ja dat bedoelde ik hehequote:Op dinsdag 23 december 2014 22:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gisternacht om half 3 ofzo kwam die nog online.
Hoer.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat is lief van je. 😊 normaal word ik hier wel standaard hoer genoemd namelijk
Thx is op mysterylandquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:45 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja sexy ook. Mooie hotpants hoor
Ik sta erom bekend profielfoto's van vrouwen goed te beoordelen. Voor een mening waar je écht iets aan hebt kun je dus terecht in mijn DM.quote:
Robert, kun je niet lezen ofzoquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:47 schreef terrastegel het volgende:
Wie is deze fok!er?
[ afbeelding ]
Robert blijkbaar.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:47 schreef terrastegel het volgende:
Wie is deze fok!er?
[ afbeelding ]
Ik vind over het algemeen dat er weinig nieuwe en interessante topics worden geopend.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
KLB sterft een langzame dood zei ik net toch.
Dat vindt iedereen, op een aantal aidsusers na.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:54 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ik vind over het algemeen dat er weinig nieuwe en interessante topics worden geopend.
Vrijdagavond nog met pics.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:54 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ik vind over het algemeen dat er weinig nieuwe en interessante topics worden geopend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:57 schreef DjeDje het volgende:
Of een wa chat als de verkiezingen over zijn?JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:57 schreef DjeDje het volgende:
Of een wa chat als de verkiezingen over zijn?ik wil nu ook wel in een chatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Laten we er een maken, we zijn dus al met 3quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik wil nu ook wel in een chat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |