Lekker iddquote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Jezus man je foto staat zelf in de OP
ja échtquote:
Ah ja, diequote:Op vrijdag 26 december 2014 23:36 schreef FANN het volgende:
zijn dat alleen kerels daar?
[..]
ja écht![]()
US / [M S&G] FOK!kers Sexy & Gewaagd #45
Ik had beter bij de eerste pagina kunnen kijken i.p.v. de laatste
Die M staat voor Man en de vrouwelijke serie daar staat een....? Nou?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
ja écht![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die M staat voor Man en de vrouwelijke serie daar staat een....? Nou?
Das geen KPDquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
ja écht![]()
jezusquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:41 schreef bondage het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/2152205/5/50#147777054
Ik dacht dat er niet gelinkt mocht worden naar kpd.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:41 schreef bondage het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/2152205/5/50#147777054
Nee hoor, maar ik vraag me altijd af waarom je zoiets zou posten, maar zal wel de kick zijn ofzoquote:
Nooit geweten. Je kunt er sowieso alleen bij als je toegang hebt dus zie niet in waarom niet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dacht dat er niet gelinkt mocht worden naar kpd.
Users die geen toegangsrechten hebben in KPD die kunnen dit niet zien.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:42 schreef ChocoFan het volgende:
En niet iedereen kan het zietquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik vraag me altijd af waarom je zoiets zou posten, maar zal wel de kick zijn ofzo
als je je niet hebt aangemeld daar kan je niks zien, dus kan geen kwaadquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje mager....quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:43 schreef bondage het volgende:
[..]
En niet iedereen kan het zietEn mijn hoofd staat er niet bij.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Nooit geweten. Je kunt er sowieso alleen bij als je toegang hebt dus zie niet in waarom niet.
Aha, jeej, ik kan het zien.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Users die geen toegangsrechten hebben in KPD die kunnen dit niet zien.
Wanneer je geen toegang hebt alleenquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar dan kan je ook niet linken.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wanneer je geen toegang hebt alleen
Trouwens....als je niet zeker bent of iets wel of niet mag, dan moet je dat aan Deisyy vragen.quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar dan kan je ook niet linken.
Ik zal het proberen te onthouden.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Trouwens....als je niet zeker bent of iets wel of niet mag, dan moet je dat aan Deisyy vragen.
Dat is onze zelf aangewezen mod.
Ah, FANN wil meer.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:46 schreef FANN het volgende:
Wanneer kunnen we King en Chuf bewonderen?
20 jaar geleden had ik daar meteen gepost.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:46 schreef FANN het volgende:
Wanneer kunnen we King en Chuf bewonderen?
oh weet ik niet meer waarom ik dat heb gedaanquote:
Zoiets iddquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
20 jaar geleden had ik daar meteen gepost.
Nu moet je dat niet meer willen.
Totdat ze een dickpic in d'r DM ontvangt, dan gaat ze met hoofdletters in haar profiel zetten dat ze een relatie heeft.quote:
Had Remlof weer eens teveel gezopen? Die heeft zichzelf soms echt niet onder controle die manquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:47 schreef FANN het volgende:
[..]
oh weet ik niet meer waarom ik dat heb gedaanmet één account heb ik mezelf aangemeld
geloof ik en bij een andere kregen we het allemaal een keer kado van Remlof, was in de RLS
waarom ben ik vergeten
Zal dat echt zoveel gebeuren? Dus kerels die vanuit het niets ineens hun bratwurst DM'en?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Totdat ze een dickpic in d'r DM ontvangt, dan gaat ze met hoofdletters in haar profiel zetten dat ze een relatie heeft.
Ik kan wel een handboek met gebruikregels in 40+ voor je maken.quote:
Toch is ie jaren FA geweest.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Had Remlof weer eens teveel gezopen? Die heeft zichzelf soms echt niet onder controle die man
dat weet ik écht niet meer hoor.... je zit hier wel in 40+ dus soms is het geheugen een beetjequote:Op vrijdag 26 december 2014 23:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Had Remlof weer eens teveel gezopen? Die heeft zichzelf soms echt niet onder controle die man
Ik geef je geen ongelijk. Staat veel leuks in de vrouwelijke versie van dat topic.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik keek er regelmatig. Best wel interessant
Hoeft niet want zoveel boeit het me nu ook weer niet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kan wel een handboek met gebruikregels in 40+ voor je maken.![]()
Einde van het verhaal is trouwens dat niemand zich aan die regels houdt.
Durf er geen getal op te plakken, maar ik heb van meerdere dames gehoord dat het gebeurt....en ook bewijs gezien. Dat laatste zat ik niet echt op te wachten, maar goed.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:49 schreef bondage het volgende:
Zal dat echt zoveel gebeuren? Dus kerels die vanuit het niets ineens hun bratwurst DM'en?
Had ik inderdaad een keer staanquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Totdat ze een dickpic in d'r DM ontvangt, dan gaat ze met hoofdletters in haar profiel zetten dat ze een relatie heeft.
Och, mijn geheugen is op dit moment ook niet zo snelquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:50 schreef FANN het volgende:
[..]
dat weet ik écht niet meer hoor.... je zit hier wel in 40+ dus soms is het geheugen een beetje
traag
In de mannelijke versie staat ook zeer veel lekkersleuks.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik geef je geen ongelijk. Staat veel leuks in de vrouwelijke versie van dat topic.
Dan zal je het hier niet lang volhouden, want als het jou niet boeit dat Deisyy hier de mod is, dan krijg je echt de hele meute tegen je. Als er 1 ding is wat we zijn, dan is het loyaal.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:50 schreef ChocoFan het volgende:
Hoeft niet want zoveel boeit het me nu ook weer niet.![]()
Ah jakkie bah. Kan me voorstellen dat je daar niet op te wachten zit inderdaad.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Durf er geen getal op te plakken, maar ik heb van meerdere dames gehoord dat het gebeurt....en ook bewijs gezien. Dat laatste zat ik niet echt op te wachten, maar goed.
Ik bedoel dat de regels mij niet boeien, ik overtreed ze waarschijnlijk toch niet met mijn brave gedrag.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan zal je het hier niet lang volhouden, want als het jou niet boeit dat Deisyy hier de mod is, dan krijg je echt de hele meute tegen je. Als er 1 ding is wat we zijn, dan is het loyaal.
Niet te nat wordenquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
In de mannelijke versie staat ook zeer veel lekkersleuks.
hot lijntje met Yvonnequote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:53 schreef Kingstown het volgende:
Ow ja...en kinderachtig. Enorm kinderachtig.
Och, genoeg piemels gezien in mijn leven, dus 1 meer of minder lig ik ook niet wakker van.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:53 schreef bondage het volgende:
Ah jakkie bah. Kan me voorstellen dat je daar niet op te wachten zit inderdaad.
onze lieve heer ookquote:
slierten en bonken ?quote:
Naja, die vrouwen zullen er ook wel niet op zitten te wachten. Ik heb er ook niet zoveel belang bij om ineens een dampende mossel in mijn DM te krijgen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Och, genoeg piemels gezien in mijn leven, dus 1 meer of minder lig ik ook niet wakker van.
nee dat zal wel via een DM gegaan zijnquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:56 schreef chufi het volgende:
Ooit wel eens fotos ontvangen van een fokster, maar dat was niet hier
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:57 schreef just me het volgende:
[..]
nee dat zal wel via een DM gegaan zijn
Ik ook wel, via de Appquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:56 schreef chufi het volgende:
Ooit wel eens fotos ontvangen van een fokster, maar dat was niet hier
Nee niet via Fok bedoel ikquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:57 schreef just me het volgende:
[..]
Wow fuck, jij hebt gewoon een spatie in je naam. Een echte überoldbie.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:57 schreef just me het volgende:
[..]
Brechtje en haar pony.... das lang geleden!quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Brechtje d'r pony was erg ziek en topic over stoofvlees viel niet goed toen.
nr 675quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Wow fuck, jij hebt gewoon een spatie in je naam. Een echte überoldbie.
Heb laatst een top-10 oldbies in 40+ gepost in het dagcijfertopic.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:58 schreef bondage het volgende:
Mag dat nu niet meer dan?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:58 schreef bondage het volgende:
[..]
12 of 13 was die toen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:58 schreef just me het volgende:
[..]
Brechtje en haar pony.... das lang geleden!
Begrijpelijk. Wat een bazin.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb laatst een top-10 oldbies in 40+ gepost in het dagcijfertopic.
just me stond bovenaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |