eten. Godkk
Je kunt er ook een overheerlijke smoothie van maken.quote:Op maandag 29 december 2014 16:25 schreef Chloroform het volgende:
Doe gvd normaal met je moederkoek eten. Godkk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |