Geen op maat gemaakte condooms gebruikenquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:11 schreef Downwards het volgende:
Overweeg eens grotere condooms te kopen. Heb zelf ook altijd XXL-condooms.
Dat valt dan toch nog wel mee? Als je de juiste condooms koopt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:18 schreef Jahr00n het volgende:
mijn penis is 25 cm
altijd problemen met die dingen
En die vrouwen allemaal lachen dat jij zo'n dikke vette lul had.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:22 schreef Jay-zzz het volgende:
Ik voelde me zo genant toen ik daarmee zat te kloten, ik kreeg mijn condoom gwn niet over de eikel. Ik schaamde me dood tegenover die vrouwen![]()
In erectie is hij 19 cmquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:23 schreef Ven1972 het volgende:
Oefenen baart kunst, Jay-zzz. Hoe groot is jouw pik als hij in erectie is?
Lekker allerlei SOA's oplopen!quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:21 schreef de_boswachter het volgende:
Met voorbehoedsmiddelen neuken
Alsof je een sok erom heen trekt
Konden zij je niet helpen dan?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:22 schreef Jay-zzz het volgende:
Ik voelde me zo genant toen ik daarmee zat te kloten, ik kreeg mijn condoom gwn niet over de eikel. Ik schaamde me dood tegenover die vrouwen![]()
je kan toch van afstand zien of je een schone chick hebt meegenomenquote:
Die past mij zelfs nog niet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:11 schreef Downwards het volgende:
Maathulpje uitprinten, netjes uitknippen en gebruiken lijkt me de beste optie. Of lag jij vannacht nog met TS in bed?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:45 schreef apfelstrudel het volgende:
Ik zou ipv van xxs xs condooms proberen
Het leven is soms zo makkelijk he.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:11 schreef Downwards het volgende:
Overweeg eens grotere condooms te kopen.
Leuk bedacht, maar in vele verschillende maten van voor kleine en grote penissen van de mannen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:48 schreef H0D3NPYL het volgende:
Er moeten maat FOK! condooms op de markt komen.
Bedoelt hij niet "xxxxl" op de verpakking en maat xs erin?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:51 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Leuk bedacht, maar in vele verschillende maten van voor kleine en grote penissen van de mannen.
Die zou ik best eens bij je willen proberen. PM me maar.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:49 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan neem je toch een afwashandschoen? Lekker ruim.
Fixed.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:52 schreef summer2bird het volgende:
Stukje inknippen helpt altijd wel.
Nee serieus, kan je niet van allerlei soorten, maten en merken losse condooms kopen. En dan op een luie geile zondagmiddag een pas sessie houden?
Kan ook, negers hebben een grotere penis dan 25 cm in erectie-stand.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:51 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Bedoelt hij niet "xxxxl" op de verpakking en maat xs erin?
quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:52 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Die zou ik best eens bij je willen proberen. PM me maar.
Wat, het condoom of de vrouw?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:12 schreef Buurpoes het volgende:
Inderdaad, koop eens een andere maat. En oefen dan zonder vrouw erbij of je die wel omkrijgt.
Zeg zuurpruim....quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:55 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
ik schreef "zonder vrouw"
Dus wat denk je zelf?
Nu is 'ie ook 19 cm....quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:03 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
* Buurpoes trekt aan tong.
En nu?
Ja en hij viel erg tegen, op dat gebied isie niet goedquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:48 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Maathulpje uitprinten, netjes uitknippen en gebruiken lijkt me de beste optie. Of lag jij vannacht nog met TS in bed?
hahahah grapjas je liet toch wat anders horenquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:14 schreef apfelstrudel het volgende:
[..]
Ja en hij viel erg tegen, op dat gebied isie niet goed
Dat is toch een redelijk normaal formaat? Volgens mij moet je gewoon oefenen hoe je een condoom om doet, want kan goed zijn dat je het gewoon net fout doet.quote:
19 normaal formaatquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:17 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Dat is toch een redelijk normaal formaat? Volgens mij moet je gewoon oefenen hoe je een condoom om doet, want kan goed zijn dat je het gewoon net fout doet.
Bij mij doet het trouwens altijd een beetje pijn wanneer ik zo condoom om doe, dus condooms omdoen kan sowieso lastig zijn.
en als die niet passen, probeer je de XXXL condooms, die heb ik altijd vanaf mn 13equote:Op dinsdag 23 december 2014 22:11 schreef Downwards het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |