Voeg chevycaprice69 maar toe danquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:22 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ik ook, zelfs al een groep aangemaakt
Op kik zitten we dusquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Voeg chevycaprice69 maar toe dan
Ik ben boi, en heb irl al regelmatig problemen met idioten die mijn nummer hebben.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:22 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Niks persoonlijks, alleen naam
Op wa kan je mensen blokkeren en als ze je beginnen te stalken hard handig aanpakken.
Tot nu toe nooit problemen gehad met mijn nummer aan iemand geven en ik ben een gurrrrrrrrl.
Die heb je de volgende dag toch wel z'n tanden uit de mond gerost?quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:25 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik ben boi, en heb irl al regelmatig problemen met idioten die mijn nummer hebben.
Werd ooit om 3 uur wakker gebeld "ey kom je jonko doen en devil inside kijken" lol.
Maar als mensen dat hier flikken dan zeg je ey goos niet meer doen alsjeblieftquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:25 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik ben boi, en heb irl al regelmatig problemen met idioten die mijn nummer hebben.
Werd ooit om 3 uur wakker gebeld "ey kom je jonko doen en devil inside kijken" lol.
Nee, wel een volle cockblock gezetquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die heb je de volgende dag toch wel z'n tanden uit de mond gerost?
Nicequote:Op dinsdag 23 december 2014 23:32 schreef Blackings het volgende:
[..]
Nee, wel een volle cockblock gezet
Zeker.quote:
Kik de messenger appquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:42 schreef -supergirl- het volgende:
Wat is kik. Doet me aan habbo denken. LOOP OF KICK!
PRAAT OF KICK!
RUIL OF KICK!
Maar goed. Ik wil alleen in de wa-groep waar aber en madelief in zitten
Sorry maat, we zijn over op WAquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:40 schreef Blackings het volgende:
beter voegt die terrasneger mij snel toe
boeeeeeeeee dan hoef ik niet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:43 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Sorry maat, we zijn over op WA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |