Oh ik ga dan ook weer snel terug naar drie dagen hoor, kan ook te gek immers. Lopen we weer mooi synchroon.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:08 schreef eend112 het volgende:
[..]
YES! Maar ik ben van plan minder te werken anders red ik het niet icm school. 3 dagen moet zeker lukken.
maar aan de andere kant is het ook leuk om topics over te nemen en daar te sc-en...dat geeft ook meer gespreksstof..in die sc is soms echt saai omdat het dan nergens meer over gaatquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:08 schreef terrastegel het volgende:
Kunnen we niet gewoon een 2de SC openen?
Deze vrouw weet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
maar aan de andere kant is het ook leuk om topics over te nemen en daar te sc-en...dat geeft ook meer gespreksstof..in die sc is soms echt saai omdat het dan nergens meer over gaat
Vergeet het maar jongen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:10 schreef terrastegel het volgende:
We jagen al de andere mensen gewoon weg uit dat andere SC topic
waarom denkt iedereen dat dat zo onmogelijk isquote:
Migado godkkquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:10 schreef madeliefff het volgende:
maar aan de andere kant is het ook leuk om topics over te nemen en daar te sc-en...dat geeft ook meer gespreksstof..in die sc is soms echt saai omdat het dan nergens meer over gaat
Eens maar nooit weer, heb nog steeds behangplaksel achter m'n kiezen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dus wie helpt er ff met inlikken in CRE?
Heb je er wel eens gepost?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
waarom denkt iedereen dat dat zo onmogelijk isgewoon meeposten klaar
hoho niet in het verkiezingstopic, ga maar lekker naar KLB / [Centraal] Facebookergernissen #86 Clusterfucksquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:01 schreef Aberella het volgende:
Wat is dit nou weer voor troep op mijn tijdlijn;
Het jaar van, en dan een kader met hartjes en bloemetjes. Alsof iemand dit interesseert
Wat wil je daar nu mee bereiken dan? Nog meer geruzie? Wat een feest. Nee, ik houd het wel bij de KLB WA-groep.quote:
Niet iedereen heeft er behoefte aan in een topic te posten met een aantal downers uit de SC-reeks.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
waarom denkt iedereen dat dat zo onmogelijk isgewoon meeposten klaar
Hugekloon gespot.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
hoho niet in het verkiezingstopic, ga maar lekker naar KLB / [Centraal] Facebookergernissen #86 Clusterfucks
grapje toch ?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat wil je daar nu mee bereiken dan? Nog meer geruzie? Wat een feest. Nee, ik houd het wel bij de KLB WA-groep.
KLB WA groep? is die er dan?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat wil je daar nu mee bereiken dan? Nog meer geruzie? Wat een feest. Nee, ik houd het wel bij de KLB WA-groep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |