ik maakte een (kwaliteits)grap, ik ben niet zo van het slijmen, ik haat mods. grapjequote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:17 schreef DjeDje het volgende:
GoejedagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jij verdient mquote:
hij zei gister nog dat hij nooit zn nummer aan een fokker zou gevenquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jawel die heeft sinds kort ook een smartphone.
feli, je zit bij de 500 meest nolife FOK!kersquote:
we zouden er wel een bazenapp van makenquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:18 schreef Aberella het volgende:
Als madeliefff een appie begint kom ik er ook in.
Leuk, met z'n tweeën.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:18 schreef Aberella het volgende:
Als madeliefff een appie begint kom ik er ook in.
thx broquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
feli, je zit bij de 500 meest nolife FOK!kers
quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:17 schreef DjeDje het volgende:
ik duim voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
KLB BAZENWHAPPquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
we zouden er wel een bazenapp van maken
oke hansquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:23 schreef terrastegel het volgende:
Kut topicSEX / Condoom past niet
Ik zit heul niet met wickedmen en haan in een groepquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
geen idee wie allemaal. iig supergirl, haan, wickedman, hugh en mahl dacht ik?, gz1000... nee niet de sc mensen.
Heb je interesse in de groep van madeliefff en mij?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik zit heul niet met wickedmen en haan in een groep
Ik welquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:30 schreef Aberella het volgende:
[..]
Heb je interesse in de groep van madeliefff en mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |