Kik is voor trieste mensen die whatsapp niet gebruiken omwille van privacy.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:42 schreef -supergirl- het volgende:
Wat is kik. Doet me aan habbo denken. LOOP OF KICK!
PRAAT OF KICK!
RUIL OF KICK!
Maar goed. Ik wil alleen in de wa-groep waar aber en madelief in zitten
lol snapje chefquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar beter hoeren jullie op met die app want nu is hier al helemaal niets meer te beleven
Neequote:Op dinsdag 23 december 2014 23:52 schreef Blackings het volgende:
Guus_Ongeluk7 ligt lekker in de mond
hoezo ben je dan triestquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:52 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Kik is voor trieste mensen die whatsapp niet gebruiken omwille van privacy.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:53 schreef Blackings het volgende:
[..]
hoezo ben je dan triest
je bent triest als je chimeids op internet gaat benijden met privégegevens, mongool.
wie zijn er op dit moment in die groep danquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:53 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik snap aan de ene kant wel waarom je nirt op whapp wil. Maar wij doen er echt niks mee.
ja daarom iddquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:53 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Waarom die 7? Omdat 7-7=0 illuminatie?
Ik had t gelezen. Graag door willen lezen vanochten maar topic was plots weg.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:53 schreef Blackings het volgende:
[..]
hoezo ben je dan triest
je bent triest als je chimeids op internet gaat benijden met privégegevens, mongool.
stalkerhumorquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:53 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Waarom die 7? Omdat 7-7=0 illuminatie?
Omdat kik ook geen privacy heeft.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:53 schreef Blackings het volgende:
[..]
hoezo ben je dan triest
Terras chevy en IIIIIIIIKquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:53 schreef Blackings het volgende:
[..]
wie zijn er op dit moment in die groep dan
Als je een beetje normaal doet kan het gewoon hoor. Maar wat voor een triest figuur ben je als je telefoonnummers ed op internet gaat gooien?quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:53 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
FOK!kers die je nummer hebben, dat kan toch nooit goedgaan?
ja ik had tr gezet om die boi, maar guus ongeluk 5 en fylax gingen zo'n forum spammen dus dat topic was 100% kenser.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:54 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik had t gelezen. Graag door willen lezen vanochten maar topic was plots weg.
Het is guuspech6quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:55 schreef Blackings het volgende:
[..]
ja ik had tr gezet om die boi, maar guus ongeluk 5 en fylax gingen zo'n forum spammen dus dat topic was 100% kenser.
ja echt hé, kut guus en fylaxquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:55 schreef Blackings het volgende:
[..]
ja ik had tr gezet om die boi, maar guus ongeluk 5 en fylax gingen zo'n forum spammen dus dat topic was 100% kenser.
ok geen interesse.quote:
Djedje, chevy en ikquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:53 schreef Blackings het volgende:
[..]
wie zijn er op dit moment in die groep dan
pech ligt niet lekker in de mondquote:
Ohhh. Jammer wil het graag lezen namelijk. Zou dat evt kunnen denk je?quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:55 schreef Blackings het volgende:
[..]
Triest als jij in zo'n groep gaat bedoel je?quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:54 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Als je een beetje normaal doet kan het gewoon hoor. Maar wat voor een triest figuur ben je als je telefoonnummers ed op internet gaat gooien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |