Geen op maat gemaakte condooms gebruikenquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:11 schreef Downwards het volgende:
Overweeg eens grotere condooms te kopen. Heb zelf ook altijd XXL-condooms.
Dat valt dan toch nog wel mee? Als je de juiste condooms koopt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:18 schreef Jahr00n het volgende:
mijn penis is 25 cm
altijd problemen met die dingen
En die vrouwen allemaal lachen dat jij zo'n dikke vette lul had.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:22 schreef Jay-zzz het volgende:
Ik voelde me zo genant toen ik daarmee zat te kloten, ik kreeg mijn condoom gwn niet over de eikel. Ik schaamde me dood tegenover die vrouwen![]()
In erectie is hij 19 cmquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:23 schreef Ven1972 het volgende:
Oefenen baart kunst, Jay-zzz. Hoe groot is jouw pik als hij in erectie is?
Lekker allerlei SOA's oplopen!quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:21 schreef de_boswachter het volgende:
Met voorbehoedsmiddelen neuken
Alsof je een sok erom heen trekt
Konden zij je niet helpen dan?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:22 schreef Jay-zzz het volgende:
Ik voelde me zo genant toen ik daarmee zat te kloten, ik kreeg mijn condoom gwn niet over de eikel. Ik schaamde me dood tegenover die vrouwen![]()
je kan toch van afstand zien of je een schone chick hebt meegenomenquote:
Die past mij zelfs nog niet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:11 schreef Downwards het volgende:
Overweeg eens grotere condooms te kopen. Heb zelf ook altijd XXL-condooms.
Maathulpje uitprinten, netjes uitknippen en gebruiken lijkt me de beste optie. Of lag jij vannacht nog met TS in bed?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:45 schreef apfelstrudel het volgende:
Ik zou ipv van xxs xs condooms proberen
Het leven is soms zo makkelijk he.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:11 schreef Downwards het volgende:
Overweeg eens grotere condooms te kopen.
Leuk bedacht, maar in vele verschillende maten van voor kleine en grote penissen van de mannen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:48 schreef H0D3NPYL het volgende:
Er moeten maat FOK! condooms op de markt komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |