tien miljoen miljard keer beter dan ongelukquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:56 schreef Blackings het volgende:
[..]
pech ligt niet lekker in de mond
ja google de TT met topicnummer en open het in google cachequote:Op dinsdag 23 december 2014 23:56 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ohhh. Jammer wil het graag lezen namelijk. Zou dat evt kunnen denk je?
0643632577quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:54 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Als je een beetje normaal doet kan het gewoon hoor. Maar wat voor een triest figuur ben je als je telefoonnummers ed op internet gaat gooien?
als iemand mij uitlegt hoe ik in mijn google cache kom kan ik kijken voor je.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:56 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Probeer Google cachequote:Op dinsdag 23 december 2014 23:56 schreef DjeDje het volgende:
[..]
guus is geen rapper dus.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
tien miljoen miljard keer beter dan ongeluk
klik op de snelkoppeling googlecache.exe op je bureaubladquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
als iemand mij uitlegt hoe ik in mijn google cache kom kan ik kijken voor je.
Nee als er mensen zoals jij zijn die nog zouden gaan dreigen nummers op het internet te gaan gooien.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:56 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Triest als jij in zo'n groep gaat bedoel je?
oja tuurlijkquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
klik op de snelkoppeling googlecache.exe op je bureaublad
0684165248quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:57 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Nee als er mensen zoals jij zijn die nog zouden gaan dreigen nummers op het internet te gaan gooien.
Maar dat even ter zijde.
Als er nog mensen in de WA chat willen pm of dm dan even
Dat zou ik nooit doen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:57 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Nee als er mensen zoals jij zijn die nog zouden gaan dreigen nummers op het internet te gaan gooien.
Maar dat even ter zijde.
Als er nog mensen in de WA chat willen pm of dm dan even
Alleen als je hier pics van je tieten post.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:58 schreef DjeDje het volgende:
Ik zit op mobiel, kan google cache dan ook?
jawel chef.quote:
Nee volgens mij moet je de pagina zelf hebben bekeken. Iemand anders moet het voor je doen en ik zit in incognito, dus kan niet voor je.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:58 schreef DjeDje het volgende:
Ik zit op mobiel, kan google cache dan ook?
Ik zoek het zelf wel uit.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Alleen als je hier pics van je tieten post.
heeft ze niet, gr.quote:
lol een viezerik als jij zit uiteraard in incognito, en je hoeft de pagina niet bezocht te hebben.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:59 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Nee volgens mij moet je de pagina zelf hebben bekeken. Iemand anders moet het voor je doen en ik zit in incognito, dus kan niet voor je.
Ik keek net ff terug in de reeks voor het topicnummer, maar er ontbreekt er geen. Geen idee welke het is nuquote:
Nee.quote:
62quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik keek net ff terug in de reeks voor het topicnummer, maar er ontbreekt er geen. Geen idee welke het is nu
topic #61 was het, bestaat nog maar heul veul posts zijn verwijderdquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik keek net ff terug in de reeks voor het topicnummer, maar er ontbreekt er geen. Geen idee welke het is nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |