SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mensen, shoutouts naar Hoink581 voor zijn inzet voor deze verkiezingen!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2014 22:14:17 ]
wat boeit dat, gewoon dat topic bezetten. lijkt me niet zo moeilijk. dan gaat die vaste garde wel naar bokt of zoquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft er behoefte aan in een topic te posten met een aantal downers uit de SC-reeks.
Ja maar wie zit daar allemaalquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Moet je Wickedmen even DM'en.
Wie zit daar allemaal bij dan? als al die andere lullen van de andere SC daarbij zitten laat dan maarquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Moet je Wickedmen even DM'en.
Ja, moet je Modus even dm'en.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:14 schreef Aberella het volgende:
Is er ook een userverkiezing SC whapp?
hallo hugo, ik heb op je gestemd als beste mod, geef me nu een positieve notequote:
Je hebt er al zo veelquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
hallo hugo, ik heb op je gestemd als beste mod, geef me nu een positieve note
Wickedmen, DP, Houses, Eend, ik, Zaktabak, Anti-Loper en nog een paar.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:15 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ja maar wie zit daar allemaal
[..]
Wie zit daar allemaal bij dan? als al die andere lullen van de andere SC daarbij zitten laat dan maar
aantal is in de laatste twee maand wel verdubbeld hihiquote:
Je kwijlt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
dp niet tochquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wickedmen, DP, Houses, Eend, ik, Zaktabak, Anti-Loper en nog een paar.
Dankje voot je stemquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gelukkig wel allemaal positiefquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
aantal is in de laatste twee maand wel verdubbeld hihi
Ook croetsjov?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wickedmen, DP, Houses, Eend, ik, Zaktabak, Anti-Loper en nog een paar.
Je wil gewoon mijn nummer zeg eerlijkquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:14 schreef Aberella het volgende:
Is er ook een userverkiezing SC whapp?
geen idee wie allemaal. iig supergirl, haan, wickedman, hugh en mahl dacht ik?, gz1000... nee niet de sc mensen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:15 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ja maar wie zit daar allemaal
[..]
Wie zit daar allemaal bij dan? als al die andere lullen van de andere SC daarbij zitten laat dan maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik maakte een (kwaliteits)grap, ik ben niet zo van het slijmen, ik haat mods. grapjequote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:17 schreef DjeDje het volgende:
GoejedagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jij verdient mquote:
hij zei gister nog dat hij nooit zn nummer aan een fokker zou gevenquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jawel die heeft sinds kort ook een smartphone.
feli, je zit bij de 500 meest nolife FOK!kersquote:
we zouden er wel een bazenapp van makenquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:18 schreef Aberella het volgende:
Als madeliefff een appie begint kom ik er ook in.
Leuk, met z'n tweeėn.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:18 schreef Aberella het volgende:
Als madeliefff een appie begint kom ik er ook in.
thx broquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
feli, je zit bij de 500 meest nolife FOK!kers
quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:17 schreef DjeDje het volgende:
ik duim voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
KLB BAZENWHAPPquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
we zouden er wel een bazenapp van maken
oke hansquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:23 schreef terrastegel het volgende:
Kut topicSEX / Condoom past niet
Ik zit heul niet met wickedmen en haan in een groepquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
geen idee wie allemaal. iig supergirl, haan, wickedman, hugh en mahl dacht ik?, gz1000... nee niet de sc mensen.
Heb je interesse in de groep van madeliefff en mij?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik zit heul niet met wickedmen en haan in een groep
Ik welquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:30 schreef Aberella het volgende:
[..]
Heb je interesse in de groep van madeliefff en mij?
Uiteraardquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:30 schreef Aberella het volgende:
[..]
Heb je interesse in de groep van madeliefff en mij?
Sorry ik werd gechanteerd en moest op DjeDje stemmenquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:31 schreef -supergirl- het volgende:
Er wordt niet meer op me gevote als tatjana >;O wat is dit
post naaktpics en je hebt mijn stemquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:31 schreef -supergirl- het volgende:
je nodigt niet echt uit voor waar de award voor staat namelijk (letterlijk geciteerd):quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:31 schreef -supergirl- het volgende:
quote:keihard doen/palen/volspuiten/anaal vernederen.
Dat is lief van je. 😊 normaal word ik hier wel standaard hoer genoemd namelijkquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
je nodigt niet echt uit voor waar de award voor staat namelijk (letterlijk geciteerd):
[..]
Misschien ben ik wel een meisjequote:Op dinsdag 23 december 2014 22:34 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ga weg man, deze app is alleen voor meisjes
sorryquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat is lief van je. 😊 normaal word ik hier wel standaard hoer genoemd namelijk
laatste keer dat ik m zag was 20 uur geledenquote:
Ik hoop dat hij niet ergens op z'n zolderkamer ligt en dat niemand hem vindquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
laatste keer dat ik m zag was 20 uur geleden
ja gedaan. Ik moest eerst nog ffe een sexy profielfoto plaatsen toch.quote:
Hoe vind je die van mij?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja gedaan. Ik moest eerst nog ffe een sexy profielfoto zetten toch.
Gisternacht om half 3 ofzo kwam die nog online.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
laatste keer dat ik m zag was 20 uur geleden
Ik dacht dat hij in vorig topic nog gepost had? Niet dus danquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gisternacht om half 3 ofzo kwam die nog online.
ja dat bedoelde ik hehequote:Op dinsdag 23 december 2014 22:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gisternacht om half 3 ofzo kwam die nog online.
Hoer.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat is lief van je. 😊 normaal word ik hier wel standaard hoer genoemd namelijk
Thx is op mysterylandquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:45 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja sexy ook. Mooie hotpants hoor
Ik sta erom bekend profielfoto's van vrouwen goed te beoordelen. Voor een mening waar je écht iets aan hebt kun je dus terecht in mijn DM.quote:
Robert, kun je niet lezen ofzoquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:47 schreef terrastegel het volgende:
Wie is deze fok!er?
[ afbeelding ]
Robert blijkbaar.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:47 schreef terrastegel het volgende:
Wie is deze fok!er?
[ afbeelding ]
Ik vind over het algemeen dat er weinig nieuwe en interessante topics worden geopend.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
KLB sterft een langzame dood zei ik net toch.
Dat vindt iedereen, op een aantal aidsusers na.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:54 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ik vind over het algemeen dat er weinig nieuwe en interessante topics worden geopend.
Vrijdagavond nog met pics.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:54 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ik vind over het algemeen dat er weinig nieuwe en interessante topics worden geopend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:57 schreef DjeDje het volgende:
Of een wa chat als de verkiezingen over zijn?JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:57 schreef DjeDje het volgende:
Of een wa chat als de verkiezingen over zijn?ik wil nu ook wel in een chatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Laten we er een maken, we zijn dus al met 3quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik wil nu ook wel in een chat
Nee, ik lees daar gewoon mee.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:59 schreef terrastegel het volgende:
Vragen jullie je soms ook wel eens af wat er in het keldertje gepost wordt?
kan niet, daar geldt antilurkbeleid. houdt in dat je verplicht bent om te postenquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, ik lees daar gewoon mee.
Wie zegt dat ik dat niet gewoon doe dan?quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
kan niet, daar geldt antilurkbeleid. houdt in dat je verplicht bent om te posten
jezus stage 5 clingerquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:47 schreef terrastegel het volgende:
Wie is deze fok!er?
[ afbeelding ]
Dacht dat dat 18+ wasquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat niet gewoon doe dan?
Nee, ik heb daar serieus toegang.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dacht dat dat 18+ was![]()
Maar je zit sowieso uit je nek te lullen
Oh okequote:Op dinsdag 23 december 2014 23:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, ik heb daar serieus toegang.
Leg eens uit wat voor superranzige dingen jij lekker vindt dat je daar bij mag.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik wil ook in jullie chatquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:00 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Laten we er een maken, we zijn dus al met 3![]()
DjeDje,jij en ik
Dat houd ik liever privé als je het niet erg vindt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Leg eens uit wat voor superranzige dingen jij lekker vindt dat je daar bij mag.
lolquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, Danny weet het dus wij moeten het zeker weten.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dat houd ik liever privé als je het niet erg vindt.
Danny is er min of meer bij betrokken, jullie niet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, Danny weet het dus wij moeten het zeker weten.
Anders een KIK chat? geen nummers nodig danquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:09 schreef Blackings het volgende:
WA groepsgesprek, dunno, ik ga mijn nummer niet aan FOKkers geven.
...quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Danny is er min of meer bij betrokken, jullie niet.
Guus pls.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de rest maar beter voor me kan houden.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:12 schreef Blackings het volgende:
Danny is bietje iemand die met klauwhamer voor je deur staat, of een strenge admin dunno.
Guus zijn fetish zijn kale mannen met een forum.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de rest maar beter voor me kan houden.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Guus zijn fetish zijn kale mannen met een forum.
lol beste fatoe van Hoink van de afgelopen 3 maandenquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Guus zijn fetish zijn kale mannen met een forum.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:10 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Anders een KIK chat? geen nummers nodig dan
Gwn kik is wel hendigquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:16 schreef Blackings het volgende:
Hoink 2013 > Hoink 2014
Quote if u agree
ik ben gehecht aan m'n privacy, ok?quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:19 schreef DjeDje het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat mensen iets met je nummer zouden doen.
Niks persoonlijks, alleen naamquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:20 schreef terrastegel het volgende:
Kik= met een username -> geen persoonlijke informatie
WA= met mobiel nummer -> persoonlijke informatie
Kik dusquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:20 schreef terrastegel het volgende:
Kik= met een username -> geen persoonlijke informatie
WA= met mobiel nummer -> persoonlijke informatie
En je telefoon nummer he;quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:22 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Niks persoonlijks, alleen naam
Op wa kan je mensen blokkeren en als ze je beginnen te stalken hard handig aanpakken.
Tot nu toe nooit problemen gehad met mijn nummer aan iemand geven en ik ben een gurrrrrrrrl.
Voeg chevycaprice69 maar toe danquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:22 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ik ook, zelfs al een groep aangemaakt
Op kik zitten we dusquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Voeg chevycaprice69 maar toe dan
Ik ben boi, en heb irl al regelmatig problemen met idioten die mijn nummer hebben.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:22 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Niks persoonlijks, alleen naam
Op wa kan je mensen blokkeren en als ze je beginnen te stalken hard handig aanpakken.
Tot nu toe nooit problemen gehad met mijn nummer aan iemand geven en ik ben een gurrrrrrrrl.
Die heb je de volgende dag toch wel z'n tanden uit de mond gerost?quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:25 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik ben boi, en heb irl al regelmatig problemen met idioten die mijn nummer hebben.
Werd ooit om 3 uur wakker gebeld "ey kom je jonko doen en devil inside kijken" lol.
Maar als mensen dat hier flikken dan zeg je ey goos niet meer doen alsjeblieftquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:25 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik ben boi, en heb irl al regelmatig problemen met idioten die mijn nummer hebben.
Werd ooit om 3 uur wakker gebeld "ey kom je jonko doen en devil inside kijken" lol.
Nee, wel een volle cockblock gezetquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die heb je de volgende dag toch wel z'n tanden uit de mond gerost?
Nicequote:Op dinsdag 23 december 2014 23:32 schreef Blackings het volgende:
[..]
Nee, wel een volle cockblock gezet
Zeker.quote:
Kik de messenger appquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:42 schreef -supergirl- het volgende:
Wat is kik. Doet me aan habbo denken. LOOP OF KICK!
PRAAT OF KICK!
RUIL OF KICK!
Maar goed. Ik wil alleen in de wa-groep waar aber en madelief in zitten
Sorry maat, we zijn over op WAquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:40 schreef Blackings het volgende:
beter voegt die terrasneger mij snel toe
boeeeeeeeee dan hoef ik niet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:43 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Sorry maat, we zijn over op WA
Kik is voor trieste mensen die whatsapp niet gebruiken omwille van privacy.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:42 schreef -supergirl- het volgende:
Wat is kik. Doet me aan habbo denken. LOOP OF KICK!
PRAAT OF KICK!
RUIL OF KICK!
Maar goed. Ik wil alleen in de wa-groep waar aber en madelief in zitten
lol snapje chefquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar beter hoeren jullie op met die app want nu is hier al helemaal niets meer te beleven
Neequote:Op dinsdag 23 december 2014 23:52 schreef Blackings het volgende:
Guus_Ongeluk7 ligt lekker in de mond
hoezo ben je dan triestquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:52 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Kik is voor trieste mensen die whatsapp niet gebruiken omwille van privacy.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:53 schreef Blackings het volgende:
[..]
hoezo ben je dan triest
je bent triest als je chimeids op internet gaat benijden met privégegevens, mongool.
wie zijn er op dit moment in die groep danquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:53 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik snap aan de ene kant wel waarom je nirt op whapp wil. Maar wij doen er echt niks mee.
ja daarom iddquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:53 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Waarom die 7? Omdat 7-7=0 illuminatie?
Ik had t gelezen. Graag door willen lezen vanochten maar topic was plots weg.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:53 schreef Blackings het volgende:
[..]
hoezo ben je dan triest
je bent triest als je chimeids op internet gaat benijden met privégegevens, mongool.
stalkerhumorquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:53 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Waarom die 7? Omdat 7-7=0 illuminatie?
Omdat kik ook geen privacy heeft.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:53 schreef Blackings het volgende:
[..]
hoezo ben je dan triest
Terras chevy en IIIIIIIIKquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:53 schreef Blackings het volgende:
[..]
wie zijn er op dit moment in die groep dan
Als je een beetje normaal doet kan het gewoon hoor. Maar wat voor een triest figuur ben je als je telefoonnummers ed op internet gaat gooien?quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:53 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
FOK!kers die je nummer hebben, dat kan toch nooit goedgaan?
ja ik had tr gezet om die boi, maar guus ongeluk 5 en fylax gingen zo'n forum spammen dus dat topic was 100% kenser.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:54 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik had t gelezen. Graag door willen lezen vanochten maar topic was plots weg.
Het is guuspech6quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:55 schreef Blackings het volgende:
[..]
ja ik had tr gezet om die boi, maar guus ongeluk 5 en fylax gingen zo'n forum spammen dus dat topic was 100% kenser.
ja echt hé, kut guus en fylaxquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:55 schreef Blackings het volgende:
[..]
ja ik had tr gezet om die boi, maar guus ongeluk 5 en fylax gingen zo'n forum spammen dus dat topic was 100% kenser.
ok geen interesse.quote:
Djedje, chevy en ikquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:53 schreef Blackings het volgende:
[..]
wie zijn er op dit moment in die groep dan
pech ligt niet lekker in de mondquote:
Ohhh. Jammer wil het graag lezen namelijk. Zou dat evt kunnen denk je?quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:55 schreef Blackings het volgende:
[..]
Triest als jij in zo'n groep gaat bedoel je?quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:54 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Als je een beetje normaal doet kan het gewoon hoor. Maar wat voor een triest figuur ben je als je telefoonnummers ed op internet gaat gooien?
tien miljoen miljard keer beter dan ongelukquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:56 schreef Blackings het volgende:
[..]
pech ligt niet lekker in de mond
ja google de TT met topicnummer en open het in google cachequote:Op dinsdag 23 december 2014 23:56 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ohhh. Jammer wil het graag lezen namelijk. Zou dat evt kunnen denk je?
0643632577quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:54 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Als je een beetje normaal doet kan het gewoon hoor. Maar wat voor een triest figuur ben je als je telefoonnummers ed op internet gaat gooien?
als iemand mij uitlegt hoe ik in mijn google cache kom kan ik kijken voor je.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:56 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Probeer Google cachequote:Op dinsdag 23 december 2014 23:56 schreef DjeDje het volgende:
[..]
guus is geen rapper dus.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
tien miljoen miljard keer beter dan ongeluk
klik op de snelkoppeling googlecache.exe op je bureaubladquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
als iemand mij uitlegt hoe ik in mijn google cache kom kan ik kijken voor je.
Nee als er mensen zoals jij zijn die nog zouden gaan dreigen nummers op het internet te gaan gooien.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:56 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Triest als jij in zo'n groep gaat bedoel je?
oja tuurlijkquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
klik op de snelkoppeling googlecache.exe op je bureaublad
0684165248quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:57 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Nee als er mensen zoals jij zijn die nog zouden gaan dreigen nummers op het internet te gaan gooien.
Maar dat even ter zijde.
Als er nog mensen in de WA chat willen pm of dm dan even
Dat zou ik nooit doen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:57 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Nee als er mensen zoals jij zijn die nog zouden gaan dreigen nummers op het internet te gaan gooien.
Maar dat even ter zijde.
Als er nog mensen in de WA chat willen pm of dm dan even
Alleen als je hier pics van je tieten post.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:58 schreef DjeDje het volgende:
Ik zit op mobiel, kan google cache dan ook?
jawel chef.quote:
Nee volgens mij moet je de pagina zelf hebben bekeken. Iemand anders moet het voor je doen en ik zit in incognito, dus kan niet voor je.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:58 schreef DjeDje het volgende:
Ik zit op mobiel, kan google cache dan ook?
Ik zoek het zelf wel uit.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Alleen als je hier pics van je tieten post.
heeft ze niet, gr.quote:
lol een viezerik als jij zit uiteraard in incognito, en je hoeft de pagina niet bezocht te hebben.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:59 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Nee volgens mij moet je de pagina zelf hebben bekeken. Iemand anders moet het voor je doen en ik zit in incognito, dus kan niet voor je.
Ik keek net ff terug in de reeks voor het topicnummer, maar er ontbreekt er geen. Geen idee welke het is nuquote:
Nee.quote:
62quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik keek net ff terug in de reeks voor het topicnummer, maar er ontbreekt er geen. Geen idee welke het is nu
topic #61 was het, bestaat nog maar heul veul posts zijn verwijderdquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik keek net ff terug in de reeks voor het topicnummer, maar er ontbreekt er geen. Geen idee welke het is nu
Heb je nou herpes?quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:59 schreef Blackings het volgende:
[..]
lol een viezerik als jij zit uiteraard in incognito, en je hoeft de pagina niet bezocht te hebben.
Nee is 62, want het werd pas rond 02:00 verwijderd, en toen is dat nieuwe gepost. 61 is 00:35. Toen was dat nog niet.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
topic #61 was het, bestaat nog maar heul veul posts zijn verwijderd
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2181186/1/25
Maar ik weet niet hoe ik nu de cache moet krijgen.
Klopt. Was #62 retronet is stomquote:Op woensdag 24 december 2014 00:02 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Nee is 62, want het werd pas rond 02:00 verwijderd, en toen is dat nieuwe gepost. 61 is 00:35. Toen was dat nog niet.
wil je fittie danquote:Op woensdag 24 december 2014 00:02 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Nee is 62, want het werd pas rond 02:00 verwijderd, en toen is dat nieuwe gepost. 61 is 00:35. Toen was dat nog niet.
Nummer 62 was verwijderd als het goed is. Als je goed kijkt zit er een groot tijdverschil ergens tussen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
pagina 2 ook ff plsquote:Op woensdag 24 december 2014 00:02 schreef Blackings het volgende:
http://webcache.googleuse(...)&hl=nl&ct=clnk&gl=nl
Jij bent echt geobsedeerd.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:05 schreef Blackings het volgende:
Nee zoiets doet Huge niet, en dan moeten jullie maar in onze chatt komenquote:Op woensdag 24 december 2014 00:06 schreef Der_Mann het volgende:
straks wordt dit topic ook verwijderd
Wat is er eigenlijk verder op Retroforum gebeurd? Ik weet niet waar die topics staan.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:06 schreef Der_Mann het volgende:
straks wordt dit topic ook verwijderd
We kregen een beetje ruzie met een user genaamd gabber en de admin werd boos. toen werden we allemaal gebannedquote:Op woensdag 24 december 2014 00:07 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk verder op Retroforum gebeurd? Ik weet niet waar die topics staan.
geen idee waar je het over hebt.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:07 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk verder op Retroforum gebeurd? Ik weet niet waar die topics staan.
kun je ook alle pagina's in één keer weergeven of niet?quote:Op woensdag 24 december 2014 00:07 schreef Blackings het volgende:
[..]
door?quote:
natuurlijk nietquote:Op woensdag 24 december 2014 00:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
kun je ook alle pagina's in één keer weergeven of niet?
Van topic 62 met retronet in de tt.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:07 schreef Blackings het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 december 2014 00:09 schreef Blackings het volgende:
ik ben nu gewoon actief lid op dat forum not even joking, jullie moesten zo nodig trollen..
quote:Op woensdag 24 december 2014 00:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
kun je ook ff 3 t/m 6 sturen dan?
En hier op FOK! nog gezeik gehad?quote:Op woensdag 24 december 2014 00:07 schreef terrastegel het volgende:
[..]
We kregen een beetje ruzie met een user genaamd gabber en de admin werd boos. toen werden we allemaal gebanned
retro?quote:Op woensdag 24 december 2014 00:09 schreef Blackings het volgende:
ik ben nu gewoon actief lid op dat forum not even joking, jullie moesten zo nodig trollen..
hoiquote:
hmm nja niet echt veel, maar hugecooll kwam ertussen.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:10 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
En hier op FOK! nog gezeik gehad?
wat ga je mijn fatoe gebruikenquote:
utorrentquote:Op woensdag 24 december 2014 00:11 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Hoe heb je die gif zo snel gemaakt?
Zo jammer dat het eigenlijk niet mag, anders zou ik echt viva willen doen.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:11 schreef terrastegel het volgende:
[..]
hmm nja niet echt veel, maar hugecooll kwam ertussen.
Op retroforum lul.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:11 schreef Blackings het volgende:
[..]
wat ga je mijn fatoe gebruiken
Je was niet eens bij de grap dus jammer voor je chef.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:13 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Op retroforum lul.Je grap is echt niet goed genoeg om na te doen, als je dat denkt.
Nou en, je bent zo'n kneus, dat je geen leuke grappen kunt maken.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:14 schreef Blackings het volgende:
[..]
Je was niet eens bij de grap dus jammer voor je chef.
Ga jij maar op vooronderzoek uit.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:16 schreef Blackings het volgende:
maar weet iemand al hoe we deadprez naar gaza gaan brengen?
Jawel ik heb ooit een e-mail ontvangen van forum@fok.nl met complimenten voor mijn grappen.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:17 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Nou en, je bent zo'n kneus, dat je geen leuke grappen kunt maken.
Jij kan niet weg blijven he :squote:Op woensdag 24 december 2014 00:17 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Ga jij maar op vooronderzoek uit.
Wat wil je hier dan mee bereiken? Het is niet zo dat DjeDje je hiervoor gaat pijpen hoor.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:20 schreef Blackings het volgende:
[..]
Jawel ik heb ooit een e-mail ontvangen van forum@fok.nl met complimenten voor mijn grappen.
Overigens hoef ik helemaal niet grappig te zijn en probeer ik het ook niet.
Misschien moet jij het eens proberen ipv vrouwelijke users op een internetforum te stalken.
Dit is het enige waaraan jij denkt, je bent hier gewoon irritant aanwezig en je bent een viespeuk.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:21 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Wat wil je hier dan mee bereiken? Het is niet zo dat DjeDje je hiervoor gaat pijpen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |