Uiteraardquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:30 schreef Aberella het volgende:
[..]
Heb je interesse in de groep van madeliefff en mij?
Sorry ik werd gechanteerd en moest op DjeDje stemmenquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:31 schreef -supergirl- het volgende:
Er wordt niet meer op me gevote als tatjana >;O wat is dit
post naaktpics en je hebt mijn stemquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:31 schreef -supergirl- het volgende:
je nodigt niet echt uit voor waar de award voor staat namelijk (letterlijk geciteerd):quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:31 schreef -supergirl- het volgende:
quote:keihard doen/palen/volspuiten/anaal vernederen.
Dat is lief van je. 😊 normaal word ik hier wel standaard hoer genoemd namelijkquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
je nodigt niet echt uit voor waar de award voor staat namelijk (letterlijk geciteerd):
[..]
Misschien ben ik wel een meisjequote:Op dinsdag 23 december 2014 22:34 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ga weg man, deze app is alleen voor meisjes
sorryquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat is lief van je. 😊 normaal word ik hier wel standaard hoer genoemd namelijk
laatste keer dat ik m zag was 20 uur geledenquote:
Ik hoop dat hij niet ergens op z'n zolderkamer ligt en dat niemand hem vindquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
laatste keer dat ik m zag was 20 uur geleden
ja gedaan. Ik moest eerst nog ffe een sexy profielfoto plaatsen toch.quote:
Hoe vind je die van mij?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja gedaan. Ik moest eerst nog ffe een sexy profielfoto zetten toch.
Gisternacht om half 3 ofzo kwam die nog online.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
laatste keer dat ik m zag was 20 uur geleden
Ik dacht dat hij in vorig topic nog gepost had? Niet dus danquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gisternacht om half 3 ofzo kwam die nog online.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |