Lekker iddquote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Jezus man je foto staat zelf in de OP
ja échtquote:
Ah ja, diequote:Op vrijdag 26 december 2014 23:36 schreef FANN het volgende:
zijn dat alleen kerels daar?
[..]
ja écht![]()
US / [M S&G] FOK!kers Sexy & Gewaagd #45
Ik had beter bij de eerste pagina kunnen kijken i.p.v. de laatste
Die M staat voor Man en de vrouwelijke serie daar staat een....? Nou?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
ja écht![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die M staat voor Man en de vrouwelijke serie daar staat een....? Nou?
Das geen KPDquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
ja écht![]()
jezusquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:41 schreef bondage het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/2152205/5/50#147777054
Ik dacht dat er niet gelinkt mocht worden naar kpd.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:41 schreef bondage het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/2152205/5/50#147777054
Nee hoor, maar ik vraag me altijd af waarom je zoiets zou posten, maar zal wel de kick zijn ofzoquote:
Nooit geweten. Je kunt er sowieso alleen bij als je toegang hebt dus zie niet in waarom niet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dacht dat er niet gelinkt mocht worden naar kpd.
Users die geen toegangsrechten hebben in KPD die kunnen dit niet zien.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:42 schreef ChocoFan het volgende:
En niet iedereen kan het zietquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik vraag me altijd af waarom je zoiets zou posten, maar zal wel de kick zijn ofzo
als je je niet hebt aangemeld daar kan je niks zien, dus kan geen kwaadquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje mager....quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:43 schreef bondage het volgende:
[..]
En niet iedereen kan het zietEn mijn hoofd staat er niet bij.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Nooit geweten. Je kunt er sowieso alleen bij als je toegang hebt dus zie niet in waarom niet.
Aha, jeej, ik kan het zien.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Users die geen toegangsrechten hebben in KPD die kunnen dit niet zien.
Wanneer je geen toegang hebt alleenquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar dan kan je ook niet linken.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wanneer je geen toegang hebt alleen
Trouwens....als je niet zeker bent of iets wel of niet mag, dan moet je dat aan Deisyy vragen.quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar dan kan je ook niet linken.
Ik zal het proberen te onthouden.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Trouwens....als je niet zeker bent of iets wel of niet mag, dan moet je dat aan Deisyy vragen.
Dat is onze zelf aangewezen mod.
Ah, FANN wil meer.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:46 schreef FANN het volgende:
Wanneer kunnen we King en Chuf bewonderen?
20 jaar geleden had ik daar meteen gepost.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:46 schreef FANN het volgende:
Wanneer kunnen we King en Chuf bewonderen?
oh weet ik niet meer waarom ik dat heb gedaanquote:
Zoiets iddquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
20 jaar geleden had ik daar meteen gepost.
Nu moet je dat niet meer willen.
Totdat ze een dickpic in d'r DM ontvangt, dan gaat ze met hoofdletters in haar profiel zetten dat ze een relatie heeft.quote:
Had Remlof weer eens teveel gezopen? Die heeft zichzelf soms echt niet onder controle die manquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:47 schreef FANN het volgende:
[..]
oh weet ik niet meer waarom ik dat heb gedaanmet één account heb ik mezelf aangemeld
geloof ik en bij een andere kregen we het allemaal een keer kado van Remlof, was in de RLS
waarom ben ik vergeten
Zal dat echt zoveel gebeuren? Dus kerels die vanuit het niets ineens hun bratwurst DM'en?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Totdat ze een dickpic in d'r DM ontvangt, dan gaat ze met hoofdletters in haar profiel zetten dat ze een relatie heeft.
Ik kan wel een handboek met gebruikregels in 40+ voor je maken.quote:
Toch is ie jaren FA geweest.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Had Remlof weer eens teveel gezopen? Die heeft zichzelf soms echt niet onder controle die man
dat weet ik écht niet meer hoor.... je zit hier wel in 40+ dus soms is het geheugen een beetjequote:Op vrijdag 26 december 2014 23:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Had Remlof weer eens teveel gezopen? Die heeft zichzelf soms echt niet onder controle die man
Ik geef je geen ongelijk. Staat veel leuks in de vrouwelijke versie van dat topic.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik keek er regelmatig. Best wel interessant
Hoeft niet want zoveel boeit het me nu ook weer niet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kan wel een handboek met gebruikregels in 40+ voor je maken.![]()
Einde van het verhaal is trouwens dat niemand zich aan die regels houdt.
Durf er geen getal op te plakken, maar ik heb van meerdere dames gehoord dat het gebeurt....en ook bewijs gezien. Dat laatste zat ik niet echt op te wachten, maar goed.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:49 schreef bondage het volgende:
Zal dat echt zoveel gebeuren? Dus kerels die vanuit het niets ineens hun bratwurst DM'en?
Had ik inderdaad een keer staanquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Totdat ze een dickpic in d'r DM ontvangt, dan gaat ze met hoofdletters in haar profiel zetten dat ze een relatie heeft.
Och, mijn geheugen is op dit moment ook niet zo snelquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:50 schreef FANN het volgende:
[..]
dat weet ik écht niet meer hoor.... je zit hier wel in 40+ dus soms is het geheugen een beetje
traag
In de mannelijke versie staat ook zeer veel lekkersleuks.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik geef je geen ongelijk. Staat veel leuks in de vrouwelijke versie van dat topic.
Dan zal je het hier niet lang volhouden, want als het jou niet boeit dat Deisyy hier de mod is, dan krijg je echt de hele meute tegen je. Als er 1 ding is wat we zijn, dan is het loyaal.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:50 schreef ChocoFan het volgende:
Hoeft niet want zoveel boeit het me nu ook weer niet.![]()
Ah jakkie bah. Kan me voorstellen dat je daar niet op te wachten zit inderdaad.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Durf er geen getal op te plakken, maar ik heb van meerdere dames gehoord dat het gebeurt....en ook bewijs gezien. Dat laatste zat ik niet echt op te wachten, maar goed.
Ik bedoel dat de regels mij niet boeien, ik overtreed ze waarschijnlijk toch niet met mijn brave gedrag.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan zal je het hier niet lang volhouden, want als het jou niet boeit dat Deisyy hier de mod is, dan krijg je echt de hele meute tegen je. Als er 1 ding is wat we zijn, dan is het loyaal.
Niet te nat wordenquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
In de mannelijke versie staat ook zeer veel lekkersleuks.
hot lijntje met Yvonnequote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:53 schreef Kingstown het volgende:
Ow ja...en kinderachtig. Enorm kinderachtig.
Och, genoeg piemels gezien in mijn leven, dus 1 meer of minder lig ik ook niet wakker van.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:53 schreef bondage het volgende:
Ah jakkie bah. Kan me voorstellen dat je daar niet op te wachten zit inderdaad.
onze lieve heer ookquote:
slierten en bonken ?quote:
Naja, die vrouwen zullen er ook wel niet op zitten te wachten. Ik heb er ook niet zoveel belang bij om ineens een dampende mossel in mijn DM te krijgen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Och, genoeg piemels gezien in mijn leven, dus 1 meer of minder lig ik ook niet wakker van.
nee dat zal wel via een DM gegaan zijnquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:56 schreef chufi het volgende:
Ooit wel eens fotos ontvangen van een fokster, maar dat was niet hier
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:57 schreef just me het volgende:
[..]
nee dat zal wel via een DM gegaan zijn
Ik ook wel, via de Appquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:56 schreef chufi het volgende:
Ooit wel eens fotos ontvangen van een fokster, maar dat was niet hier
Nee niet via Fok bedoel ikquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:57 schreef just me het volgende:
[..]
Wow fuck, jij hebt gewoon een spatie in je naam. Een echte überoldbie.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:57 schreef just me het volgende:
[..]
Brechtje en haar pony.... das lang geleden!quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Brechtje d'r pony was erg ziek en topic over stoofvlees viel niet goed toen.
nr 675quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Wow fuck, jij hebt gewoon een spatie in je naam. Een echte überoldbie.
Heb laatst een top-10 oldbies in 40+ gepost in het dagcijfertopic.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:58 schreef bondage het volgende:
Mag dat nu niet meer dan?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:58 schreef bondage het volgende:
[..]
12 of 13 was die toen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:58 schreef just me het volgende:
[..]
Brechtje en haar pony.... das lang geleden!
Begrijpelijk. Wat een bazin.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb laatst een top-10 oldbies in 40+ gepost in het dagcijfertopic.
just me stond bovenaan.
en nu is het een grote brechtje geworden, woont samen enzo, time fliesquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Haar dochter heeft een nog lager ID-nummer.
Mensen die zijn geboren ten tijde dat FOK! is ontstaan zijn nu al redelijk groot. Kun je nagaan hoe lang deze site al bestaat.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:01 schreef just me het volgende:
[..]
en nu is het een grote brechtje geworden, woont samen enzo, time flies
ja dat klopt wel maar ik had me eerder aangemeld, zij was een lurksterquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij kwam toch op FOK! om te checken wat je dochter daar uitspookte?
Sinds die tijd heb ik goede band met Yvonne, een bannetje is zo geregeld.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:01 schreef just me het volgende:
[..]
en nu is het een grote brechtje geworden, woont samen enzo, time flies
Heb jij de grote crash ook nog meegemaakt?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:03 schreef just me het volgende:
[..]
ja dat klopt wel maar ik had me eerder aangemeld, zij was een lurkster
ik heb nog met Brechtje in één bed geslapen!quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Sinds die tijd heb ik goede band met Yvonne, een bannetje is zo geregeld.
Was die in 2009?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb jij de grote crash ook nog meegemaakt?
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:02 schreef bondage het volgende:
Mensen die zijn geboren ten tijde dat FOK! is ontstaan zijn nu al redelijk groot. Kun je nagaan hoe lang deze site al bestaat.
quote:Op donderdag 18 december 2014 14:46 schreef Kingstown het volgende:
In de categorie nutteloze feitjes. De top-10 met het laagste user-id die deze maand op 40+ hebben gepost,
675 just me
2629 Juup©
2651 svann
2964 Armageddon
6644 ElizabethR
6941 APK
6990 golfer
7889 tong80
8136 Bluezz
9859 Karina
Grote meetings vind ik engquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:05 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb nog met Brechtje in één bed geslapen!
Tuurlijk, ik heb zoveel meegemaakt hierquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:05 schreef bondage het volgende:
[..]
was bij Yvonne thuis, select gezelschapquote:
Ok. Ik was al voor 2009 lid, maar kon toen niet meer inloggen met mijn oude naam. Sindsdien deze.quote:
en wat is jouw oude naam?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok. Ik was al voor 2009 lid, maar kon toen niet meer inloggen met mijn oude naam. Sindsdien deze.
Mijn lurker account met 0 posts is toen verdwenen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Hier staat iets over de grote crash: FB / Bart?Ruud?Willem?Morgen in RTL Live!!quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok. Ik was al voor 2009 lid, maar kon toen niet meer inloggen met mijn oude naam. Sindsdien deze.
Ik lurkte ook naar wat mn dochter deed. Geen Fok.. Maar toenmaals een vage fotosite waar ze in Spanje helemaal gek van waren .. Later op Facebook heb ik haar gewoon uitgenodigd en dat accepteerde ze... Wel weer wat ouder was ze.. Ik heb dr zelfs verteld dat ze een niet juiste naam gebruikte ... In SPanje gebruiken ze 2 achternamen , die van de vader en de moeder.... Maar ik stond er niet bij en sinds toen wel ...quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:03 schreef just me het volgende:
[..]
ja dat klopt wel maar ik had me eerder aangemeld, zij was een lurkster
Omdat Ess een schatje is en monitor een beetje flieft op haar is.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waarom staat er altijd![]()
bij essnhills?
Oh, dat is heel wat anders dan. En wist ik niet, ik denk niet dat ik toen al op fok zat, was wel iets later.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Hier staat iets over de grote crash: FB / Bart?Ruud?Willem?Morgen in RTL Live!!
Was in 2002 die reactie, de crash was eerder volgens mij.
Harry, vleermuis, cynix enzo.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:06 schreef just me het volgende:
[..]
was bij Yvonne thuis, select gezelschap
Ripquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn lurker account met 0 posts is toen verdwenen.
Ow jee....ik ben vandaag een beetje onaardig tegen haar gweeest.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:10 schreef bondage het volgende:
Omdat Ess een schatje is en monitor een beetje flieft op haar is.
ik heb de foto's nogquote:
Foeiquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow jee....ik ben vandaag een beetje onaardig tegen haar gweeest.
ik denk dat ik ze als .jpg opgestuurd gekregen hebquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Met een camera gemaakt en ointwikkeld binnen een half uur bij de plaatselijke fotoboer....
Ess is gewoon een schatje. En ze kan het vast wel hebbenquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Morgen weer een nieuwe dag. Zal ik nog onaardiger zijn, zodat Monitor haar op kan vangen.
ijsmeisquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:16 schreef sig000 het volgende:
Heb nog een Fok! rar nog ergens op een HD.
Ze noemde me een noob, dus het zal wel goed zitten.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:17 schreef bondage het volgende:
Ess is gewoon een schatje. En ze kan het vast wel hebben
Waar was je n00b in dan?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ze noemde me een noob, dus het zal wel goed zitten.
Ik heb 'm nog ingepakt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Die kun je beter niet bezitten...
Och, daar hou ik me niet zo mee bezigquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Top-2000 gewauwel.
Ik roep al de halve dag dat ze 12 is, omdat ze geen enkel nummer kent.
Jij volgt echt wel veel hier.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Top-2000 gewauwel.
Ik roep al de halve dag dat ze 12 is, omdat ze geen enkel nummer kent.
Neuh, het ging over stats enzo.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:21 schreef golfer het volgende:
Nieuw bloed in 40+?
Iemand die in is voor bondage?
Ja niet te geloven, waar je gaat of staat kom je King tegen.. Soms ook zn eigen schuld omdat ie cross-post of vage topic links stuurt...quote:
Daar is de kelder voor toch?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:21 schreef golfer het volgende:
Nieuw bloed in 40+?
Ik zag je piemol ook voorbij komen. Dat is toch wel iets statisties?quote:
Nee, dat dan weer nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zag je pienol ook voorbij komen. Dat is toch wel iets statisties?
Heb je daar ook alle cijfers van bijgehouden?
In alle stadia?
Neuh... die gaan maar naar het keldertjequote:Op zaterdag 27 december 2014 00:21 schreef golfer het volgende:
Nieuw bloed in 40+?
Jij laat je hier gewoon strikken toch?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:24 schreef just me het volgende:
[..]
Neuh... die gaan maar naar het keldertje
Ik heb ook niets met handboeien eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb zelf weinig met handboeien enzo.
Meer met folie.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb ook niets met handboeien eigenlijk.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:26 schreef Braindead2000 het volgende:
Jullie posten best wel vlot hier of heeft dit te maken met het Choco-effect.
Warme choco verspreid zich sneller.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:26 schreef Braindead2000 het volgende:
Dat gaat met vlagen,quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:26 schreef Braindead2000 het volgende:
Normaal gesproken gaat er ongeveer 1 SC per dag doorheen....vandaag lag het tempo ietsje hoger ja.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:26 schreef Braindead2000 het volgende:
wij houden de boel levendig hier!quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:26 schreef Braindead2000 het volgende:
Is toch juist lekker rustig. Volgens sommige....quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nou, sinds jij een stuk minder in UTO-sc post, is die reeks gedecimeerd.
Ik denk dat bondage dat meer is.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:27 schreef chufi het volgende:
Choco haal je toch uit een folie ... Ze is EXpert!!
En gezellig.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:27 schreef just me het volgende:
[..]
wij houden de boel levendig hier!
wie is EX ??quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:27 schreef chufi het volgende:
Choco kun je beter in folie wikkelen. Daarna er natuurlijk wel weer uithalen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:27 schreef chufi het volgende:
Ik las het inderdaad.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah zo. Maar klopt inderdaad, ben gek op plastic folie
Ah vertel ..quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat bondage dat meer is.
Komt ie dan terug?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben ik blij dat het bijna 2 januari is. Piet gebruikt dat soort woorden gelukkig nooit.
Dat is ook geen geheim. Iemand vond het echter een keer leuk wat details uit KPD te lekken, dat vond ik wat minder.quote:
wachten duurt lang....quote:
Ik weet het, was geen leuke situatie en erg kinderachtig.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is ook geen geheim. Iemand vond het echter een keer leuk wat details uit KPD te lekken, dat vond ik wat minder.
Die gaat ook niet zo'n muts op zijn hoofd zetten.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben ik blij dat het bijna 2 januari is. Piet gebruikt dat soort woorden gelukkig nooit.
We zullen zien.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als het goed is wordt hij dan ontslagen uit Mainkofen ja.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:32 schreef Kingstown het volgende:
Ik krijg beelden in mijn hoofd van Jurny met een strak blauw glimmend pakje aan.
Zit ie in Zuid Duitsland in zo'n ouderen opvangcomplex waar ook je vriend zit >???quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als het goed is wordt hij dan ontslagen uit Mainkofen ja.
Jup, en dan worden er wat trollkloons uit de kast gehaald omdat men niet de ballen heeft om met het originele account te posten... Maar rust is volgens mij wedergekeerd. De kloons hebben inmiddels ban en sinds dien is het redelijk rustig.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet het, was geen leuke situatie en erg kinderachtig.
Volgens het samenvattingentopic wel ja en dat is altijd erg accuraat.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:33 schreef chufi het volgende:
Zit ie in Zuid Duitsland in zo'n ouderen opvangcomplex waar ook je vriend zit >???
Gelukkig maar dan, dat de rust weer terug is.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, en dan worden er wat trollkloons uit de kast gehaald omdat men niet de ballen heeft om met het originele account te posten... Maar rust is volgens mij wedergekeerd. De kloons hebben inmiddels ban en sinds dien is het redelijk rustig.
alzheimer slaat toequote:
Mooi geweest die KLPDquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, en dan worden er wat trollkloons uit de kast gehaald omdat men niet de ballen heeft om met het originele account te posten... Maar rust is volgens mij wedergekeerd. De kloons hebben inmiddels ban en sinds dien is het redelijk rustig.
Ik heb er alle vertrouwen inquote:
Op zich wel een mooi complex daar..quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Volgens het samenvattingentopic wel ja en dat is altijd erg accuraat.
kan ook korzakov zijn...quote:
Daar weet ik niets vanquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Beter dan elk Nederlands ouderencentrumquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is echt heel mooi ja. Omgeving is ook prachtig.
ik heb mijn deuren dicht!quote:
ik heb geen ideequote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:38 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb mijn deuren dicht!
Verstandig
[..]
ik heb geen idee
Moi
Paar deuren verder woont een Russische Armeniër en die heeft garagebedrijf om de hoek.quote:
tis weer sjoef timequote:
Ah ja, sommige hebben wat moeite met mijn naam. Arme zieltjesquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan, dat de rust weer terug is.
Nare mensen zijn er soms.
Arme zieltjes inderdaad.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah ja, sommige hebben wat moeite met mijn naam. Arme zieltjes
is het de drank ?quote:
Ah, gaat onze grote king verhaaltjes vertellen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetje de vaart er in, dan krijgen we eeen nieuw record... King verteld daar alles over
King is een beetje afgeleid, want hij zag Eska ergens anders posten.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:42 schreef chufi het volgende:
Beetje de vaart er in, dan krijgen we eeen nieuw record... King verteld daar alles over
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Arme zieltjes inderdaad.
Ik vind je naam prima.
Verliefd.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
King is een beetje afgeleid, want hij zag Eska ergens anders posten.
en hoeveel zit er in jequote:
Dan roep je dr maar hier heenquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
King is een beetje afgeleid, want hij zag Eska ergens anders posten.
Ja maar golfer kwam al eerder vanaovond met de Amerikaanse dienst die mee zou lezen ..quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik doelde op de royale politiedienst
Arme jij.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Al jaren en jaren en jaren en jaren, maar het is niet wederzijds.
NSA ja. Illoeminatie zeg ik je.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar golfer kwam al eerder vanaovond met de Amerikaanse dienst die mee zou lezen ..
Is niet zielig hoor, wordt het een grote jongen vanquote:
Zo kan je het ook bekijken.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee joh....niets romantischer als een onbereikbare liefde.
Luister lekker top2000 met esquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee joh....niets romantischer als een onbereikbare liefde.
Was hij toch al.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:48 schreef just me het volgende:
[..]
Is niet zielig hoor, wordt het een grote jongen van
was is groot ? Hij kan er alleen maar van leren en volwassen wordenquote:
Zo is datquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:48 schreef just me het volgende:
[..]
Is niet zielig hoor, wordt het een grote jongen van
Dat laatste wel ja.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:49 schreef just me het volgende:
[..]
was is groot ? Hij kan er alleen maar van leren en volwassen worden
Dat zegt mij niets... deephouse/// Denk ik aan een kelder ...quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat mensen die top2000 altijd weer zo interessant vinden. Gewoon de hele dag deephouse
Dub.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat mensen die top2000 altijd weer zo interessant vinden. Gewoon de hele dag deephouse
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zegt mij niets... deephouse/// Denk ik aan een kelder ...
Gewoon goede house. Lekker relax.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zegt mij niets... deephouse/// Denk ik aan een kelder ...
Ja.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:52 schreef bondage het volgende:
Had je mijn bondage linkje in sig al gecheckt Choco?
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:52 schreef bondage het volgende:
Had je mijn bondage linkje in sig al gecheckt Choco?
Toch wel in erecte toestand?quote:
Sommige zeggen wel eens: och, is dat het... Alsof ze hadden verwacht dat één of andere keiharde BDSM'ert zou zijnquote:
Eens moet de eerste keer zijn. Toch?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan in ieder geval.
Ik weet hoe sommige mensen er over denken. Sommige mensen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Sommige zeggen wel eens: och, is dat het... Alsof ze hadden verwacht dat één of andere keiharde BDSM'ert zou zijn
het doet mij niks in elk geval, ik zit hier met een koppie thee en een boterham met pindakaasquote:
Wat voor thee?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:57 schreef FANN het volgende:
[..]
het doet mij niks in elk geval, ik zit hier met een koppie thee en een boterham met pindakaas
jullie te zolgen
EN de Griek zit weer met zn muziek te kloten?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:57 schreef FANN het volgende:
[..]
het doet mij niks in elk geval, ik zit hier met een koppie thee en een boterham met pindakaas
jullie te zolgen
Inderdaad, dat dusquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet hoe sommige mensen er over denken. Sommige mensen.
Klopt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Eens moet de eerste keer zijn. Toch?
Wat is zolgen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:57 schreef FANN het volgende:
[..]
jullie te volgen
Verschil moet er zijnquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:57 schreef FANN het volgende:
[..]
jullie te volgen
Je was idd verdacht stil vanavond.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:57 schreef FANN het volgende:
jullie te volgen
Nee, die was moe en ging slapen, maar ik ben nog te wakkerquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
EN de Griek zit weer met zn muziek te kloten?
Goed spul die Zenthee.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je was idd verdacht stil vanavond.
mja, dat kan ik ook hoor, gewoon mijn waffel houdenquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je was idd verdacht stil vanavond.
Jeej.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:59 schreef Kingstown het volgende:
Cuhfi heeft gelijk....dit wordt een recordtopic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |