en nu is het een grote brechtje geworden, woont samen enzo, time fliesquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Haar dochter heeft een nog lager ID-nummer.
Mensen die zijn geboren ten tijde dat FOK! is ontstaan zijn nu al redelijk groot. Kun je nagaan hoe lang deze site al bestaat.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:01 schreef just me het volgende:
[..]
en nu is het een grote brechtje geworden, woont samen enzo, time flies
ja dat klopt wel maar ik had me eerder aangemeld, zij was een lurksterquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij kwam toch op FOK! om te checken wat je dochter daar uitspookte?
Sinds die tijd heb ik goede band met Yvonne, een bannetje is zo geregeld.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:01 schreef just me het volgende:
[..]
en nu is het een grote brechtje geworden, woont samen enzo, time flies
Heb jij de grote crash ook nog meegemaakt?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:03 schreef just me het volgende:
[..]
ja dat klopt wel maar ik had me eerder aangemeld, zij was een lurkster
ik heb nog met Brechtje in één bed geslapen!quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Sinds die tijd heb ik goede band met Yvonne, een bannetje is zo geregeld.
Was die in 2009?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb jij de grote crash ook nog meegemaakt?
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:02 schreef bondage het volgende:
Mensen die zijn geboren ten tijde dat FOK! is ontstaan zijn nu al redelijk groot. Kun je nagaan hoe lang deze site al bestaat.
quote:Op donderdag 18 december 2014 14:46 schreef Kingstown het volgende:
In de categorie nutteloze feitjes. De top-10 met het laagste user-id die deze maand op 40+ hebben gepost,
675 just me
2629 Juup©
2651 svann
2964 Armageddon
6644 ElizabethR
6941 APK
6990 golfer
7889 tong80
8136 Bluezz
9859 Karina
Grote meetings vind ik engquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:05 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb nog met Brechtje in één bed geslapen!
Tuurlijk, ik heb zoveel meegemaakt hierquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:05 schreef bondage het volgende:
[..]
was bij Yvonne thuis, select gezelschapquote:
Ok. Ik was al voor 2009 lid, maar kon toen niet meer inloggen met mijn oude naam. Sindsdien deze.quote:
en wat is jouw oude naam?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok. Ik was al voor 2009 lid, maar kon toen niet meer inloggen met mijn oude naam. Sindsdien deze.
Mijn lurker account met 0 posts is toen verdwenen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Hier staat iets over de grote crash: FB / Bart?Ruud?Willem?Morgen in RTL Live!!quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok. Ik was al voor 2009 lid, maar kon toen niet meer inloggen met mijn oude naam. Sindsdien deze.
Ik lurkte ook naar wat mn dochter deed. Geen Fok.. Maar toenmaals een vage fotosite waar ze in Spanje helemaal gek van waren .. Later op Facebook heb ik haar gewoon uitgenodigd en dat accepteerde ze... Wel weer wat ouder was ze.. Ik heb dr zelfs verteld dat ze een niet juiste naam gebruikte ... In SPanje gebruiken ze 2 achternamen , die van de vader en de moeder.... Maar ik stond er niet bij en sinds toen wel ...quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:03 schreef just me het volgende:
[..]
ja dat klopt wel maar ik had me eerder aangemeld, zij was een lurkster
Omdat Ess een schatje is en monitor een beetje flieft op haar is.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waarom staat er altijd![]()
bij essnhills?
Oh, dat is heel wat anders dan. En wist ik niet, ik denk niet dat ik toen al op fok zat, was wel iets later.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Hier staat iets over de grote crash: FB / Bart?Ruud?Willem?Morgen in RTL Live!!
Was in 2002 die reactie, de crash was eerder volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |